*Dag 2 is er al een tv aangesloten
*Er is in de eerste week meer geschreven dan in heel BB vorig jaar
*Ze spelen al een hele dag met een keyboard. Hebben dus gewoon muziek omdat dat ding ook nog 's uit zichzelf de complete top100 lijkt te kunnen spelen
*Er is al een uur lang klassieke muziek uit de speakers gedreund
*De bewoners worden regelmatig ZEER laat uit bed gehaald. Vanmorgen om half 11, van de week kwam men er uit zichzelf om 11 uur uit - er was toen door de regie nog nix gezegd
imho vind ik 't met het strengere back to basic principe nogal meevallen. Vorig jaar waren ze eigenlijk zelfs strenger vind ik.
Volgens mij hoeven ze niet eens te sorteren op GFT, papier, milieu en overige. hebben ze het wat dat betreft veel luxer dan ik.
niks B-to-B.
dat trekt geen kijkcijfers ik bedoel als ze een keer willen neuken en ze moeten eerst een schaap slachten om een condoom te maken van de darmen daar kijkt geen hond naar natuurlijk.
zou ook kunnen van een honden darm natuurlijk
quote:Zal Robin zo'n klein lulletje hebben dan ?
Op 21 september 2000 20:50 schreef Gia het volgende:
Kippedarm?
quote:Hehe...ligt er aan hoeveel kippen je daarvoor nodig hebt...
Op 22 september 2000 00:31 schreef Soep v/d Dag het volgende:
Kippendarm
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 22-09-2000 19:53]
Om nog maar te zwijgen over het gratis pakkie shag...
quote:Als het zo geweest is dat ze om 08:00u op moesten is dat niet erg lang geweest, ik kan me herrineren dat ik toen ik de streams begon te volgen er voor 11:30 bijna niemand op was. Ja Bart was er nog vrij vaak vroeg bij voor de kippen en het brood!
Op 22 september 2000 20:33 schreef Letterman het volgende: Zijn jullie vergeten dat ze vorig jaar uiterlijk om 08:00u op moesten staan?? Nu liggen ze tot 10:30 in huis nest te rotten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |