SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OMWquote:
Jij bent gayquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:27 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Jij bent gay
Denken dat ik serieus benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alsof jij hoeft te weten hoe dat eruit ziet
Tax wil tetten :)!
Het is een complot. De Rabobank zit erachter.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:24 schreef timmmmm het volgende:
Dat verwacht men van mij ook altijd. Ik ben helemaal niet oud ja
Hoe is je date afgelopen met die FOK!ker?quote:
Maar nu weet ik het alquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Denken dat ik serieus benalsof jij hoeft te weten hoe dat eruit ziet
Meisje tochquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:28 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Kutzooi ik realiseer mij ineens dat ik mijn AW50F straks niet meer heb als ik inlog
Ik heb geen date gehad met een FOK!ker onlangs, voorzover ik weet iig.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:28 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Het is een complot. De Rabobank zit erachter.
[..]
Hoe is je date afgelopen met die FOK!ker?
Nu moet ik het met de PSG-1 doenquote:
Nee want je hebt het niet gezien, het zijn slechts woorden die niet berusten op de waarheid die ik overigens niet aan je neus ga hangenquote:
Oh. Er was er één die daar over liep op te scheppen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:29 schreef msacras het volgende:
Ik heb geen date gehad met een FOK!ker onlangs, voorzover ik weet iig.
herkenbaarheidquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh. Er was er één die daar over liep op te scheppen.
Ohquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee want je hebt het niet gezien, het zijn slechts woorden die niet berusten op de waarheid die ik overigens niet aan je neus ga hangen
Haha, ik niet. Mijn date-leven ligt stil op het momentquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh. Er was er één die daar over liep op te scheppen.
quote:
Ja dan lult die gast maar gewoon wat. Was tevens een beetje jaloers op hem. Maar ik had het kunnen weten. Als je een zolderleven hebt slaat je fantasie nog wel eens op hol.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha, ik niet. Mijn date-leven ligt stil op het moment
Damn wat een doos was dat zegquote:
The truthquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
struikengewas![]()
Wtf did i just said
Wat, iemand zei dat hij een date met mij had?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja dan lult die gast maar gewoon wat. Was tevens een beetje jaloers op hem. Maar ik had het kunnen weten. Als je een zolderleven hebt slaat je fantasie nog wel eens op hol.
jaquote:
Ik zou met je datenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Wat, iemand zei dat hij een date met mij had?
hahaquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja. In een topic ergens dacht ik. Ik ga wel even zoeken voor je.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Oké, ik ben wel benieuwd wie dat dan wasquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:33 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja. In een topic ergens dacht ik. Ik ga wel even zoeken voor je.
ONZ / Ik heb een date met Msacras!quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Oké, ik ben wel benieuwd wie dat dan was
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:34 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
ONZ / Ik heb een date met Msacras!
Dafuqquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:34 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik vond haar best normaal tot ze met partyboy ging datenquote:
[..]
[..]
Wat? Hoe is dat ontstaan dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik vond haar best normaal tot ze met partyboy ging datenDie wou herkenbaarheid anaal nemen op de meet om ons te wreken
we kunnen over een maandje altijd nog ruilenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:37 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Uuuh. Brownie heeft wel een leukere UI. Maar oké, deal.
Niet afslijten dan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
we kunnen over een maandje altijd nog ruilen
jij weetquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:37 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Uuuh. Brownie heeft wel een leukere UI. Maar oké, deal.
Ze ging op een dag met partyboy naar het park en een dag later kwamen de ellende. Beetje raar allemaal.quote:
Mijn DM staat open. Hoef je hier niet te melden. Dit topic is je dagboek niet.quote:
Excuses, maar je reageert nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn DM staat open. Hoef je hier niet te melden. Dit topic is je dagboek niet.
Ze heeft samen met die partyboy nog lopen klooien waardoor ze tegen een ban aan liep. Jammer. Zag er best goed uit die meid.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ze ging op een dag met partyboy naar het park en een dag later kwamen de ellende. Beetje raar allemaal.
Je DM was 20 secondes na je post. En in een minuut en 12 seconde reageerde ik daarop. Ik moest immers eerst op je post reageren. Ik leef om jou te dienenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:39 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Excuses, maar je reageert niet
Gaat dit over Angel-Joy?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:40 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ze heeft samen met die partyboy nog lopen klooien waardoor ze tegen een ban aan liep. Jammer. Zag er best goed uit die meid.
Ik had haar gezien op een meet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:40 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ze heeft samen met die partyboy nog lopen klooien waardoor ze tegen een ban aan liep. Jammer. Zag er best goed uit die meid.
Maar je doet er dan wel lang overquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je DM was 20 secondes na je post. En in een minuut en 12 seconde reageerde ik daarop. Ik moest immers eerst op je post reageren. Ik leef om jou te dienen
is dat een ban?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je DM was 20 secondes na je post. En in een minuut en 12 seconde reageerde ik daarop. Ik moest immers eerst op je post reageren. Ik leef om jou te dienen
Ja precies, heel het forum onderspammen met de meest achterlijke topicsquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:40 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
NEejohquote:
Was best leuk inderdaad.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:43 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Over Herkenbaarheid.
[..]
Ja best een leuk grietje toch? Alleen jammer dat ze verknipt is.
hoezo?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:45 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ik denk dat ik binnekort gebanned wordt jongens
uhuquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:45 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ik denk dat ik binnekort gebanned word jongens
Uhm. Tja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:45 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ik denk dat ik binnekort gebanned wordt jongens
Anonieme bronnen,quote:
Haterquote:
Niet zo haten he meneer de MODquote:
quote:
Kortaf enzoquote:
Dat je me liefhebt enzoquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat moet ik er dan over zeggen?
nee toch?quote:
LOBII DUSHIquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb jou altijd lief
ja van nachtbagger toch?quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
TC?
Met z'n fetisj voor sneakers
Rook een blowtje.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:58 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb pijn in me billen van het zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem 2 keer gezien op meetsquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:59 schreef msacras het volgende:
Ragboer heb ik wel eens in een TC gezien, in de tijd dat het nog PUB was
Ja, straks..quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:59 schreef LETMEIN het volgende:
HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EINZ EINZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WAT EEN GOEDEN GRAP
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:00 schreef msacras het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EINZ EINZ
WAT EEN GOEDEN GRAP
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:59 schreef LETMEIN het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Helemaal waar ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, straks..
Dan kan ik er voor de nacht ook nog ff tegenaan, ik heb me net ff uitgebreid uitgerekt omdat het zo'n goddelijk gevoel geeft
quote:
kom zoquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als er nog geen TC is moet iedereen TC / JNGSC komen
Ik heb geen bivakmuts gevondenquote:
Gezelluggggquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kom zozonder cam danwel want mijn laptop doet kut
quote:
Leuke zaterdagavond gehad?quote:
waarschijnlijk is straks pas om 12 uur ofzoquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gezellugggg
Kom op mensen TC/JNGSC
Ach ben der dan toch nog welquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarschijnlijk is straks pas om 12 uur ofzo
HOEZO NIET?quote:
wats deze?quote:
Sorry mang.quote:
wel op tc komen gr grquote:
werken is niet mijn favoriete bezigheid ofzo dus leuk was het niet te noemenquote:
quote:
Oh oké, nee dat kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
werken is niet mijn favoriete bezigheid ofzo dus leuk was het niet te noemen
zwaar herkenbaarquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HOEZO NIET?
Kan beter. Verveeldheid all over the place
Daarom uitkering aanvragen. Dan krijg je gratis geld en kun je de hele dag in bed blijven liggenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
werken is niet mijn favoriete bezigheid ofzo dus leuk was het niet te noemen
ik heb geen recht op een uitkering i guessquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:09 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Daarom uitkering aanvragen. Dan krijg je gratis geld en kun je de hele dag in bed blijven liggen
Zo rollen wij. Het is dat wij voor FOK! werkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:09 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Daarom uitkering aanvragen. Dan krijg je gratis geld en kun je de hele dag in bed blijven liggen
Jij gebruikt je uitkering als loonsalaris om te fokken?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo rollen wij. Het is dat wij voor FOK! werken
hahahaquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij gebruikt je uitkering als loonsalaris om te fokken?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zit jij stiekem wiet te roken?
Je moet gewoon overal schijt aan hebben.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb geen recht op een uitkering i guess
Precies.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo rollen wij. Het is dat wij voor FOK! werken
alsof ze mij een uitkering gaan geven als ik stufi ontvang omdat studiequote:Op zaterdag 29 december 2012 23:12 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Je moet gewoon overal schijt aan hebben.
[..]
Precies.
Studie opgeven en uitkering aanvragen winwinquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alsof ze mij een uitkering gaan geven als ik stufi ontvang omdat studie
Volgens mij kan dat wel hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alsof ze mij een uitkering gaan geven als ik stufi ontvang omdat studie
Je bent een kenner, schijnbaar. Weet jij of je WW aan kan vragen als je 20 bent? Volgens mij niet hè?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:12 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Je moet gewoon overal schijt aan hebben.
[..]
Precies.
ik ben dronken gr grquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wel, je vind dingen grappig die niet grappig zijn
dan moet ik mijn stufi terugbetalenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Studie opgeven en uitkering aanvragen winwin
Als je geen studie doet of iets welquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent een kenner, schijnbaar. Weet jij of je WW aan kan vragen als je 20 bent? Volgens mij niet hè?
Niet zomaar, pas als je staat ingeschreven als werkloos en langer dan een bepaalde tijd en ontslagen etcquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent een kenner, schijnbaar. Weet jij of je WW aan kan vragen als je 20 bent? Volgens mij niet hè?
Ik zou het echt niet wetenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
sorry sorry, het spijt mequote:Op zaterdag 29 december 2012 23:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij gaat naar hel..
Alcohol is slecht, ongelovige
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je geen studie doet of iets wel
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Niet zomaar, pas als je staat ingeschreven als werkloos en langer dan een bepaalde tijd en ontslagen etc
Hmm, even kijken dan maarquote:
OH DAT ZAG IK NIET GR GRquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
IK HEB TOCH AL ANTWOORD GEGEVEN, ONDANKBARE
Jouw katquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:16 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn kat zit dikke moves te maken en dingen te ontwijken die er niet eens zijn en heeft pupillen zo groot als een knikker..
Ze draait door van het binnen zitten....
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als men van spijt spreekt, is het al te laat..
vertelquote:
Ahw ja het is al goed hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sorry hè, Bertus, ik had niet zo moeten uitvallen
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Foto's van je hanenkam naar Oerbeer gePMt?
quote:
Kort uitgelegd...quote:
Dat zou ik zeker hebben gedaan als ik die hanenkam had natuurlijk!quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Foto's van je hanenkam naar Oerbeer gePMt?
maar wat heb je dan fout gedaan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:22 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Kort uitgelegd...
Jongen die ik al best wel een tijdje erg leuk vind heb ik vorige week vrijdag mee gezoend. Ik had het daar net over met een soort vriendin (X) en over of ik hem leuk vind en of ik donderdag bij het uit gaan nog met iemand was gegaan etc. De jongen in kwestie heeft een zusje waar ik bij in de klas zit en die ook een vriendin is van X, en X is op dit moment bij die vriendin dus die weet nu alles en die jongen waarschijnlijk ook terwijl ik heb gezegd dat ik hem niet heel leuk vind ofzo wat niet waar is. Dus.
Als je het nog begrijpt
Die laatste zin maakt het vrij duidelijkquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:22 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Kort uitgelegd...
Jongen die ik al best wel een tijdje erg leuk vind heb ik vorige week vrijdag mee gezoend. Ik had het daar net over met een soort vriendin (X) en over of ik hem leuk vind en of ik donderdag bij het uit gaan nog met iemand was gegaan etc. De jongen in kwestie heeft een zusje waar ik bij in de klas zit en die ook een vriendin is van X, en X is op dit moment bij die vriendin dus die weet nu alles en die jongen waarschijnlijk ook terwijl ik heb gezegd dat ik hem niet heel leuk vind ofzo wat niet waar is. Dus.
Als je het nog begrijpt
Dingen gezegd waarvan ik liever niet heb dat hij ze hoort, wat nu waarschijnlijk wel het geval is.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
maar wat heb je dan fout gedaan?
Ja enzoquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die laatste zin maakt het vrij duidelijk. Maar da's best kut, hij denkt dat jij hem niet leuk vind terwijl jij hem juist wel leuk vind
ahquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Dingen gezegd waarvan ik liever niet heb dat hij ze hoort, wat nu waarschijnlijk wel het geval is.
[..]
Ja enzo
Snel afspreken en het hem vertellen dus.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Dingen gezegd waarvan ik liever niet heb dat hij ze hoort, wat nu waarschijnlijk wel het geval is.
[..]
Ja enzo
Ja maar we zitten bepaald niet in die fase dat je zomaar gaat afspreken. We hebben 1x gezoend en verder niet gedate ofzo. Wel is het zo dat hij dat praktisch nooit doet, dus ik dacht dat de "gevoelens" wel wederzijds waren als hij dit had gedaan maar blijkbaar niet want toen ik hoi tegen 'm zei op WA reageerde hij niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Snel afspreken en het hem vertellen dus.
awh wat een klotesituatie welquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:22 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Kort uitgelegd...
Als je het nog begrijpt
Dat is wel kut zegquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja maar we zitten bepaald niet in die fase dat je zomaar gaat afspreken. We hebben 1x gezoend en verder niet gedate ofzo. Wel is het zo dat hij dat praktisch nooit doet, dus ik dacht dat de "gevoelens" wel wederzijds waren als hij dit had gedaan maar blijkbaar niet want toen ik hoi tegen 'm zei op WA reageerde hij niet.Dat heb ik overigens ook tegen die vriendin gezegd dus wie weet weet hij dat ook nu. En ik heb gezegd dat hij me dan blijkbaar niet leuk vind en dat het leven door gaat, helaas.
Leg hem dat uit via whatsapp?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja want nu kom ik weer onverschillig over enzowat niet zo is
Ja maar straks blijkt weer dat hij er bijvoorbeeld niet was ofzo en het helemaal niet weet. Ik heb geen bevestiging dat hij dit alles weet dus dat zou redelijk awkward zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Leg hem dat uit via whatsapp?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja want nu kom ik weer onverschillig over enzowat niet zo is
Daarom lijkt mij het gewoon verstandig om wat af te sprekenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja maar straks blijkt weer dat hij er bijvoorbeeld niet was ofzo en het helemaal niet weet. Ik heb geen bevestiging dat hij dit alles weet dus dat zou redelijk awkward zijn.
hmja zit wat in, nja blijven ademen dan maar en afwachtenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja maar straks blijkt weer dat hij er bijvoorbeeld niet was ofzo en het helemaal niet weet. Ik heb geen bevestiging dat hij dit alles weet dus dat zou redelijk awkward zijn.
Alleen de leuke mensen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:31 schreef LETMEIN het volgende:
Heeft iedereen elkaar hier op whatsapp enz?
ja echt welquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:31 schreef LETMEIN het volgende:
Nee niet iedereenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:31 schreef LETMEIN het volgende:
Zoals ik al zei, we zitten niet in die fase ofzo. Ik vond hem al een tijdje heel leuk en kwam hem ook vaak tegen tijdens het uitgaan waar we dan weer samen op de foto gingen en gezellig deden etc maar verder niet echt. We hebben 1x (of 2 of 3x ofzo, maar 1 avond maar iig) maar daarna niet meer gesproken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Daarom lijkt mij het gewoon verstandig om wat af te spreken.
Alleen de leuke mensen iddquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:31 schreef LETMEIN het volgende:
Dankjeweeelquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hmja zit wat in, nja blijven ademen dan maar en afwachtennogmaals sterkte
fauuuuuuxxxxxx.quote:
Zo werkt het niet, ik ben een onzeker tienermeisje allesquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:34 schreef timmmmm het volgende:
Boeiend allemaal. Als hij je ook leuk vindt, wordt het neuken, met of zonder dit gesprek en als hij er niks aan vindt, maakt dit heus niet uit, dan vindt hij je sowieso niets
Eyeyeyquote:
BROUWNIEEEquote:
Hmm oke. Maar lijkt me toch wel fijn om duidelijkheid te scheppenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, we zitten niet in die fase ofzo. Ik vond hem al een tijdje heel leuk en kwam hem ook vaak tegen tijdens het uitgaan waar we dan weer samen op de foto gingen en gezellig deden etc maar verder niet echt. We hebben 1x (of 2 of 3x ofzo, maar 1 avond maar iig) maar daarna niet meer gesproken.
Duidelijk niet, nee.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ooh ok. Hoor ik daar niet bij dan?
alles goed?quote:
Jaa heerlijk eigenlijk, net terug uit het noorden, eerste avond dat ik weer in mn eigen bed slaapquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:35 schreef msacras het volgende:
[..]
Druk maar best lekker! En de jouwe?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik beveel je nu meteen op tc te komen
TC?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik beveel je nu meteen op tc te komen
overtuig hem met je charmesquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:37 schreef msacras het volgende:
Overigens om de situatie nog erger te maken is hij de beste vriend van een ex-scharrel van me (2 maanden ofzo, was een jaar geleden ongeveer) haha. Die ex is gewoon een goede vriend van me en boeit het vrij weinig maar de jongen in kwestie vind het niet leuk dat ik wat met zijn beste vriend heb gehad, daarom onderneemt hij waarschijnlijk geen actie
Begrijpelijk welquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:37 schreef msacras het volgende:
Overigens om de situatie nog erger te maken is hij de beste vriend van een ex-scharrel van me (2 maanden ofzo, was een jaar geleden ongeveer) haha. Die ex is gewoon een goede vriend van me en boeit het vrij weinig maar de jongen in kwestie vind het niet leuk dat ik wat met zijn beste vriend heb gehad, daarom onderneemt hij waarschijnlijk geen actie
Jaa echt alles loopt op rolletjesquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
overtuig hem met je charmes
ja gewoon doenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Zou ik eerst eens met hem moeten praten
Nouja ik zie hem sowieso op school weer of op NYE waarschijnlijk ook
mooiquote:
Begrijpelijk, maar dat met die ex was geen serieuze relatie. En die ex vind het totaal niet erg (grappig juist) dat het was gebeurd dus dat zou niet in de weg moeten staan. Maar jongen in kwestie is daar gewoon te lief voor, brocode allesquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel. Maar aan de andere kant ook stom
Hmm oke, ingewikkeld welquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:39 schreef msacras het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar dat met die ex was geen serieuze relatie. En die ex vind het totaal niet erg (grappig juist) dat het was gebeurd dus dat zou niet in de weg moeten staan. Maar jongen in kwestie is daar gewoon te lief voor, brocode alles
Chrome voor Android biedt geen ondersteuning voor deze plug-in.quote:
wel lief an sich maar klote voor jouquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:39 schreef msacras het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar dat met die ex was geen serieuze relatie. En die ex vind het totaal niet erg (grappig juist) dat het was gebeurd dus dat zou niet in de weg moeten staan. Maar jongen in kwestie is daar gewoon te lief voor, brocode alles
quote:
Ik had het niet beter kunnen zeggenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wel lief an sich maar klote voor jou
liefde is sowieso ingewikkeldquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:40 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Ik had het niet beter kunnen zeggen
Ach, de liefde
ga op pc!quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:39 schreef Faux. het volgende:
[..]
Chrome voor Android biedt geen ondersteuning voor deze plug-in.
Precies.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
liefde is sowieso ingewikkeld
Dit ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
liefde is sowieso ingewikkeld
haha ik moest wel lachenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies.
Misschien wordt ik wel non
(TT relevant haha grappig hehe alles)
Hoerbeerquote:
Ik vind dat het Lana wasquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:38 schreef promisionxexposed het volgende:
Kutkat trok de stekker eruit, weg TC
Ik hoor nu te slapen en mn computer maakt echt een teringherriequote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee het was die boer Bono
woefquote:
Wat zou dat eigenlijk zijn?quote:
rawrquote:
allemaal jou schuldquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:39 schreef Faux. het volgende:
[..]
Chrome voor Android biedt geen ondersteuning voor deze plug-in.
quote:
JA SORRY OKE HET GING PERONGELUKquote:
de enige manier om het goed te maken is door twee keer in de lucht te springen, een bloem posten en op tc komenquote:
quote:Op zondag 30 december 2012 00:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit niet mobiel, maar aangezien daar nu bijna iedereen zit is het me te druk.
oh vooruit dan maarquote:Op zondag 30 december 2012 00:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
16 mensen, dat kan ik echt niet bijhouden als ik nog in een andere SC zit, hoor.
STOUTE BONO!quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als hij mijn haar stampt ja, hij gooit alles om hier
Haha herkenbaar, nou maak maar screenpics van de hoogtepunten :pquote:Op zondag 30 december 2012 00:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit niet mobiel, maar aangezien daar nu bijna iedereen zit is het me te druk.
Ik zit sowieso niet in de TCquote:Op zondag 30 december 2012 00:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha herkenbaar, nou maak maar screenpics van de hoogtepunten :p
ja ik heb hem er maar even uitgezet, hij doet toch vervelend als ik op TC zit dus komt hij straks maar mn haar stampenquote:
Nope, inderdaadquote:Op zondag 30 december 2012 00:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Ooh jammurr. Nouja ben ik iig niet de enige
Nogalquote:Op zondag 30 december 2012 00:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zag het net, haha nolife
LOLquote:Op zondag 30 december 2012 00:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik moest zo hard lachen om deze reactie maar weet niet waarom
Ik kom met moeite over de 100, en dat vind ik al veelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |