jokkebrok....quote:Op zondag 30 december 2012 18:07 schreef Jian het volgende:
[..]
We gaan kijken, Heks, spanennnnnnnnnd
K vind Taylor niet symphatiek, Barney trouwens ook niet meer. Dussss moet het Mighty Mike maar worden....quote:Op zondag 30 december 2012 18:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Top...dan ga je toch lekker kijkenquote:
Hoeheeeeeetut? Het duuuuuurt allemaaaaal zo laaaaaaaang als oma wat wil, hoeheeeeeeetut, zeggen, zeg maaaaaaaaar.quote:Op zondag 30 december 2012 18:07 schreef pos het volgende:
Grote Oma dr stem is een stuk plesanter dan die van Oma.....
als er maar een Nederlander wint, ben sofinistich he ( echt kan het woord niet eens spellen laat staan terug te vinden met google)quote:Op zondag 30 december 2012 18:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Het eten daar is vergif, daar ga je heel langzaam aan dood.quote:Op zondag 30 december 2012 18:12 schreef pos het volgende:
Grote Oma is bang dat er vergif in het eten zit......
Ik weet niet wie dat is Heks, maar ik zou toch voor deze gaan: Chauvinismequote:Op zondag 30 december 2012 18:18 schreef Toverheks het volgende:
souvinistisch met dank aan iemand in mijn DM
whaaaaa ga je niet menenquote:Op zondag 30 december 2012 18:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat is Heks, maar ik zou toch voor deze gaan: Chauvinisme
Worden vaak dure woorden hier gebruikt, waar ook een eenvoudige woorden voor zijn, maar het staat interessant.quote:Op zondag 30 december 2012 18:18 schreef Toverheks het volgende:
souvinistisch met dank aan iemand in mijn DM
natuurlijk..duhh....quote:Op zondag 30 december 2012 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens opa hebben schansspringers geen hoogtevrees. Van schansspringen weet hij dus ook al alles.
quote:Op zondag 30 december 2012 18:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat is Heks, maar ik zou toch voor deze gaan: Chauvinisme
Alcohol laat de traantjes makkelijke rollen zegt men altijd!!!!!quote:Op zondag 30 december 2012 18:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa ziet voor de tweede keer een interview met een schaatster die moet huilen en die jankzak zit zelf ook weer te huilen
Jij was het dus van die DMquote:Op zondag 30 december 2012 18:22 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Worden vaak dure woorden hier gebruikt, waar ook een eenvoudige woorden voor zijn, maar het staat interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |