SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OMWquote:
Jij bent gayquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:27 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Jij bent gay
Denken dat ik serieus benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alsof jij hoeft te weten hoe dat eruit ziet
Tax wil tetten :)!
Het is een complot. De Rabobank zit erachter.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:24 schreef timmmmm het volgende:
Dat verwacht men van mij ook altijd. Ik ben helemaal niet oud ja
Hoe is je date afgelopen met die FOK!ker?quote:
Maar nu weet ik het alquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Denken dat ik serieus benalsof jij hoeft te weten hoe dat eruit ziet
Meisje tochquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:28 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Kutzooi ik realiseer mij ineens dat ik mijn AW50F straks niet meer heb als ik inlog
Ik heb geen date gehad met een FOK!ker onlangs, voorzover ik weet iig.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:28 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Het is een complot. De Rabobank zit erachter.
[..]
Hoe is je date afgelopen met die FOK!ker?
Nu moet ik het met de PSG-1 doenquote:
Nee want je hebt het niet gezien, het zijn slechts woorden die niet berusten op de waarheid die ik overigens niet aan je neus ga hangenquote:
Oh. Er was er één die daar over liep op te scheppen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:29 schreef msacras het volgende:
Ik heb geen date gehad met een FOK!ker onlangs, voorzover ik weet iig.
herkenbaarheidquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh. Er was er één die daar over liep op te scheppen.
Ohquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee want je hebt het niet gezien, het zijn slechts woorden die niet berusten op de waarheid die ik overigens niet aan je neus ga hangen
Haha, ik niet. Mijn date-leven ligt stil op het momentquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh. Er was er één die daar over liep op te scheppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |