Scheer ze niet over één kam hoor. Laotiaansen kunnen echt verschrikkelijk zijn qua opruimbeleid kan ik je wel vertellen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:08 schreef twi het volgende:
Ik heb een advertentie van Asian Dating. Die zijn wel netjes, misschien is dat een oplossing voor erbij.
Neem een thaise, dan mag je niks meer in huis doenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:08 schreef twi het volgende:
Ik heb een advertentie van Asian Dating. Die zijn wel netjes, misschien is dat een oplossing voor erbij.
Ik krijg een ad voor de nieuwe vrouwencollectie van mart visserquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:10 schreef twi het volgende:
Ik denk dat het komt omdat ik veel op Samsung heb gegoogled.
Ik voor The Gold Card van AMEX.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg een ad voor de nieuwe vrouwencollectie van mart visser
Misschien wel als je een eigen bestek met Kekiokolanee verzorgt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Scheer ze niet over één kam hoor. Laotiaansen kunnen echt verschrikkelijk zijn qua opruimbeleid kan ik je wel vertellen.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg een ad voor de nieuwe vrouwencollectie van mart visser
Hmm, dat had ik misschien moeten doen ja. Naja. Achteraf smaakte ze best lekker.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:12 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien wel als je een eigen bestek met Kekiokolanee verzorgt.
fok probeert ons iets duidelijk te makenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:14 schreef xFriendx het volgende:
Ik voor vrouwenschoenen bij de Wehkamp.
Ik nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:14 schreef xFriendx het volgende:
Ik voor vrouwenschoenen bij de Wehkamp.
Ik voor de WensApp van KPN. 'Zet nu alvast de nieuwjaarswens voor al je vrienden klaar'.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:12 schreef Watertornado het volgende:
Ik voor The Gold Card van AMEX.
Heb je haar opgegeten of moet ik me hier iets heel anders bij voorstellen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:13 schreef Watertornado het volgende:
Hmm, dat had ik misschien moeten doen ja. Naja. Achteraf smaakte ze best lekker.
En ik zie dat er "Realise the potential" staat. Gebruiken die Amerikanen nu gewoon Britse spelling?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik voor The Gold Card van AMEX.
We moeten meer in contact komen met onze vrouwenkant? Meer metromannen worden?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
fok probeert ons iets duidelijk te maken
Het eerste natuurlijk, weet je wel hoe duur terugsturen is?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:15 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je haar opgegeten of moet ik me hier iets heel anders bij voorstellen?
of met een vrouw gaan shoppen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
We moeten meer in contact komen met onze vrouwenkant? Meer metromannen worden?
Ik geloof dat een postpakketje tot 2 kilo een euro of 20 kost, aangetekend. Daar passen er zo twee in.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het eerste natuurlijk, weet je wel hoe duur terugsturen is?
Brrrrrrrrrrrrrr....quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
We moeten meer in contact komen met onze vrouwenkant? Meer metromannen worden?
Ik vond het schoonmaken het belangrijkst, niet haar tieten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:17 schreef twi het volgende:
[..]
Ik geloof dat een postpakketje tot 2 kilo een euro of 20 kost, aangetekend. Daar passen er zo twee in.
Heb jij hier niet ergens een mannelijke scharrel rondlopen dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:17 schreef Evie het volgende:
[..]don't do it.. naar welke mannen moet ik dan nog kijken?
Ik ga niet op vrouwenschoenen lopen hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:17 schreef Evie het volgende:
[..]don't do it.. naar welke mannen moet ik dan nog kijken?
Logisch ook wel, bij Aziaatjes.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vond het schoonmaken het belangrijkst, niet haar tieten.
Nope .. alleen mannen met een vriendin zitten geregeld achter mn reet aan.. meestal heb ik er dan niet zo veel omkijken meer naarquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:18 schreef twi het volgende:
[..]
Heb jij hier niet ergens een mannelijke scharrel rondlopen dan?
BH's zijn leuk als je ze binnen zeer redelijke termijn uit mag doen om vervolgens aan de slag te gaan met de inhoud. Sjoppen en in twee uur 43 setjes voorbij zien komen en meer niet, doe je mij geen plezier mee.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:18 schreef Evie het volgende:
Bh's shoppen.. wist niet dat jij daar zoveel problemen mee had
PeuRac heeft toch geen vriendin?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Nope .. alleen mannen met een vriendin zitten geregeld achter mn reet aan.. meestal heb ik er dan niet zo veel omkijken meer naar.. enzo
Nee? En dat terwijl 'ie er makkelijk twee kan houden.quote:
Heeft íe zoveel poen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee? En dat terwijl 'ie er makkelijk twee kan houden.
Oh, die indruk leek hij kerstavond te wekken met de bakjes aardbeien die ik voorbij zag schieten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Die zit voor zover ik weet dan ook niet achter mn reet aan
Pas als het hier geen teringzooi is mag men ongeveer in de gaten krijgen waar ik woonquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:25 schreef Royco1 het volgende:
Maar Twi, ouwe Rotterdammer, waar blijft het verhuiskaartje?
Geen idee. Vast wel.quote:
Heb je genoeg kasten voor myra's kleren, schoenen en tassen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:25 schreef twi het volgende:
[..]
Pas als het hier geen teringzooi is mag men ongeveer in de gaten krijgen waar ik woon
Kijk mij eens Rotterdams zijn, met m'n teringzooi!
Kasten? Gewoon in vuilniszakken doen en op de stoep zetten. Goeie test voor de relatie.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:27 schreef Royco1 het volgende:
Heb je genoeg kasten voor myra's kleren, schoenen en tassen?
Bakjes aardbeien BOHHHquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:24 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, die indruk leek hij kerstavond te wekken met de bakjes aardbeien die ik voorbij zag schieten.
Had 'ie slagroom uit een bus of had 'ie het met koksroom zelf opgeklopt?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Bakjes aardbeien BOHHHMijn favoriete eten..
Geloof dat we gewoon vrienden zijn anders
Ze zijn niet te missen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:34 schreef xFriendx het volgende:
Zodra ik een vriendin heb kan ik ook eindelijk achter Evie d'r billen aan.
Is dat bij jou het verschil tussen vriendschap en liefde? Bij mij begint dat bij de aardbeien al hoor, cheapskate die ik ben.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had 'ie slagroom uit een bus of had 'ie het met koksroom zelf opgeklopt?
Hmmm, ik had voor jullie toen ook aardbeien gehaald.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:41 schreef twi het volgende:
[..]
Is dat bij jou het verschil tussen vriendschap en liefde? Bij mij begint dat bij de aardbeien al hoor, cheapskate die ik ben.
Aardbeien kopen in deze tijd van het jaar is allesbehalve cheap.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:41 schreef twi het volgende:
Is dat bij jou het verschil tussen vriendschap en liefde? Bij mij begint dat bij de aardbeien al hoor, cheapskate die ik ben.
Nu moet ze het dan ook doen met gehaktballetjes.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aardbeien kopen in deze tijd van het jaar is allesbehalve cheap.
Eén iemand die opschept over welke lekkernijen hij haalt voor vrouwen is genoeg hier hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:43 schreef twi het volgende:
Nu moet ze het dan ook doen met gehaktballetjes.
Ze heeft ze zelf betaald. Ik heb ze alleen gedraaidquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén iemand die opschept over welke lekkernijen hij haalt voor vrouwen is genoeg hier hoor.
Mooie rolverdeling.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:47 schreef twi het volgende:
Ze heeft ze zelf betaald. Ik heb ze alleen gedraaid
Dacht dat jij een rasvisser was.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:47 schreef twi het volgende:
[..]
Ze heeft ze zelf betaald. Ik heb ze alleen gedraaid
Die vist ook in de rode zee?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:48 schreef Watertornado het volgende:
Dacht dat jij een rasvisser was.
Dus ook in de zee van anderen?quote:
Geen.. ik wil geen slagroom .. wou iigquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had 'ie slagroom uit een bus of had 'ie het met koksroom zelf opgeklopt?
Haha dat is het meest romantische wat iemand ooit tegen me gezegd heeftquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:34 schreef xFriendx het volgende:
Zodra ik een vriendin heb kan ik ook eindelijk achter Evie d'r billen aan.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hmmm, ik had voor jullie toen ook aardbeien gehaald.
En worstenbroodjes.
Is dat dan liefde?
Het is jouw schuld dat ik weer helemaal verslaafd ben aan die dingen jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Worstenbroodjes was mijn geheimtipp.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is jouw schuld dat ik weer helemaal verslaafd ben aan die dingen ja
Ahhh als ik dat had geweten had ik ze ook wel op mn verhaardag gehadquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Worstenbroodjes was mijn geheimtipp.
Alleen 's ochtends hè, en met zaanse mayonaise.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh als ik dat had geweten had ik ze ook wel op mn verhaardag gehad![]()
![]()
Dat had je niet gezegd toch?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alleen 's ochtends hè, en met zaanse mayonaise.
Daarom had ik geloof ik mijn eigen zut mee, omdat er altijd wel een paar sujetten zijn die mayonaise hetzelfde vinden als frietsaus.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat had je niet gezegd toch?
Ik had fritessaus
Ik weet het verschil, maar kan me niet herrineren dat je zaanse mayonaise hebt gezegd. Die heb ik namelijk wel altijd in huis.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarom had ik geloof ik mijn eigen zut mee, omdat er altijd wel een paar sujetten zijn die mayonaise hetzelfde vinden als frietsaus.
Hoi Maltaman ... redelijk welquote:
toen ff, toen niet en nu weer welquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ah je bent er. Goedemorgen
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Een echte visser proeft ook even van het water hé
Playing hard to chat dusquote:Op zondag 30 december 2012 09:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoi Maltaman ... redelijk wel![]()
Was jij gisteravond in A'foort?
[..]
toen ff, toen niet en nu weer wel
Water kan pas gaan koken bij temperaturen hoger dan 100 graden als het onder druk is gezetquote:
hehehe ... oquote:Op zondag 30 december 2012 10:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Water kan pas gaan koken bij temperaturen hoger dan 100 graden als het onder druk is gezetzoiets? Althans volgens mij was dat zo, zo'n niet 100% zeker feitje maar zeker genoeg om het als feit door te laten gaan
echt welquote:Op zondag 30 december 2012 11:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja we maken het wel bont zo samen nu hé al op de vroege ochtend
Over leuke dingenquote:Op zondag 30 december 2012 11:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waar zullen we het es over hebben
Nu dezequote:Op zondag 30 december 2012 11:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Over leuke dingen
Noem eens je favo nummer op?
Deze, denk ik, is mijn meest favo nr ever... ik ging er door/ ervoor op reisquote:
nehe ... niet het beste muzieknr .... dat ligt toch aan iemands smaak....quote:Op zondag 30 december 2012 11:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ow we hebben het over beste muzieknummer everwel een chill nummer ja. Ik heb wat teveel nummers die ik mooi vind om echt 1 het mooiste te vinden denk ik
verschilt ook per dag/humeur enzo hé
Olly Murs!quote:Op zondag 30 december 2012 11:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Deze, denk ik, is mijn meest favo nr ever... ik ging er door/ ervoor op reis
maar ik ben een muziekjunkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |