Scheer ze niet over één kam hoor. Laotiaansen kunnen echt verschrikkelijk zijn qua opruimbeleid kan ik je wel vertellen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:08 schreef twi het volgende:
Ik heb een advertentie van Asian Dating. Die zijn wel netjes, misschien is dat een oplossing voor erbij.
Neem een thaise, dan mag je niks meer in huis doenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:08 schreef twi het volgende:
Ik heb een advertentie van Asian Dating. Die zijn wel netjes, misschien is dat een oplossing voor erbij.
Ik krijg een ad voor de nieuwe vrouwencollectie van mart visserquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:10 schreef twi het volgende:
Ik denk dat het komt omdat ik veel op Samsung heb gegoogled.
Ik voor The Gold Card van AMEX.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg een ad voor de nieuwe vrouwencollectie van mart visser
Misschien wel als je een eigen bestek met Kekiokolanee verzorgt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Scheer ze niet over één kam hoor. Laotiaansen kunnen echt verschrikkelijk zijn qua opruimbeleid kan ik je wel vertellen.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg een ad voor de nieuwe vrouwencollectie van mart visser
Hmm, dat had ik misschien moeten doen ja. Naja. Achteraf smaakte ze best lekker.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:12 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien wel als je een eigen bestek met Kekiokolanee verzorgt.
fok probeert ons iets duidelijk te makenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:14 schreef xFriendx het volgende:
Ik voor vrouwenschoenen bij de Wehkamp.
Ik nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:14 schreef xFriendx het volgende:
Ik voor vrouwenschoenen bij de Wehkamp.
Ik voor de WensApp van KPN. 'Zet nu alvast de nieuwjaarswens voor al je vrienden klaar'.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:12 schreef Watertornado het volgende:
Ik voor The Gold Card van AMEX.
Heb je haar opgegeten of moet ik me hier iets heel anders bij voorstellen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:13 schreef Watertornado het volgende:
Hmm, dat had ik misschien moeten doen ja. Naja. Achteraf smaakte ze best lekker.
En ik zie dat er "Realise the potential" staat. Gebruiken die Amerikanen nu gewoon Britse spelling?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik voor The Gold Card van AMEX.
We moeten meer in contact komen met onze vrouwenkant? Meer metromannen worden?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
fok probeert ons iets duidelijk te maken
Het eerste natuurlijk, weet je wel hoe duur terugsturen is?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:15 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je haar opgegeten of moet ik me hier iets heel anders bij voorstellen?
of met een vrouw gaan shoppen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
We moeten meer in contact komen met onze vrouwenkant? Meer metromannen worden?
Ik geloof dat een postpakketje tot 2 kilo een euro of 20 kost, aangetekend. Daar passen er zo twee in.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het eerste natuurlijk, weet je wel hoe duur terugsturen is?
Brrrrrrrrrrrrrr....quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
We moeten meer in contact komen met onze vrouwenkant? Meer metromannen worden?
Ik vond het schoonmaken het belangrijkst, niet haar tieten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:17 schreef twi het volgende:
[..]
Ik geloof dat een postpakketje tot 2 kilo een euro of 20 kost, aangetekend. Daar passen er zo twee in.
Heb jij hier niet ergens een mannelijke scharrel rondlopen dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:17 schreef Evie het volgende:
[..]don't do it.. naar welke mannen moet ik dan nog kijken?
Ik ga niet op vrouwenschoenen lopen hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:17 schreef Evie het volgende:
[..]don't do it.. naar welke mannen moet ik dan nog kijken?
Logisch ook wel, bij Aziaatjes.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vond het schoonmaken het belangrijkst, niet haar tieten.
Nope .. alleen mannen met een vriendin zitten geregeld achter mn reet aan.. meestal heb ik er dan niet zo veel omkijken meer naarquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:18 schreef twi het volgende:
[..]
Heb jij hier niet ergens een mannelijke scharrel rondlopen dan?
BH's zijn leuk als je ze binnen zeer redelijke termijn uit mag doen om vervolgens aan de slag te gaan met de inhoud. Sjoppen en in twee uur 43 setjes voorbij zien komen en meer niet, doe je mij geen plezier mee.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:18 schreef Evie het volgende:
Bh's shoppen.. wist niet dat jij daar zoveel problemen mee had
PeuRac heeft toch geen vriendin?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Nope .. alleen mannen met een vriendin zitten geregeld achter mn reet aan.. meestal heb ik er dan niet zo veel omkijken meer naar.. enzo
Nee? En dat terwijl 'ie er makkelijk twee kan houden.quote:
Heeft íe zoveel poen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee? En dat terwijl 'ie er makkelijk twee kan houden.
Oh, die indruk leek hij kerstavond te wekken met de bakjes aardbeien die ik voorbij zag schieten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Die zit voor zover ik weet dan ook niet achter mn reet aan
Pas als het hier geen teringzooi is mag men ongeveer in de gaten krijgen waar ik woonquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:25 schreef Royco1 het volgende:
Maar Twi, ouwe Rotterdammer, waar blijft het verhuiskaartje?
Geen idee. Vast wel.quote:
Heb je genoeg kasten voor myra's kleren, schoenen en tassen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:25 schreef twi het volgende:
[..]
Pas als het hier geen teringzooi is mag men ongeveer in de gaten krijgen waar ik woon
Kijk mij eens Rotterdams zijn, met m'n teringzooi!
Kasten? Gewoon in vuilniszakken doen en op de stoep zetten. Goeie test voor de relatie.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:27 schreef Royco1 het volgende:
Heb je genoeg kasten voor myra's kleren, schoenen en tassen?
Bakjes aardbeien BOHHHquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:24 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, die indruk leek hij kerstavond te wekken met de bakjes aardbeien die ik voorbij zag schieten.
Had 'ie slagroom uit een bus of had 'ie het met koksroom zelf opgeklopt?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Bakjes aardbeien BOHHHMijn favoriete eten..
Geloof dat we gewoon vrienden zijn anders
Ze zijn niet te missen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:34 schreef xFriendx het volgende:
Zodra ik een vriendin heb kan ik ook eindelijk achter Evie d'r billen aan.
Is dat bij jou het verschil tussen vriendschap en liefde? Bij mij begint dat bij de aardbeien al hoor, cheapskate die ik ben.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had 'ie slagroom uit een bus of had 'ie het met koksroom zelf opgeklopt?
Hmmm, ik had voor jullie toen ook aardbeien gehaald.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:41 schreef twi het volgende:
[..]
Is dat bij jou het verschil tussen vriendschap en liefde? Bij mij begint dat bij de aardbeien al hoor, cheapskate die ik ben.
Aardbeien kopen in deze tijd van het jaar is allesbehalve cheap.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:41 schreef twi het volgende:
Is dat bij jou het verschil tussen vriendschap en liefde? Bij mij begint dat bij de aardbeien al hoor, cheapskate die ik ben.
Nu moet ze het dan ook doen met gehaktballetjes.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aardbeien kopen in deze tijd van het jaar is allesbehalve cheap.
Eén iemand die opschept over welke lekkernijen hij haalt voor vrouwen is genoeg hier hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:43 schreef twi het volgende:
Nu moet ze het dan ook doen met gehaktballetjes.
Ze heeft ze zelf betaald. Ik heb ze alleen gedraaidquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén iemand die opschept over welke lekkernijen hij haalt voor vrouwen is genoeg hier hoor.
Mooie rolverdeling.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:47 schreef twi het volgende:
Ze heeft ze zelf betaald. Ik heb ze alleen gedraaid
Dacht dat jij een rasvisser was.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:47 schreef twi het volgende:
[..]
Ze heeft ze zelf betaald. Ik heb ze alleen gedraaid
Die vist ook in de rode zee?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:48 schreef Watertornado het volgende:
Dacht dat jij een rasvisser was.
Dus ook in de zee van anderen?quote:
Geen.. ik wil geen slagroom .. wou iigquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had 'ie slagroom uit een bus of had 'ie het met koksroom zelf opgeklopt?
Haha dat is het meest romantische wat iemand ooit tegen me gezegd heeftquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:34 schreef xFriendx het volgende:
Zodra ik een vriendin heb kan ik ook eindelijk achter Evie d'r billen aan.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hmmm, ik had voor jullie toen ook aardbeien gehaald.
En worstenbroodjes.
Is dat dan liefde?
Het is jouw schuld dat ik weer helemaal verslaafd ben aan die dingen jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Worstenbroodjes was mijn geheimtipp.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is jouw schuld dat ik weer helemaal verslaafd ben aan die dingen ja
Ahhh als ik dat had geweten had ik ze ook wel op mn verhaardag gehadquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Worstenbroodjes was mijn geheimtipp.
Alleen 's ochtends hè, en met zaanse mayonaise.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh als ik dat had geweten had ik ze ook wel op mn verhaardag gehad![]()
![]()
Dat had je niet gezegd toch?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alleen 's ochtends hè, en met zaanse mayonaise.
Daarom had ik geloof ik mijn eigen zut mee, omdat er altijd wel een paar sujetten zijn die mayonaise hetzelfde vinden als frietsaus.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat had je niet gezegd toch?
Ik had fritessaus
Ik weet het verschil, maar kan me niet herrineren dat je zaanse mayonaise hebt gezegd. Die heb ik namelijk wel altijd in huis.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarom had ik geloof ik mijn eigen zut mee, omdat er altijd wel een paar sujetten zijn die mayonaise hetzelfde vinden als frietsaus.
Hoi Maltaman ... redelijk welquote:
toen ff, toen niet en nu weer welquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ah je bent er. Goedemorgen
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Een echte visser proeft ook even van het water hé
Playing hard to chat dusquote:Op zondag 30 december 2012 09:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoi Maltaman ... redelijk wel![]()
Was jij gisteravond in A'foort?
[..]
toen ff, toen niet en nu weer wel
Water kan pas gaan koken bij temperaturen hoger dan 100 graden als het onder druk is gezetquote:
hehehe ... oquote:Op zondag 30 december 2012 10:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Water kan pas gaan koken bij temperaturen hoger dan 100 graden als het onder druk is gezetzoiets? Althans volgens mij was dat zo, zo'n niet 100% zeker feitje maar zeker genoeg om het als feit door te laten gaan
echt welquote:Op zondag 30 december 2012 11:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja we maken het wel bont zo samen nu hé al op de vroege ochtend
Over leuke dingenquote:Op zondag 30 december 2012 11:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waar zullen we het es over hebben
Nu dezequote:Op zondag 30 december 2012 11:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Over leuke dingen
Noem eens je favo nummer op?
Deze, denk ik, is mijn meest favo nr ever... ik ging er door/ ervoor op reisquote:
nehe ... niet het beste muzieknr .... dat ligt toch aan iemands smaak....quote:Op zondag 30 december 2012 11:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ow we hebben het over beste muzieknummer everwel een chill nummer ja. Ik heb wat teveel nummers die ik mooi vind om echt 1 het mooiste te vinden denk ik
verschilt ook per dag/humeur enzo hé
Olly Murs!quote:Op zondag 30 december 2012 11:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Deze, denk ik, is mijn meest favo nr ever... ik ging er door/ ervoor op reis
maar ik ben een muziekjunkie
Goed nummerquote:Op zondag 30 december 2012 15:20 schreef Evie het volgende:
!
Die moet ik maar even heeel vaak luisteren vandaag en goed gaan nadenken
Jazeker!quote:Op zondag 30 december 2012 23:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hee Bartholomeus
Long time no see....
alles goed?
Ik niet... ik had het bij de fanstand moeten halen.....quote:Op zondag 30 december 2012 23:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb zijn cd.En heb overwogen naar Robby Williams te gaan omdat hij het voorprogramma is.
Ik wil Olly echt nog wel eens live zien!quote:Op zondag 30 december 2012 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik niet... ik had het bij de fanstand moeten halen.....
Hmm mja... Robby W. is een rasartiest, maar ik zou naar een grotere show van Olly gaanHij is goed man
Done thatquote:Op zondag 30 december 2012 23:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wil Olly echt nog wel eens live zien!
Sinds ik in Londen heb gewoond volg ik X Factor UK, dus ik ken Olly ook echt helemaal vanaf het begin.
Jaloers.quote:Op zondag 30 december 2012 23:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Done that
O yes babe ... zijn shuffle....die moves
Dit dacht ik ook al toen ik dit las. Ik wil eigenlijk naar bed, maar dan ben ik morgen zo vroeg weer wakkerquote:
Jij!quote:
Uhuhquote:
Uhuh .... heb je ook die accoustic sets gezien?quote:Jaaa joh, ik word ook altjd zooo blij van zijn muziek, helemaal als er videos bij zitten.
quote:Op zondag 30 december 2012 23:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
UhuhHij is zo GEWELDIG ...
En samen met de Rizzle Kicks he....
[..]
Uhuh .... heb je ook die accoustic sets gezien?
ja drukte dagen gehad. Hoe ist met jou dan?quote:Op zondag 30 december 2012 23:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom jij ook weer even buurten?
Jij ging slapen ksssssst!quote:
Heel druk gehad. Ben nog moe van afgelopen weekend en morgen alweer O&N.quote:Op zondag 30 december 2012 23:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja drukte dagen gehad. Hoe ist met jou dan?
Ik heb last van lachkicksquote:Op zondag 30 december 2012 23:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja drukte dagen gehad. Hoe ist met jou dan?
[..]
Jij ging slapen ksssssst!
Oeh, ga zo kijken!quote:
Ik weet nog goed eind 2003, toen bedacht ik me, 2004 gaat mijn jaar worden en ja, dat werd het ookquote:Op zondag 30 december 2012 23:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jazeker, bijna 2013.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen
Dat ben ik helemaal met je eensquote:Op zondag 30 december 2012 23:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jazeker, bijna 2013.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen
Hoezo nieuwe mislukking?quote:Op zondag 30 december 2012 23:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens
2013 word wel degelijk mijn jaar....
BTW ... ik heb D. gelijk in de houtgreep genomen toen die een opmerking plaatste over nieuwe mislukking ... gaat dan ook geen gelijk krijgen
D. heeft af en toe een lollige buiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 december 2012 23:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
D. heeft af en toe een lollige buiDat weet ik.... dus reageer ik er wel goed op ... Überhaupt was het vandaag een wedstrijd wie gelijk krijgt
UiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb het ook heel druk gehad en vaak laat slapen, maar gelukkig geen last van vermoeidheid.quote:Op zondag 30 december 2012 23:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heel druk gehad. Ben nog moe van afgelopen weekend en morgen alweer O&N.
naar bed nu en snel! Kssssstquote:
Sowieso .... heb je ook dat stukje gezien net na zijn grote optreden (in hoe heet het ook alweer dat ding in Londen) na de xfactor?quote:
Geeeeen idee.quote:Op maandag 31 december 2012 00:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Sowieso .... heb je ook dat stukje gezien net na zijn grote optreden (in hoe heet het ook alweer dat ding in Londen) na de xfactor?
Gewoon concreet vragen dan. Kan wel met een grapje natuurlijk, zo van: Zeg die tweede date, als jij een nieuwjaarskus wilt wordt dat wel een beetje krap he.quote:Op maandag 31 december 2012 00:07 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Dus ik ben gister op date geweest, was superleuk, toffe meid, kreeg duidelijk de indruk dat ze me wel mocht, zo maakte ze de suggestie in een barretje (waar we zaten voor de bios) om na de bios nog cocktails te drinken. Dus dat hebben we ook gedaan. Verder in de bios anderhalf uur elkaars handen vast, was dus al met al erg leuk. Ze maakte ook op de avond meerdere keren suggesties voor een 2e date. Nou sprak i hasr online na de date nog even snachts, zei ze dat ze 'ik ga slapen, bedankt voor alles xx' waarop ik zei 'slaap lekker en laat me morgen maar weten of het leuk genoeg was voor een 2e date x'.
Vervolgens volgende dag daar geen reactie op gekregen, al reageerde ze wel toen ik vroeg of ze goed had geslapen.
Wat moet ik hierachter zoeken, is dit een manier voor vrouwen om mannen meer naar hun te laten verlangen, aangezien je gaat denken zoals ik nu doe (het werkt dus ook zeker), of vind ze me toch niet leuk (kreeg zeker niet de indruk dat dat zo zou zijn, maja)?
Wat zal ik nu doen, gewoon concreet vragen of ze nog wat wil doen (dan weet ik ook waar ik aan toe ben)? Ze zei ook dat als de date goed zou gaan dat ze wel een oud en nieuws kus wou, dus tijd begint ook wel te dringen :p
Wie heeft er advies :p
quote:Op maandag 31 december 2012 00:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... kan het ook niet zo snel terugvinden en heb het niet gemarked
quote:Op maandag 31 december 2012 00:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
komt goed...
Wat vind je van Rizzle Kicks?
Mooiquote:
O.a. dezequote:Op maandag 31 december 2012 00:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar 'los' heb ik nog niks van ze gezien.
Ooh, dat vind ik echt wel heel leuk!quote:Op maandag 31 december 2012 00:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mooi
[..]
O.a. deze
Is ook een leuk filmpje van waarbij Rizzle de dames gek maakt met zijn moves...
Okay thanks. Ik zou haar dan moeten opzoeken in de stad aangezien ik naar een feest ga, misschien beste om te zeggen 'zal ik nog naar de stad toe komen op o&n?'?quote:Op maandag 31 december 2012 00:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gewoon concreet vragen dan. Kan wel met een grapje natuurlijk, zo van: Zeg die tweede date, als jij een nieuwjaarskus wilt wordt dat wel een beetje krap he.
Ze kan ook best over je eerdere vraag heengelezen hebben namelijk.
Werkt ook.quote:Op maandag 31 december 2012 00:22 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Okay thanks. Ik zou haar dan moeten opzoeken in de stad aangezien ik naar een feest ga, misschien beste om te zeggen 'zal ik nog naar de stad toe komen op o&n?'?
Doe ik dat!quote:
quote:Op maandag 31 december 2012 16:33 schreef muhahaha het volgende:
Yyyeee feest kan beginnen want muhahaha is binnen .
Jij ook!quote:
Hey -Engel- Gelukkig 2013 jijquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:40 schreef -Engel- het volgende:
De beste wensen voor iedereen![]()
Veel gezondheid, geluk en liefde
Eindelijk thuis![]()
Hey engeltje, jij ook heel veel geluk in 2013 hequote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:40 schreef -Engel- het volgende:
De beste wensen voor iedereen![]()
Veel gezondheid, geluk en liefde
Eindelijk thuis![]()
Wa hedde gedoan?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een zeker leuk 2013....
De start was in ieder geval goed
Hoi Roycoquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey engeltje, jij ook heel veel geluk in 2013 he
We gaan ons best doen in ieder gevalquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoi Royco
Dank je wel en we gaan er een top jaar van maken
Na o:oo vuurwerk gekeken ... hoog en droogquote:
Nee nee ....quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We gaan ons best doen in ieder geval
Klinkt goedquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Na o:oo vuurwerk gekeken ... hoog en droog
Daarna richting Gorinchem ... bier gedronken, gekletst met een jongen, English breakfast met dank aan ER en Lotusss ... en zojuist nog naar de bios geweest
Oh ok, we gaan het gewoon doenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee nee ....
WE GAAN DAT GEWOON DOEN !!!!!
Zoals ik hem voorbij zag komen op FB:quote:
Maar ben je met die jongen naar de bioscoop geweest? Was het een date? Details willen wequote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Na o:oo vuurwerk gekeken ... hoog en droog
Daarna richting Gorinchem ... bier gedronken, gekletst met een jongen, English breakfast met dank aan ER en Lotusss ... en zojuist nog naar de bios geweest
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoals ik hem voorbij zag komen op FB:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Hehehehequote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ben je met die jongen naar de bioscoop geweest? Was het een date? Details willen we
Murquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
zeker niets van meegekregen omdat je de hele tijd zat te speekselen.
In mijn wereld kan ik iedereen het allerbeste wensen .... ligt toch aan je def. hequote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:33 schreef Murdera het volgende:
OOK het allerbeste?
Dat kan helemaal niet.
Je kan 1 iemand de beste wensen doen, dan een hoop mensen hele goede, dan nog goede, en verder alleen maar gewoon wensen.
De enige juistequote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ha Faxie, de matigste wensen voor 2013!
Mijn defensie heeft altijd topprioriteit.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In mijn wereld kan ik iedereen het allerbeste wensen .... ligt toch aan je def. he
definitiequote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn defensie heeft altijd topprioriteit.![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn defensie heeft altijd topprioriteit.![]()
Dat snapte ik ook wel.quote:
Gekkie nog wel.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe bedoelde ik niet... jij gekkie![]()
Ja ik zei het ook maar voor de lol alsof ik het niet begreep dat jij het begreepquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook wel.
[..]
Gekkie nog wel.![]()
Ontkenning is de eerste fasequote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:20 schreef Myraela het volgende:
Ik ontken enige betrokkenheid bij bovenstaande uitspraken.
Ik hoor haar dit zo zeggen, incluis de juiste intonatie.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:57 schreef twi het volgende:
"Ik wil nog even FOK!ken hoor, ik heb nog niet zoveel geFOK!t vandaag. Mag ik nog even FOK!ken?"
Leuk toch als vrouwen zo lief om toestemming vragen.
Van hetzelfde!quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:56 schreef ook_gek het volgende:
Zoooo 2012 ook weer overleefd!
Iedereen het beste voor 2013!
Mijn liefde voor jou niet hoor!quote:
U ook, u ook!quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
Gelukkig nieuw jaar SC'ers!Met gezondheid en toffe dingen!
Neequote:Op maandag 17 december 2012 23:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neehee, ze zeurde dat ze nooit gehosseld werd via dm/pm.. Volgens mij dacht ze dat ik bloedje serieus was
.
Zoals wie?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:23 schreef ook_gek het volgende:
Einde verhaal! SC minder, genoeg jank users die spontaan gaan klappen bij het sluiten van deze SC!
Win win situatie!
Jankertjes die tegen deze SC waren.quote:
Kree?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jankertjes die tegen deze SC waren.
Hele jank gebeuren in FB toen.
Ben slecht in namen sorry
Leeft die nog?quote:
Ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jankertjes die tegen deze SC waren.
Hele jank gebeuren in FB toen.
Ben slecht in namen sorry
Okequote:Op woensdag 2 januari 2013 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee.... nieuw huis, werkeloos..... misschien geen internet meer?
Andere users mis ik eigenlijk ook wel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja het was altijd vermakelijk om te lezen
Wie?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Andere users mis ik eigenlijk ook wel.
Die laatsten zijn aan het klussen, he. Muur is geloof ik verkast.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie?
Murdera en Joysa sowieso
Maar ook Myraela en twi
Newb en Lokaquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie?
Murdera en Joysa sowieso
Maar ook Myraela en twi
Ja dat is waarquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die laatsten zijn aan het klussen, he. Muur is geloof ik verkast.
Ja daar had ik iets minder meequote:
Euh, US of zo? Weet niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is waar
Waar is hij heen gegaan dan?
[..]
Ja daar had ik iets minder mee
Ja ik kom hier nooit meerquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die laatsten zijn aan het klussen, he. Muur is geloof ik verkast.
Overal en nergens. Ik voelde me warm worden van binnen, ik wist dat jullie het over me hadden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is waar
Kom eens wat vaker danquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Overal en nergens. Ik voelde me warm worden van binnen, ik wist dat jullie het over me hadden.
Mijn schatjes
Dat kanquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is waar
[..]
Ja daar had ik iets minder mee
quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Overal en nergens. Ik voelde me warm worden van binnen, ik wist dat jullie het over me hadden.
Mijn schatjes
Den bosch een keertje, nog geen datum gepriktquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:56 schreef SiIk het volgende:
Wanneer komt er weer eens een toffe meet dan?
Ik blijf slapen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Den bosch een keertje, nog geen datum geprikt.
Mogguh!quote:
Is dat niet een beetje te formeel? Ook kan ik niets voor haar koken ofzo aangezien ik nooit echt alleen thuis ben.quote:
Nee klopt, maar lijkt me wel leuker om op de tweede date iets anders te doen als de eerste. Ze zei eerder al dat het haar leuk leek om bepaalde films en series met mij te kijken (aangezien we allebei exact dezelfde films als favoriet hebben). Alleen heb het idee dat ik daar een beetje een verkeerd idee bij geef.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:38 schreef Linguine het volgende:
Je kunt ook gewoon nog een keer ergens iets drinken, in principe hoef je niet elke date met iets nieuws te komen vind ik
Haha lijkt me geen goed plan, als iets eten al als te formeel gezien wordt...quote:
oesters zijn lustopwekkend. tenminste, zo zegt 'men'.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:45 schreef Linguine het volgende:
[..]
Haha lijkt me geen goed plan, als iets eten al als te formeel gezien wordt...
Anders ga je gewoon eerst ergens een koffie drinken ofzo ergens en dan stel je daarna voor om een film te kijken ofzo? Ik zou dat zelf heel normaal vinden haha maar het schijnt dat ik vaker dat soort obvious signalen niet oppik. Dus misschien lijkt het er dan inderdaad op dat je iets anders bedoelt, dat weet ik niet. Zelf zou ik het in ieder geval niet zo opvatten!
een massage. houden vrouwen van. nadat je voor haar gekookt hebt, wijntje erbij zodat jullie wat losser worden, en gaan met je banaan!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:49 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Is een dierenpark leuk? Toen ik vroeg wat ze wou doen zei ze 'make me an offer i cant refuse', dus nou moet ik wel met iets leuks op de proppen komen.
Zodra jij hoofdletters in je posts gaat gebruikenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:47 schreef dawg het volgende:
[..]
oesters zijn lustopwekkend. tenminste, zo zegt 'men'.
dus. wanneer gaan wij uit eten?
ik ben 1.85.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:52 schreef Linguine het volgende:
[..]
Zodra jij hoofdletters in je posts gaat gebruiken
Vind je dat ze de lat hoog legt dan? Ik neem aan dat 'make me an offer' gewoon grappig is bedoeld. Ze zei eerder al dat ze al wel weer wat wou ondernemen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:53 schreef Linguine het volgende:
En wat irritant dat ze de lat dan zo hoog legt, waarom dat nou weer het is maar een date. Het gaat er toch gewoon om dat je het gezellig hebt samen?
Hahahaquote:
alleen maar natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:58 schreef Linguine het volgende:
[..]
HahahaTenzij je andere pluspunten hebt die ik niet kan weerstaan natuurlijk.
"i can't refuse". het moet dus iets prikkelends en spannends en leuk zijn. dierenpark noem ik niet echt spannend.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:56 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Vind je dat ze de lat hoog legt dan? Ik neem aan dat 'make me an offer' gewoon grappig is bedoeld. Ze zei eerder al dat ze al wel weer wat wou ondernemen.
Tjah vind ik niet zo erg. Wat leuker dan iets zo standaard als drankjes doen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:58 schreef Linguine het volgende:
[..]
HahahaTenzij je andere pluspunten hebt die ik niet kan weerstaan natuurlijk.
@ Trinitrobenzeen: Ja neem ook aan dat het grappig bedoeld is, maar daardoor voel je je toch ''verplicht'' om met iets origineels aan te komen..
quote:
Daarom vraag ik om suggesties. Dacht ook al attractiepark maar die zijn allemaal op winterstop.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:01 schreef dawg het volgende:
[..]
"i can't refuse". het moet dus iets prikkelends en spannends en leuk zijn. dierenpark noem ik niet echt spannend.
verzin wat origineels.
Mooiquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:02 schreef Linguine het volgende:
Ik vind een dierenpark heel spannend, gewoon doen
een workshop <weetikwat> koken bijv?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:03 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Daarom vraag ik om suggesties. Dacht ook al attractiepark maar die zijn allemaal op winterstop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |