SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Da's geen stemvervormer, dat is een stukje van het Kenia Killers lied die achteruit gespeeld is.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:28 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n stemvervormer hoe doe je dat
verander dan jij bent modquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:52 schreef timmmmm het volgende:
Ik had al een leuke TT met Dawn of a New World en de img:
[ afbeelding ]
Nee, nu ben ik al boos. Een beetje mijn topic stelen. Het is dat ik stiekem van je houquote:
Okequote:Op zaterdag 29 december 2012 17:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, nu ben ik al boos. Een beetje mijn topic stelen. Het is dat ik stiekem van je hou
Was wel de bedoeling maar m'n g's haken af.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:39 schreef Mandéra het volgende:
Jaja, vanavond weer eens op stap, wie nog hier?
Gister al weg geweest en vandaag echt geen zinquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:39 schreef Mandéra het volgende:
Misschien, als ik nog leefquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:39 schreef Mandéra het volgende:
hoezoquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Misschien, als ik nog leefwaar ik niet helemaal zeker van ben
Whats up?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Misschien, als ik nog leefwaar ik niet helemaal zeker van ben
Kon de camera niet iets lager?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:52 schreef timmmmm het volgende:
Ik had al een leuke TT met Dawn of a New World en de img:
[ afbeelding ]
Is goedquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Laten we zo snel mogelijk dit topic dichtmaken?
lijkt op marrokaan toch?quote:
Ja, ik snap zoiets nooit. Waarom mensen zo gek worden altijd..quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja hij word helemaal boos
die jongen werd ermee geconcerteerd dat hij gejatte airbags had verkocht, ja daar kan die niet tegen..quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ik snap zoiets nooit. Waarom mensen zo gek worden altijd..
Wat is dat voor een vercrackte achterlijke inteeltboender?quote:
Is die zo diep gezonken dat hij zo geld moet maken?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
die jongen werd ermee geconcerteerd dat hij gejatte airbags had verkocht, ja daar kan die niet tegen..
Die turk van pownews, zie je toch?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:06 schreef Dientje12 het volgende:
Serieus wie wil nou een airbag kopen
quote:
Donderdag uitgeweest; 5 uur thuis. Gister niet uitgeweest maar wel lang gechilld met vrienden en ook niet heel veel bijgeslapen. Maandag natuurlijk een goed feestje bouwen, morgen misschien uit... slapen is ook wel eens fijn.quote:
weet ik veel ik keek vanaf 02:25quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Die turk van pownews, zie je toch?
BO 2?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
om 21:00 ga ik weer BO2 spelen ik wil em vandaag uitspelen
Black ops vind ik leuk, de rest niet zo. Komt door de zombies..quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Geef jij nog geld uit aan CoD?
Na black ops 1 had ik genoeg gezien kut spel
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:19 schreef bjanaan het volgende:
Ch0c0 stopt weer ze hand tijdens het werken in het frituurvet!
Gewoon battlefield spelen..quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Black ops vind ik leuk, de rest niet zo. Komt door de zombies..
En ik kocht hem voor 60 euro ge pre orderd
Je werkt met hem?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:21 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Jep je leest het goedhoop niet voor hem dat het ze rechter is!
Battlefield 3 vond ik niks aanquote:
Nja, ben er nu ook wel klaar mee met battlefieldquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Battlefield 3 vond ik niks aan
Fifa 13 vond ik echt leuk, assasin creed en dead island vind ik ook wel vet
Walking dead wou ik spelen maar heb geen geld meer nuquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nja, ben er nu ook wel klaar mee met battlefield
Assasins creed 2 heb ik niet eens uit gespeeld ben nu met 3 bezig, opzich wel leuk spel..
En in plaats van dead island zou je the walking dead eens moeten gaan spelen
ps 3quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Walking dead wou ik spelen maar heb geen geld meer nu![]()
IK heb revalutions of zoiets, 3 heb ik niet gespeeld en ga ik niet halen denk
Ik download niks want speel op ps3
Oh, dan heb je afgelopen week niet zoveel slaap gehad nee. Is wel belangrijk hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:08 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Donderdag uitgeweest; 5 uur thuis. Gister niet uitgeweest maar wel lang gechilld met vrienden en ook niet heel veel bijgeslapen. Maandag natuurlijk een goed feestje bouwen, morgen misschien uit... slapen is ook wel eens fijn.
Kloptquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dan heb je afgelopen week niet zoveel slaap gehad nee. Is wel belangrijk hoor![]()
Ben al thuis Gquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:31 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ga maar gauw weer aan het werk baviaan!
Zozo!quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:31 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ben al thuis G
Biertje erbij enzo
dat mag jij nog nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:31 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ben al thuis G
Biertje erbij enzo
Het is jammer dat mijn slet een maand ban heeft anders had ie me wel verdedigd tegen jouw opmerkingenquote:
Sowieso welquote:
Rustig aan doen, heb gigantisch last van m'n spieren rondom mijn heupenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Kloptjij nog plannen voor heute abend?
Wat heeft ie gedaan dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:32 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Het is jammer dat mijn slet een maand ban heeft anders had ie me wel verdedigd tegen jouw opmerkingen
Ga ik niet zeggen, dan ben ikzelf ook met de kortste keren wegquote:
Ik ben niet te jongquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je bent te jong, ik heb de politie getipt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.![]()
Aw arme jij. :cquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rustig aan doen, heb gigantisch last van m'n spieren rondom mijn heupen
Gisteren wel een leuke avond gehad bij een FOK!ster
ZOZO Vin. Vertel!![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:35 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Luuk voor jou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liev hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en kan ook via Whapp!
![]()
Gewoon gezellig wat gedronken, gelachen en TBBT gekekenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:35 schreef msacras het volgende:
[..]
Aw arme jij. :c
ZOZO Vin. Vertel!.
![]()
Maakt niet uitquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:36 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Liev hoor!en kan ook via Whapp!
Dat duurt langer met meer moeite
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.![]()
TBBT?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon gezellig wat gedronken, gelachen en TBBT gekeken.
Maar wie? En is er nog meer gebeurd?![]()
![]()
The Big Bang Theory gokje van mij?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:40 schreef msacras het volgende:
[..]
TBBT?
Maar wie? En is er nog meer gebeurd?![]()
The Big Bang Theory.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:40 schreef msacras het volgende:
[..]
TBBT?
Maar wie? En is er nog meer gebeurd?
En whatsappje, voordat half FOK! het weet.
![]()
Prima (:quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
The Big Bang Theory.
![]()
zeg maarquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
The Big Bang Theory.
![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
The Big Bang Theory.
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: