SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:08 schreef Vlindur het volgende:
Niels en Jurre
Niels en Jorrin/Jorn
Klaar
Niels en Lasse, Magnus, Pelle, Olof, Mats...quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:08 schreef Vlindur het volgende:
Niels en Jurre
Niels en Jorrin/Jorn
Klaar
Doet me meteen denken aan Tiësto.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:42 schreef Limone het volgende:
Ik zag ergens een Tjester. Ik dacht eerst nog dat het een Friese naam was
Pelle...oké zo lang je niet in Tilburg woont!!quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Niels en Lasse, Magnus, Pelle, Olof, Mats...
Ik ken een Tsjesterquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:42 schreef Limone het volgende:
Ik zag ergens een Tjester. Ik dacht eerst nog dat het een Friese naam was
Is een soort Chester dan denk ik? Net als Michael --> Maikel en Jayden --> Djeedenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:55 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ken een TsjesterIk herinner me dat hij eens aangehouden voor fietsen door rood licht en de agent dacht dat hij een valse naam opgaf
Dat is denk ik de gedachte ja, maar ik ik begrijp dat foneties schrijven echt niet. Zijn mensen echt bang dat hun kind Gester, Michaël of Jajden genoemd wordt?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Is een soort Chester dan denk ik? Net als Michael --> Maikel en Jayden --> Djeeden
Onderschat dat onvermogen in sociaal-economisch minder gefortuneerde kringen niet!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:10 schreef Clubsoda het volgende:
Op zaterdag 5 januari 2013 11:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Is een soort Chester dan denk ik? Net als Michael --> Maikel en Jayden --> Djeeden
Dat is denk ik de gedachte ja, maar ik ik begrijp dat foneties schrijven echt niet. Zijn mensen echt bang dat hun kind Gester, Michaël of Jajden genoemd wordt?
Mwah, in dat soort kringen zijn namen zo bijzonder dat ze straks niet eens meer weten hoe ze namen zoals Kees moeten uitspreken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:12 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Onderschat dat onvermogen in sociaal-economisch minder gefortuneerde kringen niet!
En reed door rood! Arme papaaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:15 schreef Clubsoda het volgende:
De betreffende jongen zat op het gymnasium en woonde in een rijkeluisdorp
Hun wat?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:47 schreef Clubsoda het volgende:
Zo ken ik mensen die meenden hun kond Uigeeene te hebben genoemd
Lassequote:Op zaterdag 29 december 2012 22:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Niels en Lasse, Magnus, Pelle, Olof, Mats...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |