SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Duurde te lang..
Nu keek ik steeds aan tegen:
Penis produceert te veel smegma
Niet het beste beeld wat ik me kon indenken vlak voor het slapen gaan![]()
![]()
Nee is oud en 1 kind van 14,5quote:Op zondag 30 december 2012 01:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ooh, dat valt wel mee toch.Hoe oud zijn de kinderen dan?
Ik hou het bij 1!!
@Vinniiee, je zag hoe wij met elkaar omgaan. Het was ongemakkelijk maar wel vet humor
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Seks in de auto is lang zo fijn nog niet!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
getverdegetverquote:Op zondag 30 december 2012 01:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
Duurde te lang..
Nu keek ik steeds aan tegen:
Penis produceert te veel smegma
Niet het beste beeld wat ik me kon indenken vlak voor het slapen gaan
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Als ik ooit een puber zou adopteren dan is het huppelkind.quote:Op zondag 30 december 2012 01:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat sowieso!!
Heb je gezien dat ik je verjaardag aan het plannen ben? Ik heb al een BOB gehosseld
En dat is mij even ontschoten, wat gaan we doen dan?![]()
Geen idee, moet ik nog een keer doenquote:Op zondag 30 december 2012 01:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seks in de auto is lang zo fijn nog niet!.
![]()
Haha, dat scheelt nogquote:Op zondag 30 december 2012 01:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee is oud en 1 kind van 14,5
Ik hou het bij 1!!
@Vinniiee, je zag hoe wij met elkaar omgaan. Het was ongemakkelijk maar wel vet humor![]()
![]()
Vind ik niet. Haha, sorry.quote:Op zondag 30 december 2012 01:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee is oud en 1 kind van 14,5
Ik hou het bij 1!!
@Vinniiee, je zag hoe wij met elkaar omgaan. Het was ongemakkelijk maar wel vet humor
Ooh, dan was je wel een jonge moeder.Die vind ik altijd wel tof!
![]()
Kom dan, doen we het op de opritquote:Op zondag 30 december 2012 01:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee, moet ik nog een keer doen.
![]()
![]()
doe het niet in een honda civic coupequote:Op zondag 30 december 2012 01:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee, moet ik nog een keer doen.
![]()
Ok, dan niet!quote:Op zondag 30 december 2012 01:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
doe het niet in een honda civic coupe![]()
![]()
Muhahaha is BOB, we gaan zuipen en naar de hoeren!quote:Op zondag 30 december 2012 01:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik ooit een puber zou adopteren dan is het huppelkind.
En dat is mij even ontschoten, wat gaan we doen dan?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik was er vroeg bij ja en ik ben ook heel tofquote:Op zondag 30 december 2012 01:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vind ik niet. Haha, sorry.
Ooh, dan was je wel een jonge moeder.Die vind ik altijd wel tof!
![]()
Mijn zoon is toffer!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jawel.. maar zorg iig dat je ruimte hebt..quote:Op zondag 30 december 2012 01:10 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm auto heb ik ook nog nooit uitgeprobeerd![]()
![]()
Waarom naar de hoeren?quote:Op zondag 30 december 2012 01:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Muhahaha is BOB, we gaan zuipen en naar de hoeren!![]()
Renault Megane coupe is ook geen aanrader!quote:Op zondag 30 december 2012 01:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
doe het niet in een honda civic coupe
Hyundai Excel ook niet.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, ik wilde te graag dus nu ga ik weigeren.quote:Op zondag 30 december 2012 01:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kom dan, doen we het op de opritHeb ik ook nietquote:Op zondag 30 december 2012 01:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
doe het niet in een honda civic coupe.
![]()
Zodra er staat .. nog 5 post blabla.. blijf ik van m'n toetsenbord af!quote:Op zondag 30 december 2012 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik bedoelde dus weer geen Foto topic![]()
![]()
Die is een beetje jong voor mij.quote:Op zondag 30 december 2012 01:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was er vroeg bij ja en ik ben ook heel tof![]()
Mijn zoon is toffer!![]()
![]()
Dat moest van de restquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hahaha strak plan welquote:Op zondag 30 december 2012 01:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Muhahaha is BOB, we gaan zuipen en naar de hoeren!.
![]()
Ik type nog bij "nog 6 posts" en toen had ik de lapo.quote:Op zondag 30 december 2012 01:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zodra er staat .. nog 5 post blabla.. blijf ik van m'n toetsenbord af!![]()
![]()
Hij is heel volwassen voor zijn leeftijd hoorquote:Op zondag 30 december 2012 01:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die is een beetje jong voor mij.
[b]AirwiN schreef [/b]
Eigenlijk was het best erg op de laatste meet bij dat ene spel dat wij elke keer onze hand op moesten stekenquote:Op zondag 30 december 2012 01:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Renault Megane coupe is ook geen aanrader!
Hyundai Excel ook niet.![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 01:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is heel volwassen voor zijn leeftijd hoor![]()
![]()
Meestal pak ik het ook ruimer aanquote:Op zondag 30 december 2012 01:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik type nog bij "nog 6 posts" en toen had ik de lapo.![]()
![]()
Ik heb alleen maar strakke plannenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
JAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 30 december 2012 01:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk was het best erg op de laatste meet bij dat ene spel dat wij elke keer onze hand op moesten steken
Dat was geen pretje!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wanneer mag ie met mij en ome mono gaan stappen?quote:Op zondag 30 december 2012 01:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is heel volwassen voor zijn leeftijd hoor![]()
Maar... ben je zelf ook nog strak?quote:Op zondag 30 december 2012 01:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar strakke plannen![]()
![]()
Is echt zo hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Volgend jaarquote:Op zondag 30 december 2012 01:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wanneer mag ie met mij en ome mono gaan stappen?![]()
Nu komt ie nog nergens binnen
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan eindigt ie dalijk voor de nacht in de gootquote:Op zondag 30 december 2012 01:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wanneer mag ie met mij en ome mono gaan stappen?.
![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 01:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is heel volwassen voor zijn leeftijd hoorDat is illegaal joh!
Zit hij niet op fok? Want dat lijkt me heel gek, om met een familielid op fok te zitten...![]()
ik dacht al, maar ik had hem van een kerel verwachtquote:Op zondag 30 december 2012 01:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar... ben je zelf ook nog strak?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nee, moddervet en uitgelubberde kut!quote:Op zondag 30 december 2012 01:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar... ben je zelf ook nog strak?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 30 december 2012 01:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, moddervet en uitgelubberde kut!![]()
![]()
Hij mag niet op FOK!quote:Op zondag 30 december 2012 01:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat is illegaal joh!
Zit hij niet op fok? Want dat lijkt me heel gek, om met een familielid op fok te zitten...![]()
Hij kent wel veel FOK!kers
[b]AirwiN schreef [/b]
IkSja, aangezien ze zichzelf zo'n oud wijf vindt, moest ik dit toch nog even vragenquote:Op zondag 30 december 2012 01:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht al, maar ik had hem van een kerel verwacht![]()
![]()
![]()
Hallo!! Het is wel een kind van mij he!quote:Op zondag 30 december 2012 01:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan eindigt ie dalijk voor de nacht in de goot.
[b]AirwiN schreef [/b]
Breng jij ons dan weg en haal je ons weer op?quote:Op zondag 30 december 2012 01:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgend jaar![]()
Nu komt ie nog nergens binnen![]()
![]()
Uiteraardquote:Op zondag 30 december 2012 01:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Breng jij ons dan weg en haal je ons weer op?
[b]AirwiN schreef [/b]
ze is een jong dingquote:Op zondag 30 december 2012 01:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik
[..]
Sja, aangezien ze zichzelf zo'n oud wijf vindt, moest ik dit toch nog even vragen![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
NEEEEEEEHEEEEEEEEquote:Op zondag 30 december 2012 01:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
Mja ik ga nu toch maar afsluiten...
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Voor 1 nachtje zei ik erbij...quote:Op zondag 30 december 2012 01:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo!! Het is wel een kind van mij he!![]()
Haha, goedzo!quote:Op zondag 30 december 2012 01:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij mag niet op FOK!![]()
Hij kent wel veel FOK!kers
Ja, mijn broer zat op FOK, maar die was er alweer af tegen de tijd dat ik hier terecht kwam. Gelukkig.![]()
![]()
Slijmbalquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Trustenquote:Op zondag 30 december 2012 01:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
Mja ik ga nu toch maar afsluiten...![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 30 december 2012 01:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
Mja ik ga nu toch maar afsluiten...
[b]AirwiN schreef [/b]
Oke, en nu?quote:Op zondag 30 december 2012 01:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Koen post hier met twee accounts![]()
Zit ik met Vinniiee naar Homeland te kijken is daar zo'n kerel met 2 krukken die heel moeilijk liep.
Dus ik zeg: dat is net Jimmy uit Southpark
Vinniie: wie?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zorg toch altijd dat iedereen veilig thuis komtquote:Op zondag 30 december 2012 01:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is mooi, komen we in ieder geval veilig thuisIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oke ik ging toch huilen.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Eigenlijk zou je niet meer verbaasd moeten zijn dat Vinniiee zo reageerde....quote:Op zondag 30 december 2012 01:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Zit ik met Vinniiee naar Homeland te kijken is daar zo'n kerel met 2 krukken die heel moeilijk liep.
Vinniie: wie?![]()
![]()
Ja maar toch he.quote:Op zondag 30 december 2012 01:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je niet meer verbaasd moeten zijn dat Vinniiee zo reageerde....
Dan krijg ik hoop en die vaagt ie dan meteen weer weg
[b]AirwiN schreef [/b]
Jimmy?quote:Op zondag 30 december 2012 01:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Vinniie: wie?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Zielige film?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 30 december 2012 01:17 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Vanaf nu doen we net alsof Vinniiee niks weet, dan leggen we gewoon meteen de hele grap uitquote:Op zondag 30 december 2012 01:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar toch he.
Dan krijg ik hoop en die vaagt ie dan meteen weer weg.
![]()
Ik kijk ook geen Southpark.quote:Op zondag 30 december 2012 01:17 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
the notebook. En ziek.quote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Toch maar opnieuw opvoeden danquote:Op zondag 30 december 2012 01:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vanaf nu doen we net alsof Vinniiee niks weet, dan leggen we gewoon meteen de hele grap uit.
![]()
![]()
Ja maar dan is de grap wegquote:Op zondag 30 december 2012 01:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vanaf nu doen we net alsof Vinniiee niks weet, dan leggen we gewoon meteen de hele grap uit.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ken jij the notebook niet?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ben je verder net zo wereldvreemd?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ook niet, maar dat hoef ik niet te zeggenquote:
quote:Op zondag 30 december 2012 01:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, misschien klopt die 15 dan toch.
![]()
![]()
Dus als ik zeg: bazinga!!quote:
Dan snap jij die?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik dacht Aan timmeeeehhhh, ik vergeet jimmy's naam altijd.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja dat was gewoon domquote:Op zondag 30 december 2012 01:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet als er verwijzingen naar andere zaken inzitten. He, station
.
Jaquote:Op zondag 30 december 2012 01:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus als ik zeg: bazinga!!
Dan snap jij die?!
![]()
Jawel.quote:
Ik vroeg eigenlijk of het huilen door de zielige film kwam
[b]AirwiN schreef [/b]
Station als in bill and ted's excellent adventure?quote:Op zondag 30 december 2012 01:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet als er verwijzingen naar andere zaken inzitten. He, station
.
En ja doe maar googelen vin want die films ken je vast niet
Forum Opties Forumhop: Hop naar: