SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi want ik kan me geen gekke standjes herinneren![]()
Zo jammer dit!quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mjah, sowieso ben ik niet zo van de animaties![]()
Plus het hield echt op toen ik een pratende vuurvlieg voorbij zag komen.
Hij is dood trouwens
Enne zelfs IK heb de prinses en de kikker gezien, film zit vol humor ook![]()
beetje jammer van de kikkers in de filmIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Bang voor kikkers?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo jammer dit!
Enne zelfs IK heb de prinses en de kikker gezien, film zit vol humor ook![]()
beetje jammer van de kikkers in de film
Ach zo lang m'n nichtje het leuk vind, ben ik blij![]()
![]()
Ik was op de bank in slaap gevallen. Iets waar mn rug niet blij mee is geloof ik
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Nogalquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Bang voor kikkers?
Ach zo lang m'n nichtje het leuk vind, ben ik blij
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik haat lapo's en TT's bedenken.
Dat vind ik het heerlijke aan Disney films, daar zit vaak ook veel humor in.![]()
Alsof ik dicht genoeg bij een kikker in de buurt kom om hem aan te rakenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:46 schreef Faxie het volgende:
Bambi, is de Winterefteling meet niet iets voor jou?Zou wel heel tof zijn!
Een beetje prijzig alleen. Ook qua vervoer enzo.![]()
Ja, nu kom ik niet meer voor een massage hoor. Morgen heb ik weer tijd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was op de bank in slaap gevallen. Iets waar mn rug niet blij mee is geloof ik![]()
Heerlijkquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, maar zomers komen ze wel bij jou in de buurtquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof ik dicht genoeg bij een kikker in de buurt kom om hem aan te raken![]()
![]()
Bambi topic![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, nu kom ik niet meer voor een massage hoor. Morgen heb ik weer tijd.![]()
Ik heb ook besloten dat ik zoiets nooit meer in het topic afspreek![]()
Volgende keer doen we wel appen ofzo
[b]AirwiN schreef [/b]
WAT!!!?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh, kikkers pak ik dan weer zo op.
Muizen ook, zo schattig!![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, maar zomers komen ze wel bij jou in de buurt
[b]AirwiN schreef [/b]
Was ook ontstaan uit een grap volgens mijquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook besloten dat ik zoiets nooit meer in het topic afspreek![]()
Volgende keer doen we wel appen ofzo.
Maar is goed![]()
![]()
Mijn zoon wil kikkers als huisdier!quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh, kikkers pak ik dan weer zo op.
Muizen ook, zo schattig!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik pak alles op als het in nood is, padden, spinnen, bijen, miljoenpoten. I don't give a rat's fart.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
KOM HIER KIJKEN!!quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:49 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb vandaag alle afleveringen van de oude Thundercats gedownload
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, om jou te pesten, duh.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon wil kikkers als huisdier!![]()
Je maakte een grapje, dat grapje werd ernst. Ernst kan al bijna lopenquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was ook ontstaan uit een grap volgens mij.
Maar is goed
[b]AirwiN schreef [/b]
Dure hobby.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon wil kikkers als huisdier!“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Owquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Zou wel heel tof zijn!
Een beetje prijzig alleen. Ook qua vervoer enzo.
Als er niet snel nog een paar aanmeldingen komen moet het afgeblazen worden![]()
![]()
Ik woon 3 hoog in een flatquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wel als je bijna al je buren een vijver hebben. Zie geregeld die engerds bij ons achterom
[b]AirwiN schreef [/b]
Gewoon kussen, misschien veranderen ze in een prinsquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, maar zomers komen ze wel bij jou in de buurt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je maakte een grapje, dat grapje werd ernst. Ernst kan al bijna lopen![]()
![]()
![]()
Ja hallo, ik ook nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar spinnen durf ik dan weer niet aan te raken.![]()
![]()
Hm geen idee, ik weet niet hoe vaak je haar spreek of sms'tquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat lijkt me stalkerig.
Ik had het erover dat ik Kerstkaarten had gekocht van mijn nichtje en dat ik eens moest denken wie ik een kaartje moest sturen. Toen zei die ene collega: Oeh!Stuur mij er een! Mijn adres is Dorpsstraat 1 1234 AB.
Dat heb ik 3 weken ofzo onthouden en haar een kaartje gestuurd met een lieve boodschap. Maar kennelijk had L er ook een gewild..
![]()
Klopt. Hij heeft nog tijd genoeg om te sparen want no way dat die beesten in mijn huis komenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Alleen als mn zoon er 1 meeneemtquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Vanmiddag nog een kruisspinnetje van de verdrinkingsdood gered.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Gelukkig kan ik fluitenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen als mn zoon er 1 meeneemt![]()
![]()
Date? Wat een eng woordquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:51 schreef muhahaha het volgende:
Hm ik wil ook wel een massage date.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik (moet/wil) gaan slapen, wekker enzo
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:51 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Baasquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:49 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb vandaag alle afleveringen van de oude Thundercats gedownloadJammer, eergister was je zo tof.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar spinnen durf ik dan weer niet aan te raken.Nooit meer eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm geen idee, ik weet niet hoe vaak je haar spreek of sms't.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
www.schaapjestellen.nlquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:52 schreef DaMook het volgende:
Ik (moet/wil) gaan slapen, wekker enzo
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Compenseert mooi voor de huisspinnetjes die zich soms in m'n wasbak wagenquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:51 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
De plant van een tante van me ook als ze hem sproeidequote:.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Aaw, dat zou wel heel jammer zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow
Als er niet snel nog een paar aanmeldingen komen moet het afgeblazen worden
Maar 33 euro vind ik wel veel geld voor ene dagje pretpark. De Efteling ga ik meestal alleen heen als ik korting heb.![]()
![]()
Nehh niet nodigquote:, als ik ga liggen slaap ik, maar wil gewoon nog niet
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow we hebben een stalkertjeWelkom
Ohai !
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
En parkeergeld, snoepgeld, drankjes allesquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Aaw, dat zou wel heel jammer zijn.
Maar 33 euro vind ik wel veel geld voor ene dagje pretpark. De Efteling ga ik meestal alleen heen als ik korting heb..
![]()
Jaa, veel te duur + vervoerquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar 33 euro vind ik wel veel geld voor ene dagje pretpark. De Efteling ga ik meestal alleen heen als ik korting heb.![]()
![]()
Er is een kortingsactie van Senseo dacht ikquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
![]()
Ik ben net wakkerquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nehh niet nodig, als ik ga liggen slaap ik, maar wil gewoon nog niet
.
![]()
Was behoorlijk moe en moest gewoon even slapen. Het plan was een uurtje liggen, dat werd iets meer
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jaa, veel te duur + vervoer![]()
![]()
Haha sorry. Ik word er wel steeds beter in, en daar ben ik dan ook weer heel trots op.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer, eergister was je zo tof.![]()
![]()
Ik heb liever niet dat ze al mijn geblaat leest.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer dit, anders zorg je ervoor dat ze ook op FOK! komt, kan je met haar dm'en.
Verdommequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zul je zien dat je straks niet kan slapenquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben net wakker![]()
Was behoorlijk moe en moest gewoon even slapen. Het plan was een uurtje liggen, dat werd iets meer.
![]()
I haz a bored dus ik kom idd even glurenquote:
Dat heb ik dan weer nooitquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben net wakker![]()
Was behoorlijk moe en moest gewoon even slapen. Het plan was een uurtje liggen, dat werd iets meer. Maar met de wekker morgenvroeg moet ik wel gaan wil ik mijn slaap halen
.
Oja, goed puntquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat ze al mijn geblaat leest..
![]()
Haha, parkeergeld is voor mij geen probleem, ik zou toch met het ov gaan dan. Maar wel dat idee ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En parkeergeld, snoepgeld, drankjes alles.
Jaaa, zonde, ik vind de Efteling zooo leuk!quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jaa, veel te duur + vervoerHaha, ik zal eens kijken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is een kortingsactie van Senseo dacht ik![]()
![]()
Waar moet je vanaf komen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, parkeergeld is voor mij geen probleem, ik zou toch met het ov gaan dan. Maar wel dat idee ja.
[..]
Jaaa, zonde, ik vind de Efteling zooo leuk!
[..]
Haha, ik zal eens kijken.![]()
Snel dan, het is al donderdag!quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, parkeergeld is voor mij geen probleem, ik zou toch met het ov gaan dan. Maar wel dat idee ja.
[..]
Jaaa, zonde, ik vind de Efteling zooo leuk!
[..]
Haha, ik zal eens kijken.![]()
![]()
Als ik een Karmeliet had zou ik hem spontaan voor je openen en opdrinken!quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Die kans is groot jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zul je zien dat je straks niet kan slapen.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik een Karmeliet had zou ik hem spontaan voor je openen en opdrinken!![]()
Baas
Alhoewel ik momenteel aan de rode wijn zit
![]()
Jammer dat ze het uberhaupt vragenquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
Haha, parkeergeld is voor mij geen probleem, ik zou toch met het ov gaan dan. Maar wel dat idee ja..
Ik heb wel interesse als er een korting is of iets in die geest, 33 euro vind ik nogal wat en ja, voor andere parken betaal je ook iets in die richting. Daarom ga ik bijna nooit.
![]()
Dat is wel iets om trots op te zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha sorry. Ik word er wel steeds beter in, en daar ben ik dan ook weer heel trots op.
Zijn er dingen waar je al wel goed in bent?Dan stof ik wel een kloontje af.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb nog 3 flesjes Karmeliet Tripel staan. You jelly?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik een Karmeliet had zou ik hem spontaan voor je openen en opdrinken!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dan maak ik een kloontje met de naam muhahahahaquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan stof ik wel een kloontje af..
![]()
Mmmmmmquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 flesjes Karmeliet Tripel staan. You jelly?
Wie staan er vandaag in het middelpunt van de soap?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
't Is donderdag. Snel beslissenquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer dat ze het uberhaupt vragen.
Ik heb wel interesse als er een korting is of iets in die geest, 33 euro vind ik nogal wat en ja, voor andere parken betaal je ook iets in die richting. Daarom ga ik bijna nooit.
![]()
Momenteel zijn we nog maar met z'n 3tjes![]()
![]()
Nee, vandaag ben ik aan de gekke pilsnersquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 flesjes Karmeliet Tripel staan. You jelly?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Er is geen korting en het is op een donderdag toch?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is donderdag. Snel beslissen![]()
Momenteel zijn we nog maar met z'n 3tjes![]()
Over efteling gesproken.... ik heb efteling rode wijn![]()
Gekregen van klant van ons
![]()
Hij smaakt wel degelijk
Van de uitgestrekte Efteling Wijngaarden?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:59 schreef PriemGirl het volgende:
Over efteling gesproken.... ik heb efteling rode wijn![]()
Gekregen van klant van ons
![]()
Hij smaakt wel degelijk
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Utrecht.quote:Jaja.quote:Zooooveel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel iets om trots op te zijn.
Zijn er dingen waar je al wel goed in bent?Kikkers en muizen vasthouden, etc...
![]()
![]()
Vertel allesquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Prutsers heb ik als collegas. Heel fijn weer..
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie staan er vandaag in het middelpunt van de soap?![]()
![]()
En darts is spannend
Heeee jofu !!![]()
Ik zie allemaal ouden bekenden![]()
'sup?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Prutsers heb ik als collegas. Heel fijn weer..![]()
http://www.douweegbertsen(...)feestdagen_campagne1quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er is geen korting en het is op een donderdag toch?
Donderdag ja![]()
![]()
Dadelijk van Gerwenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:00 schreef PriemGirl het volgende:
En darts is spannend
Heeee jofu !!![]()
Ik zie allemaal ouden bekenden![]()
![]()
http://www.douweegbertsen(...)feestdagen_campagne1quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Utrecht.
[..]
Jaja.
[..]
Zooooveel.Kikkers en muizen vasthouden, etc...
![]()
![]()
Errrr...errrrrrrrr....quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Van de uitgestrekte Efteling Wijngaarden?![]()
Staat op: Villa Vin ?
Kikkers en Muizenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
altijd de zilverpapiertjes netjes proberen uit te strijken
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dan moet ik 15 euro spenderen om 8 euro korting te krijgenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
http://www.douweegbertsen(...)feestdagen_campagne1
Donderdag ja. Ik drink geen koffie he
.
![]()
Mij herken je wel aan mijn slechte grappen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan maak ik een kloontje met de naam muhahahaha.
Ik hou er niet van.quote:En slangen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je kunt, als we naar Utrecht gaan, vanaf 's-Hertogenbosch met me meerijdenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ah, jammer. Niet samen reizen. Ik woon echt in een uithoek vergeleken met de rest hier.
![]()
Welke grappen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mij herken je wel aan mijn slechte grappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whaooo gimmequote:Op zaterdag 29 december 2012 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mij herken je wel aan mijn slechte grappen.
[..]
Ik hou er niet van.
[..]
En slangen?Mn lievelingsbier
![]()
Droplul heeft gisteravond ergens vastgezeten met de voorbumper, alles ontzet en scheefquote:
Nu kan de boel noet goed dicht, volgens de baas kan het geen kwaad
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Weet ik toch. Maar Utrecht is gewoon al zo verquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt, als we naar Utrecht gaan, vanaf 's-Hertogenbosch met me meerijden.
![]()
![]()
En daar laten ze jou mee rijden?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Droplul heeft gisteravond ergens vastgezeten met de voorbumper, alles ontzet en scheef
Nu kan de boel noet goed dicht, volgens de baas kan het geen kwaad![]()
![]()
Ga verhuizen danquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet ik toch. Maar Utrecht is gewoon al zo ver.
![]()
Joahhhhquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kikkers en Muizenaltijd de zilverpapiertjes netjes proberen uit te strijken
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kikkers en Muizenaltijd de zilverpapiertjes netjes proberen uit te strijken
![]()
Ik heb er gister nog een paar op!
![]()
Verdoriequote:Op zaterdag 29 december 2012 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan moet ik 15 euro spenderen om 8 euro korting te krijgen. Ik drink geen koffie he
.
![]()
![]()
"dat kan jij wel"quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En daar laten ze jou mee rijden?
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
EUJ!quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echt vrouw, zeuren om het zeuren.
[b]AirwiN schreef [/b]
De slang van Kaneel is niet eng hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oehh, lijkt me heel tof, maar wel een beetje eng.![]()
![]()
Ik ben nog steeds verbaasd dat jij een bus bestuurd.quote:
Aan de andere kant.... compensatie heIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welke grappen?Jij mag niet meer bij mij in bed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat in Leiden. Kom maar halen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whaooo gimmeMn lievelingsbier
Slangen zijn geweldig.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oehh, lijkt me heel tof, maar wel een beetje eng.![]()
Vond het eerst ook wel eng, maar dat ging vrij snel over. Ze voelen zo apart. En je voelt de spieren aantrekken enzo. Geweldig.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik ga gewoon niet weet ik hoe lang in een auto zitten + brandstof betalen om jou te zienquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echt vrouw, zeuren om het zeuren.
![]()
![]()
gimme gimme gimmequote:Op zaterdag 29 december 2012 22:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik heb er gister nog een paar op!
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Maarreuh... zijn de radio49 sc'ers hier naartoe verhuisd? Of is het puur toeval![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds verbaasd dat jij een bus bestuurd.
Aan de andere kant.... compensatie he![]()
![]()
Ik ga slapen![]()
.
Ja, na die laatste nacht slaap ik liever weer alleenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij mag niet meer bij mij in bed..
Niks voor me over hebbenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon niet weet ik hoe lang in een auto zitten + brandstof betalen om jou te zien. Dit gaat niet werken foto... jammer voor je.
![]()
LeidenMag niet meer rijden met wijn op
Te ver ook
D'awww...
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Wie in omgeving Groningen gaat ze halen voor donderdag?![]()
![]()
![]()
Nee nee jongemanquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, na die laatste nacht slaap ik liever weer alleen.
[..]
Niks voor me over hebben. Dit gaat niet werken foto... jammer voor je.
![]()
![]()
Have funquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Slaap ze.. ik ga nog even gezellig doen met m'n nichtje voor ze naar bed gaat..
Sowiesoquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, na die laatste nacht slaap ik liever weer alleen.
Dan niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:07 schreef PriemGirl het volgende:
Te ver ook
D'awww...
Oh noesquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Laatste 3 gelukkig geen ervaring meequote:Op zaterdag 29 december 2012 22:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Drank
Rijden
Ouwehoeren
Bijten
Slaan
Schoppen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Drank
Rijden
Ouwehoeren
Bijten
Slaan
Schoppen
[b]AirwiN schreef [/b]
In drank?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Drank
Rijden
Ouwehoeren
Bijten
Slaan
Schoppen![]()
Oei, buuurnquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon niet weet ik hoe lang in een auto zitten + brandstof betalen om jou te zien![]()
![]()
Dat valt heus wel mee hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Waar kom jj vandaan dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:07 schreef PriemGirl het volgende:
Te ver ook
D'awww...
![]()
Heb jij een slang?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slangen zijn geweldig.![]()
Vond het eerst ook wel eng, maar dat ging vrij snel over. Ze voelen zo apart. En je voelt de spieren aantrekken enzo. Geweldig.Tof!
![]()
![]()
Laat ze opsturenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Wie in omgeving Groningen gaat ze halen voor donderdag?![]()
![]()
![]()
Ik wist dat ik iets was vergeten!quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laatste 3 gelukkig geen ervaring meeIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Woon bij eindhoven; ben oorspronkelijk belgquote:Import dus
Klopt!quote:
Al het andere moet ik vanaf blijven
[b]AirwiN schreef [/b]
Fuck youquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wist dat ik iets was vergeten!![]()
![]()
Alweer?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik woon tegen Belgie aanquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Woon bij eindhoven; ben oorspronkelijk belgImport dus
![]()
![]()
Valt mij ook tegen van Huppelquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hahaha, geen bite marks nee? Valt me tegen van Huppel.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik had toch minstens een krabbel op zijn arm verwacht met je nagelquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Valt mij ook tegen van Huppel.
![]()
quote:Misschien wel krassen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hahaha, geen bite marks nee? Valt me tegen van Huppel.![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had toch minstens een krabbel op zijn arm verwacht met je nagel.
quote:![]()
_!
[b]AirwiN schreef [/b]
Vind ik altijd een beetje spannend, hoe weet je of ze te vertrouwen is en wat als het niet op tijd komt...quote:![]()
Mij ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Valt mij ook tegen van Huppel![]()
20 piek... kan toch, gewoon het rekeningnummer even googlen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vind ik altijd een beetje spannend, hoe weet je of ze te vertrouwen is en wat als het niet op tijd komt...![]()
Maandag de herkansingquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Valt toch wel mee ?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ah, jammer. Niet samen reizen. Ik woon echt in een uithoek vergeleken met de rest hierProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Voor 22,50 zijn er kaartjes in Eindhoven te koop.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
20 piek... kan toch, gewoon het rekeningnummer even googlen.![]()
![]()
Gewoon bij binnenkomst meteen happen!quote:Dan doe je die!quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Voor 22,50 zijn er kaartjes in Eindhoven te koop..
![]()
Even verzinnen waarinquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon bij binnenkomst meteen happen!
[..]
Dan doe je die!.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik woon in Utrecht, haha.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon bij binnenkomst meteen happen!
[..]
Dan doe je die!.
![]()
Hij hoeft niet dood van mij. Het is best een aardig dingquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zijn nek, meteen een slagaderlijke bloeding.
[b]AirwiN schreef [/b]
Een oliebol?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
van Gerwen
Dank jequote:Op zaterdag 29 december 2012 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij hoeft niet dood van mij. Het is best een aardig ding.
![]()
Ja, jou kennende bijt je toch doorquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij hoeft niet dood van mij. Het is best een aardig ding.
Kan toch?quote:![]()
Ik heb persoonlijk nog geen slechte ervaringen...quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vind ik altijd een beetje spannend, hoe weet je of ze te vertrouwen is en wat als het niet op tijd komt...
Maar zul je net zien dat ze 'geen tijd hebben' om te versturen vanwege oudjaar enzo...![]()
![]()
quote:
Nee, in Vinniieequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Voor 22,50 zijn er kaartjes in Eindhoven te koop.![]()
![]()
Niks mis met een beetje vampierengedragquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, jou kennende bijt je toch door.
[..]
Kan toch?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oliebollen bakkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
In de buurt van.Maar die heeft vast wel iets beters te doen morgen.
Maar ik ga maandagvroeg naar bels en heb geen postzegels in huis; dus zou ze ook te laat kunnen verzenden pas
![]()
Volgens mij welquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zegt ie nou dat Vinniiee een oliebol is?
[b]AirwiN schreef [/b]
Niks mis met leegzuigen, ligt er alleen aan welke substantiequote:Op zaterdag 29 december 2012 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje vampierengedrag.
![]()
Tja wie weetquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Kan toch?![]()
![]()
I like the way you thinkquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niks mis met leegzuigen, ligt er alleen aan welke vloeistof.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kan me vast voorbereiden, gezien die film van vanmiddag.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje vampierengedrag![]()
Daar zit toch heulegaar niets aan om te bijten? Een en al bot..quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Daten mag altijdquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Kan toch?Ik vraag wel even aan mijn man wat ie er van vindt
Ja, of dat de post er te lang over doet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk nog geen slechte ervaringen...
Maar zul je net zien dat ze 'geen tijd hebben' om te versturen vanwege oudjaar enzo...![]()
Wanneer heb jij mij gezien dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar zit toch heulegaar niets aan om te bijten? Een en al bot..![]()
Heb je TBBT al gedownload?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan me vast voorbereiden, gezien die film van vanmiddag.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Lekker he die kate beckinsalequote:Op zaterdag 29 december 2012 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan me vast voorbereiden, gezien die film van vanmiddag.![]()
Wil je beweren dat hij ongelijk heeft dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wanneer heb jij mij gezien dan?
[b]AirwiN schreef [/b]
Die hoeft dat niet te weten hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daten mag altijdIk vraag wel even aan mijn man wat ie er van vindt
![]()
![]()
Nomnomnom!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee jongeh, er staat nog 130GB te wachtenquote:Jaquote:!
Neequote:Op zaterdag 29 december 2012 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je beweren dat hij ongelijk heeft dan?![]()
![]()
Je eigen fotocollage?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wanneer heb jij mij gezien dan?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee ik ben meer van de rondingenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Staat inmiddels in je fapfoldertje?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jongeh?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee jongeh, er staat nog 130GB te wachten
[..]
Ja!
[..]
Nee
[b]AirwiN schreef [/b]
Vindt ie vast niet ergquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daten mag altijdIk vraag wel even aan mijn man wat ie er van vindt
![]()
![]()
Waarheid. Hij is nu toch de deur uit. Nu daten?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die hoeft dat niet te weten hoor.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, of dat de post er te lang over doet.![]()
![]()
Rond hoofdquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee ik ben meer van de rondingen
Ronde billen
Ja, rond dus, have fun.
![]()
O nee is darten op... prioriteiten endezulks
Goed, waar spreken we af?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Waarheid. Hij is nu toch de deur uit. Nu daten?
Hij is zelf aan het daten![]()
.
![]()
Geef je adres maar, ik kom er aanquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Waarheid. Hij is nu toch de deur uit. Nu daten?![]()
![]()
Meteen mee stoppenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Collage nog wel
[..]
Ik deed muhahaha even na
[b]AirwiN schreef [/b]
Hier want ik mag niet meer rijdenquote:Mag je wat van mijn wijn.... moet je verder wel stil zijn en stil zitten; want is darten op
Volgende soapquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Stilzitten? Ik ga wel tussen je benen zittenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hier want ik mag niet meer rijdenMag je wat van mijn wijn.... moet je verder wel stil zijn en stil zitten; want is darten op
.
Grapje.![]()
Darten, hoe saai is dat danquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hier want ik mag niet meer rijdenMag je wat van mijn wijn.... moet je verder wel stil zijn en stil zitten; want is darten op
![]()
![]()
Oeh kun je ergens gemiste soaps terugzien/-lezen?quote:
Saaie date wordt datquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Het begon allemaal... gisteravond rond een uur of 6/7quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh kun je ergens gemiste soaps terugzien/-lezen?![]()
![]()
Ja, gewoon naar boven scrollenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh kun je ergens gemiste soaps terugzien/-lezen?.
![]()
Ik zwijg!!quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh kun je ergens gemiste soaps terugzien/-lezen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
En ging door tot vanmiddagquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het begon allemaal... gisteravond rond een uur of 6/7
[b]AirwiN schreef [/b]
fuuuu moet ik teruglezen alles.... ok ok is niet alsof ik iets beters te doen hebquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het begon allemaal... gisteravond rond een uur of 6/7RODDELS DIT DAT ALLES
Mooi haar btwquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
fuuuu moet ik teruglezen alles.... ok ok is niet alsof ik iets beters te doen hebRODDELS DIT DAT ALLES
De TT's van de afgelopen 4/5 topics zeggen genoegquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
fuuuu moet ik teruglezen alles.... ok ok is niet alsof ik iets beters te doen hebRODDELS DIT DAT ALLES
[b]AirwiN schreef [/b]
Viel mee hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer dat ik die gemist heb, deels dan.
Het was wel opvallend dat iedereen opeens vroeg hoe we hadden 'geslapen'
[b]AirwiN schreef [/b]
The Bourne Legacy is best leuk, bijna leuk genoeg om er echt fulltime naar te gaan zitten kijkenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dan kan zij niet meer stilzittenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Stilzitten? Ik ga wel tussen je benen zitten.
Grapje.![]()
![]()
Nee hoe jij geslapen hadquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Viel mee hoor.
Het was wel opvallend dat iedereen opeens vroeg hoe we hadden 'geslapen'Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Viel mee hoor.
Het was wel opvallend dat iedereen opeens vroeg hoe we hadden 'geslapen'![]()
.
![]()
Zoietsquote:Wel van voren beginnen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Nogal jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Viel mee hoor.
Het was wel opvallend dat iedereen opeens vroeg hoe we hadden 'geslapen'![]()
![]()
Jij zit bij Vin onder zn steen?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Het word steeds drukker daarquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zit bij Vin onder zn steen?.
![]()
Whut?quote:
Ooo ging het over seks.... in een sex sc? Ermahgerd![]()
![]()
![]()
Ok ok ik lees wel terug
Nee, daar zat jij al. Ruimte voor 2, ditdat.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zit bij Vin onder zn steen?![]()
Nou iddquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kom niet in de buurt van dat dingquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zit bij Vin onder zn steen?![]()
Maar ik heb niet veel meegekregen nee![]()
![]()
Leuke hondquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whut?
Ooo ging het over seks.... in een sex sc? Ermahgerd![]()
![]()
![]()
Ok ok ik lees wel terug![]()
![]()
Jouw fotoquote:
van Gerwenquote:
Ik ben geen 'ding', Belgquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom niet in de buurt van dat ding![]()
Maar ik heb niet veel meegekregen nee![]()
![]()
Ik was vanmiddag gevlucht naar mn drank toen ik ontdekte dat je Underworld ook al niet kentquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, daar zat jij al. Ruimte voor 2, ditdat.
Je mist niksquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom niet in de buurt van dat ding![]()
Maar ik heb niet veel meegekregen nee
[b]AirwiN schreef [/b]
Haha thxquote:Hij heet samson
Omdat ik belg dus
![]()
Aha thxquote:
Nog 4 maanden - 1 dagquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaan we voor Vinniiee's verjaardag een grotere steen kopen!
![]()
Wanneer is Vinniiee jarig dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaan we voor Vinniiee's verjaardag een grotere steen kopenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben geen film-kenner. Alleen wat ik zelf ooit al eens heb gezienquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag gevlucht naar mn drank toen ik ontdekte dat je Underworld ook al niet kent
[..]
Je mist niks![]()
![]()
Geile slet dat het isquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer is Vinniiee jarig dan?quote:![]()
TBBT kende je ook al nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben geen film-kenner. Alleen wat ik zelf ooit al eens heb gezien
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik bedacht me net, als er meer mensen onder liggen hoeven we niet te wachten en dat kopen hoeft natuurlijk ook niet, hunnebedden genoeg in Nederlandquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer is Vinniiee jarig dan?.
![]()
Eind april dus. Dan heb ik nog wel tijd om te sparenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
TBBT = TV na die heleboel plaatjes, volgens mijn ukquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Leuk tochquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haha thxHij heet samson
Omdat ik belg dus
![]()
![]()
![]()
![]()
Die staan in Drenthe, ik kom nooit meer in Drenthequote:Op zaterdag 29 december 2012 22:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik bedacht me net, als er meer mensen onder liggen hoeven we niet te wachten en dat kopen hoeft natuurlijk ook niet, hunnebedden genoeg in Nederland.
[b]AirwiN schreef [/b]
Kloptquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eind april dus. Dan heb ik nog wel tijd om te sparen.
![]()
Voor Vinniiee maak ik wel een uitzondering en we hebben mazzel, die steen hoeft slechts naar Apeldoorn getransporteerd te wordenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die staan in Drenthe, ik kom nooit meer in Drenthe.
![]()
quote:quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel waarIk heb het alleen niet zo vaak gekeken.
![]()
Heee KoenNog meer bekenden
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Forum Opties Forumhop: Hop naar: