SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Da's geen stemvervormer, dat is een stukje van het Kenia Killers lied die achteruit gespeeld is.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:28 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n stemvervormer hoe doe je dat
verander dan jij bent modquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:52 schreef timmmmm het volgende:
Ik had al een leuke TT met Dawn of a New World en de img:
[ afbeelding ]
Nee, nu ben ik al boos. Een beetje mijn topic stelen. Het is dat ik stiekem van je houquote:
Okequote:Op zaterdag 29 december 2012 17:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, nu ben ik al boos. Een beetje mijn topic stelen. Het is dat ik stiekem van je hou
Was wel de bedoeling maar m'n g's haken af.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:39 schreef Mandéra het volgende:
Jaja, vanavond weer eens op stap, wie nog hier?
Gister al weg geweest en vandaag echt geen zinquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:39 schreef Mandéra het volgende:
Misschien, als ik nog leefquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:39 schreef Mandéra het volgende:
hoezoquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Misschien, als ik nog leefwaar ik niet helemaal zeker van ben
Whats up?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Misschien, als ik nog leefwaar ik niet helemaal zeker van ben
Kon de camera niet iets lager?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:52 schreef timmmmm het volgende:
Ik had al een leuke TT met Dawn of a New World en de img:
[ afbeelding ]
Is goedquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Laten we zo snel mogelijk dit topic dichtmaken?
lijkt op marrokaan toch?quote:
Ja, ik snap zoiets nooit. Waarom mensen zo gek worden altijd..quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja hij word helemaal boos
die jongen werd ermee geconcerteerd dat hij gejatte airbags had verkocht, ja daar kan die niet tegen..quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ik snap zoiets nooit. Waarom mensen zo gek worden altijd..
Wat is dat voor een vercrackte achterlijke inteeltboender?quote:
Is die zo diep gezonken dat hij zo geld moet maken?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
die jongen werd ermee geconcerteerd dat hij gejatte airbags had verkocht, ja daar kan die niet tegen..
Die turk van pownews, zie je toch?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:06 schreef Dientje12 het volgende:
Serieus wie wil nou een airbag kopen
quote:
Donderdag uitgeweest; 5 uur thuis. Gister niet uitgeweest maar wel lang gechilld met vrienden en ook niet heel veel bijgeslapen. Maandag natuurlijk een goed feestje bouwen, morgen misschien uit... slapen is ook wel eens fijn.quote:
weet ik veel ik keek vanaf 02:25quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Die turk van pownews, zie je toch?
BO 2?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
om 21:00 ga ik weer BO2 spelen ik wil em vandaag uitspelen
Black ops vind ik leuk, de rest niet zo. Komt door de zombies..quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Geef jij nog geld uit aan CoD?
Na black ops 1 had ik genoeg gezien kut spel
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:19 schreef bjanaan het volgende:
Ch0c0 stopt weer ze hand tijdens het werken in het frituurvet!
Gewoon battlefield spelen..quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Black ops vind ik leuk, de rest niet zo. Komt door de zombies..
En ik kocht hem voor 60 euro ge pre orderd
Je werkt met hem?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:21 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Jep je leest het goedhoop niet voor hem dat het ze rechter is!
Battlefield 3 vond ik niks aanquote:
Nja, ben er nu ook wel klaar mee met battlefieldquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Battlefield 3 vond ik niks aan
Fifa 13 vond ik echt leuk, assasin creed en dead island vind ik ook wel vet
Walking dead wou ik spelen maar heb geen geld meer nuquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nja, ben er nu ook wel klaar mee met battlefield
Assasins creed 2 heb ik niet eens uit gespeeld ben nu met 3 bezig, opzich wel leuk spel..
En in plaats van dead island zou je the walking dead eens moeten gaan spelen
ps 3quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Walking dead wou ik spelen maar heb geen geld meer nu![]()
IK heb revalutions of zoiets, 3 heb ik niet gespeeld en ga ik niet halen denk
Ik download niks want speel op ps3
Oh, dan heb je afgelopen week niet zoveel slaap gehad nee. Is wel belangrijk hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:08 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Donderdag uitgeweest; 5 uur thuis. Gister niet uitgeweest maar wel lang gechilld met vrienden en ook niet heel veel bijgeslapen. Maandag natuurlijk een goed feestje bouwen, morgen misschien uit... slapen is ook wel eens fijn.
Kloptquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dan heb je afgelopen week niet zoveel slaap gehad nee. Is wel belangrijk hoor![]()
Ben al thuis Gquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:31 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ga maar gauw weer aan het werk baviaan!
Zozo!quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:31 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ben al thuis G
Biertje erbij enzo
dat mag jij nog nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:31 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ben al thuis G
Biertje erbij enzo
Het is jammer dat mijn slet een maand ban heeft anders had ie me wel verdedigd tegen jouw opmerkingenquote:
Sowieso welquote:
Rustig aan doen, heb gigantisch last van m'n spieren rondom mijn heupenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Kloptjij nog plannen voor heute abend?
Wat heeft ie gedaan dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:32 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Het is jammer dat mijn slet een maand ban heeft anders had ie me wel verdedigd tegen jouw opmerkingen
Ga ik niet zeggen, dan ben ikzelf ook met de kortste keren wegquote:
Ik ben niet te jongquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je bent te jong, ik heb de politie getipt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.![]()
Aw arme jij. :cquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rustig aan doen, heb gigantisch last van m'n spieren rondom mijn heupen
Gisteren wel een leuke avond gehad bij een FOK!ster
ZOZO Vin. Vertel!![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:35 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Luuk voor jou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liev hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en kan ook via Whapp!
![]()
Gewoon gezellig wat gedronken, gelachen en TBBT gekekenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:35 schreef msacras het volgende:
[..]
Aw arme jij. :c
ZOZO Vin. Vertel!.
![]()
Maakt niet uitquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:36 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Liev hoor!en kan ook via Whapp!
Dat duurt langer met meer moeite
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.![]()
TBBT?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon gezellig wat gedronken, gelachen en TBBT gekeken.
Maar wie? En is er nog meer gebeurd?![]()
![]()
The Big Bang Theory gokje van mij?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:40 schreef msacras het volgende:
[..]
TBBT?
Maar wie? En is er nog meer gebeurd?![]()
The Big Bang Theory.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:40 schreef msacras het volgende:
[..]
TBBT?
Maar wie? En is er nog meer gebeurd?
En whatsappje, voordat half FOK! het weet.
![]()
Prima (:quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
The Big Bang Theory.
![]()
zeg maarquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
The Big Bang Theory.
![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
The Big Bang Theory.
ja hequote:Op zaterdag 29 december 2012 20:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
was jij het maar in de trein toen, dan kon ik je aaien![]()
![]()
Hoi
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Hoiquote:
Luuk voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
DM.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat dadelijk half FOK! het weet.![]()
DM mij ookquote:Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
quote:quote:
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Lulligquote:
DMquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
als ik je ooit zie doe ik hetop welke trajecten reis je regelmatig?
voordat de stalkers komen
![]()
Hoi OFquote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Ik zeg toch DMquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, want dan weet dadelijk half FOK! het.
goed goedquote:Heb een nieuwe camera lens gekregen van pa
zakjequote:
Foto's gemaakt, gespeeld met nichtje en wat vuurwerk gekochtquote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Nice, da's wel gul van 'mquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
goed goedHeb een nieuwe camera lens gekregen van pa
![]()
![]()
![]()
Dan leer je me kennen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En ik ken je niet, dus ik vertrouw je niet.Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
Ik weet niet of ik dit jaar wel vuurwerk krijg...quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Foto's gemaakt, gespeeld met nichtje en wat vuurwerk gekocht![]()
En leuk![]()
![]()
jaquote:![]()
Mwah, nee ik blijf thuis vanavond. Twijfelde nog tussen Theo Maassen of een of andere gare spelshow, geen van beide dus. Blijf nog even fokkenquote:![]()
![]()
Hey!quote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Ga.aguyim woon je regio utrect?Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
Ik vind vuurwerk niet echt bijzonder hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit jaar wel vuurwerk krijg...![]()
En leuk
Waarom erger je je aan me?quote:Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
Normaal krijg ik altijd van me pa, maar vorig jaar is er een rotje in me hand geklaptquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind vuurwerk niet echt bijzonder hoor![]()
Dus weet niet of die het nog aan durft![]()
![]()
Ik heb zovaak rotje in me hand laten ontploffenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Normaal krijg ik altijd van me pa, maar vorig jaar is er een rotje in me hand geklapt![]()
Dus weet niet of die het nog aan durft
Gebeurt niks danOp 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Normaal krijg ik altijd van me pa, maar vorig jaar is er een rotje in me hand geklapt![]()
Dus weet niet of die het nog aan durftgewoon lief aan kijken!
Hoever?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Net ernaast. Naar het oosten toe.Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
Goed en met jou?quote:
I'm changedquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat het topic verneukt is sinds dat jij (en nog een paar anderen) er bent/zijn.
Ask Timmmmm
Zoals?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat het topic verneukt is sinds dat jij (en nog een paar anderen) er bent/zijn.![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat het topic verneukt is sinds dat jij (en nog een paar anderen) er bent/zijn.![]()
![]()
Ja vraag het morgen nog ff, misschien haalt die dan of ze hebben al voor me gehaald en doen weer alsof ik dat niet krijg en op het eind weer gevenquote:![]()
Doen ze wel vaker
Ja zet je ps3 maar uit je hoofd dat is echt veel te duur voor je verjaardag
En 3x raden wat ik kreeg![]()
![]()
I've*quote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Dan zul je het in de loop der dagen wel merkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vertrouw niet zomaar op 1 persoon.
Dankje voor de correctiequote:Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
haha doen ze ook bij mijquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja vraag het morgen nog ff, misschien haalt die dan of ze hebben al voor me gehaald en doen weer alsof ik dat niet krijg en op het eind weer geven![]()
Doen ze wel vaker
Ja zet je ps3 maar uit je hoofd dat is echt veel te duur voor je verjaardag
En 3x raden wat ik kreeg
Dankje Timmmmmquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, het heeft me verdorie genoeg moeite gekost, I'm is geheel en al correct
Wellicht.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:53 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Dan zul je het in de loop der dagen wel merken![]()
Oh sorry timmmmm ban me nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, het heeft me verdorie genoeg moeite gekost, I'm is geheel en al correct
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh sorry timmmmm ban me nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh sorry timmmmm ban me niet
Laffe huichelaar![]()
Rotjes of sier bedoel je?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar van wat voor vuurwerk hou jij?
Weg gooien of in de lucht schieten?
GEWOON MET KNALERWTEN GOOIEN
Moest je dat perse dubbelquoten?quote:
Ik heb wel een een gevecht gehad met knalerwtenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Rotjes of sier bedoel je?
GEWOON MET KNALERWTEN GOOIEN![]()
Maar dat 1ste inderdaad, rotjes of sier![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moest je dat perse dubbelquoten?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moest je dat perse dubbelquoten?Laffe huichelaar![]()
Ik ben meer van de siervuurwerk alhoewel het wel leuk is om rotjes te gooienquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb wel een een gevecht gehad met knalerwten![]()
Maar dat 1ste inderdaad, rotjes of sier
Rotje in een flesquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben meer van de siervuurwerk alhoewel het wel leuk is om rotjes te gooien![]()
![]()
ja wij vorig jaar ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:57 schreef timmmmm het volgende:
Ik schoot vroeger altijd met een vriend van je babypijltjes naar elkaar![]()
![]()
quote:groene mod doet stoer
zo'n pakje kopen en niet uitelkaar trekken en dan met zo'n tol alle lontjes aan stekenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:57 schreef timmmmm het volgende:
Ik schoot vroeger altijd met een vriend van je babypijltjes naar elkaar![]()
![]()
Jij neemt chicks mee naar rosada outlet zeker om punten te scoren?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
jeweet swa. Oi from the streets. Roosendaal represent![]()
Ik wou met je zuipen nou goed?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Waarom vroeg je waar ik woonde en toen ik antwoord gaf je mij abrupt negeerde?
Harde pappie dit hoor, respect mattie.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
jeweet swa. Oi from the streets. Roosendaal represent[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Nee man. Daar is niets te zienquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij neemt chicks mee naar rosada outlet zeker om punten te scoren?
Laffe huichelaar![]()
Is het zo'n ramp?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:57 schreef msacras het volgende:
Oh god, de foto's van donderdag staan online
gelukkig sta ik maar op 1 foto![]()
![]()
Ook zo, straks mijn dancemoves showen die ze wel kunnen waarderen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dientje
*wildequote:Op zaterdag 29 december 2012 20:58 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik wou met je zuipen nou goed?![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ook zo, straks mijn dancemoves showen die ze wel kunnen waarderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Harde pappie dit hoor, respect mattie.
I'm strong to the finish, 'cause I eat my spinachLaffe huichelaar![]()
wilde*quote:
En als ik een plaatje post word ik aangesprokenquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I'm strong to the finish, 'cause I eat my spinach
Uhm, nee?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, ja het ziet er ook zo plastic achtig uit.. en je moet entree betalen toch?Laffe huichelaar![]()
Nee, maar ik had zo'n dubstep feestje en daar sta je sowieso niet op je mooist op foto's maar de combinatie wiet/alcohol maakt dat nog even erger.quote:
Maar ik heb het even bekeken en ik zie er heel normaal uit dus dat is mooi ;d![]()
Mag ik Olivia zijn?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I'm strong to the finish, 'cause I eat my spinach![]()
Wilde zakken.quote:Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
Kap nou eens gewoon met janken man, pannenkoek. We hebben het hier gewoon gezellig. Dat betekent dat ik niet elke post een gifje, filmpje of plaatje post. Als jij dat doet, kraait er ook geen haan naarquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:01 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
En als ik een plaatje post word ik aangesprokenLaffe huichelaar![]()
Wijze woordenquote:
Leuke combinatie is dat welquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee, maar ik had zo'n dubstep feestje en daar sta je sowieso niet op je mooist op foto's maar de combinatie wiet/alcohol maakt dat nog even erger.
Maar ik heb het even bekeken en ik zie er heel normaal uit dus dat is mooi ;d.
Haha, dat scheelt weer![]()
![]()
Maar dat was LETMEINquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kap nou eens gewoon met janken man, pannenkoek. We hebben het hier gewoon gezellig. Dat betekent dat ik niet elke post een gifje, filmpje of plaatje post. Als jij dat doet, kraait er ook geen haan naar
Geen pillen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee, maar ik had zo'n dubstep feestje en daar sta je sowieso niet op je mooist op foto's maar de combinatie wiet/alcohol maakt dat nog even erger.
Maar ik heb het even bekeken en ik zie er heel normaal uit dus dat is mooi ;d![]()
Waar woon jij? En ik drink alleen appelsap.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:58 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik wou met je zuipen nou goed?![]()
Soestquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Waar woon jij? En ik drink alleen appelsap.
Kom je appelsap drinken?
Bluto is stom.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar niet stiekem met Bluto meegaan hè?[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Wou kan inderdaad ook gewoonquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanmiddag nog een discussie over gehad
Op de avond zelf is het werkelijk een top combinatie, maar de ochtend erna ben je er wat minder blij mee.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leuke combinatie is dat wel.
Haha, dat scheelt weerNouja het was gratis dus idc.
Haha icm met andere verdovende middelen niet nee, dat zou wel echt oerstom zijnquote:![]()
Ik ook, het klinkt wel maar staat nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het dan wel weer lelijk staan.
Verstandig.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Op de avond zelf is het werkelijk een top combinatie, maar de ochtend erna ben je er wat minder blij mee.Nouja het was gratis dus idc.
[..]
Haha icm met andere verdovende middelen niet nee, dat zou wel echt oerstom zijn![]()
Ligt ook aan de hoeveelheidquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Op de avond zelf is het werkelijk een top combinatie, maar de ochtend erna ben je er wat minder blij mee.Nouja het was gratis dus idc.
[..]
Haha icm met andere verdovende middelen niet nee, dat zou wel echt oerstom zijn. Ik heb er nog nooit last van gehad 's morgens
![]()
![]()
Het is dan ook spreektaal.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:04 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik ook, het klinkt wel maar staat niet![]()
doet me denken aan de wouwse tolquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:05 schreef timmmmm het volgende:
Wouw is een plaats hier 15 minuten fietsn vandaan![]()
Gaan we daar meeten en appelsap drinken met Ga.aguyim?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:05 schreef timmmmm het volgende:
Wouw is een plaats hier 15 minuten fietsn vandaan
Dan niet.quote:
Je doet zeker vwo?quote:
Is er ook bij in de buurt. Daar heb ik nog een paar dagen de la place opgestartquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
doet me denken aan de wouwse tolLaffe huichelaar![]()
Hoe dat?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is er ook bij in de buurt. Daar heb ik nog een paar dagen de la place opgestart
Kom er sowieso 3 keer in de week langs meestal![]()
![]()
Dientje, wanneer kom je met je vrachtwagen naar Middelburg dannnnn?[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Als je mij tegemoet komt wel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:05 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Gaan we daar meeten en appelsap drinken met Ga.aguyim?
[..]
Dan niet.![]()
Zo ben ik!quote:De hoeveelheid was vrij buitensporig maar dat terzijde.. ik word er soms erg misselijk van, maar ik kan dan ook niet zo heel veel hebben.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt ook aan de hoeveelheid. Ik heb er nog nooit last van gehad 's morgens
![]()
![]()
Is FOK! toch nog ergens goed voorquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, VMBO gedaan en MBO net afgerond.
En dit weet ik toevallig via FOK!
Tegemoet is niet tot aan de eindbestemming, dat besef je?quote:Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
Ik was er laatst nogquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Dientje, wanneer kom je met je vrachtwagen naar Middelburg dannnnn?
2 week geleden![]()
Net voor de finish moet kunnen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:07 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Tegemoet is niet tot aan de eindbestemming, dat besef je?![]()
en dan niks zeggenquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik was er laatst nog
2 week geleden
Daar zit tegenwoordig dus een la place waar een vdvalk zat, en daar zitten bijna allemaal nieuwe mensen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hoe dat?
Kom er sowieso 3 keer in de week langs meestal
[ Bericht 5% gewijzigd door timmmmm op 30-12-2012 17:46:47 ]Laffe huichelaar![]()
leugens iedereen op fok is phd en heeft een pener van 30 cmquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, VMBO gedaan en MBO net afgerond.
En dit weet ik toevallig via FOK!![]()
Hahaquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Zo ben ik!
[..]
De hoeveelheid was vrij buitensporig maar dat terzijde.. ik word er soms erg misselijk van, maar ik kan dan ook niet zo heel veel hebben.Ja, iedereen reageert er anders op
.
Zekerquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:06 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Is FOK! toch nog ergens goed voorSoms leer je nog dingen op FOK!
![]()
Nee hoor, er zijn niet alleen maar idioten zoals jij.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
leugens iedereen op fok is phd en heeft een pener van 30 cm![]()
Ik niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
leugens iedereen op fok is phd en heeft een pener van 30 cmZeg dat wel, zeg dat welquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HahaJa, iedereen reageert er anders op
.
![]()
![]()
Jij hebt het over die hotel?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar zit tegenwoordig dus een la place waar een vdvalk zat, en daar zitten bijna allemaal nieuwe mensen.
Daar kom ik nooit
[ Bericht 7% gewijzigd door timmmmm op 30-12-2012 17:47:05 ]![]()
Is alweer even geleden en heb eigenlijk best trek in een jointjequote:Op zaterdag 29 december 2012 21:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik niet.
[..]
Zeg dat wel, zeg dat wel![]()
![]()
Ga er eens langs voor een bakje koffie met een broodje dan. La Place broodjesquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij hebt het over die hotel?
Daar kom ik nooit
Laffe huichelaar![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Net voor de finish moet kunnen.
Werk jij daar dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ga er eens langs voor een bakje koffie met een broodje dan. La Place broodjes![]()
![]()
Bazentijdenquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Was richting huis rond 12 uur 's nachts
zo langs de appie nog waar ik je voort eerst zag
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ga er eens langs voor een bakje koffie met een broodje dan. La Place broodjes[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Die hotelquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij hebt het over die hotel?
Daar kom ik nooit_______x10000!
Kan ik ook wel gebruiken. Neem 4 januari mee danquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is alweer even geleden en heb eigenlijk best trek in een jointje
Al weet ik niet zeker of ik nog kan![]()
![]()
Te verquote:Ik voel me geintimideerd danquote:Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
Ik blow altijd bij een vriendin thuis, nog nooit in een coffeeshop geweestquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:11 schreef msacras het volgende:
[..]
Kan ik ook wel gebruiken. Neem 4 januari mee dan
Al weet ik niet zeker of ik nog kan![]()
![]()
Is goedquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar gaan we lunchen ipv bij dehema
Is wel een eindje hoor[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
/carequote:Op zaterdag 29 december 2012 21:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is goed
Is wel een eindje hoor
Of heb je ook kleine beentjes?Laffe huichelaar![]()
Echte broeders doen moeite voor elkaar.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:12 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Te ver
[..]
Ik voel me geintimideerd dan![]()
Dit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik blow altijd bij een vriendin thuis, nog nooit in een coffeeshop geweestOp 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
oké maar geen actieve dus?quote:![]()
ik was zelf niet van plan om cam aan te doen dus dan heeft het niet veel zin![]()
![]()
Jij dus ook voor mijquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Echte broeders doen moeite voor elkaar.Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
Heb ik dus ook, een vriend neemt het altijd mee of ik bietsquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik blow altijd bij een vriendin thuis, nog nooit in een coffeeshop geweest![]()
Ik mag niet eens in een coffeeshop komen![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
/care
Of heb je ook kleine beentjes?
Je kan ook de bus daar naar toe nemen
TC met iedereen?
Gewoon lopen, jong luilakquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja
Je kan ook de bus daar naar toe nemenLaffe huichelaar![]()
Hoe houd ben jij?quote:jngscquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:13 schreef msacras het volgende:
[..]
oké maar geen actieve dus?![]()
ik was zelf niet van plan om cam aan te doen dus dan heeft het niet veel zin. Nah, blijven wel hier dan
.
Ja preciesquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Heb ik dus ook, een vriend neemt het altijd mee of ik biets![]()
Ik mag niet eens in een coffeeshop komen. Hehe, nee, klopt. We hebben er hier wel een
.
![]()
Wat is dat ?quote:
Oke baas.quote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe houd ben jij?
Dat vertel ik wanneer je mij vertrouwt
Quotefaalquote:
Timmmmm laat me lopen[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Doe jij het?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Iemand moet toch initiatief nemen...
quote:
Oké je hebt mequote:
Jaa maar jngsc is dood op dit moment right?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe houd ben jij?
[..]
jngsc. Nah, blijven wel hier dan
.
[..]
Ja precies. Hehe, nee, klopt. We hebben er hier wel een
.
In mijn stad kan ik er zo al 5 noemen waar ik elke dag langs fiets en dat is nog lang niet alles dus dat zit wel snor![]()
![]()
regel*quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Niet als ik waggi voor je als transport regelenOp 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
Dit. Dientje liet me niet lopen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Niet als ik waggi voor je als transport regelen[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Daarom juistquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik ben een drukke boi dat weet je.
Overal waar jij mij ziet, hoor jij je oorbellen in te leveren, want ik had die stijl al lang van te voren.quote:
Ik ben origineel en jij de imitatie..![]()
Nee. niet eronder uit proberen te praten nuquote:
Ik heb geen oorbellen sorryquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Overal waar jij mij ziet, hoor jij je oorbellen in te leveren, want ik had die stijl al lang van te voren.
Ik ben origineel en jij de imitatie..
Dat klopt, er zat net niemand althans.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Jaa maar jngsc is dood op dit moment right?
In mijn stad kan ik er zo al 5 noemen waar ik elke dag langs fiets en dat is nog lang niet alles dus dat zit wel snor
Hehe, hier zit 'ie bij het station, als het goed is hebben we er nog een, maar dat moet ik even navragen aan een mede Apeldoorn-FOK!ker
Hahaha, maar moeten we niet vragen of Taex dat goed vind?![]()
![]()
Ik ben minderjarig.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:18 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Nee. niet eronder uit proberen te praten nu![]()
Met een feitquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heel mijn zieke flow verpesten
Wat heeft dat ermee te maken?quote:
AppelCake: Oorbellen bij jongens hebben geen stijl.Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
sis illegaalquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:19 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Met een feit
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?![]()
Haha oké, nou leuk hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat klopt, er zat net niemand althans.
Hehe, hier zit 'ie bij het station, als het goed is hebben we er nog een, maar dat moet ik even navragen aan een mede Apeldoorn-FOK!ker
Hahaha, maar moeten we niet vragen of Taex dat goed vind?
Haha misschien wel een plan ja...Ik kom overigens waarschijnlijk alleen op zaterdag maar ik weet niet zeker
Ik laat het weten!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: