Kijk je ook Hart van Nederland?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:23 schreef BlueRoom het volgende:
[..]
en ik lees ook nog eens de telegraaf
erg he
sterker nog, ik ben al een keer onderwerp van een nieuwsitem zelf geweestquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk je ook Hart van Nederland?
hebben ze je nou nog weten te pakken of loop je nog vrij rondquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:25 schreef BlueRoom het volgende:
[..]
sterker nog, ik ben al een peer onderwerp van een nieuwsitem zelf geweest
oftewel, overheden die het niet kunnen betalen, kunnen hun burgers ook geen gratis water geven...quote:Im Anhang der Troika-Verträge, die MONITOR vorliegen, sieht man: In Griechenland sollen die großen Wasserwerke von Athen und Thessaloniki verkauft werden. Zu Portugal heißt es: Die Privatisierung der nationalen Wasserbetriebe „Aguas de Portugal“ soll vorangetrieben werden.
Ik doe niet aan ontvangen. Geven... alleen geven.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:20 schreef BlueRoom het volgende:
[..]
weet ik veel, ga je moeder neuken !
ik zit vanuit een gevangenis in Peru, in afwachting van mijn vonnis, lekker te fokkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hebben ze je nou nog weten te pakken of loop je nog vrij rond
ja, laten we het privatiseren. alle banken vallen om en dat gaan we met publiek geld opvangen, maar nee, privatiseren van waterbedrijven is echt het belangrijkste waar de eu nu mee bezig moet zijn. vuige graaiende kut nep ambtenaren daarzo in brusselquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:32 schreef Boze_Appel het volgende:
Privatiseren is ook een heel slecht idee. Je moet liberaliseren.
ah nice. pics van je cel?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:33 schreef BlueRoom het volgende:
[..]
ik zit vanuit een gevangenis in Peru, in afwachting van mijn vonnis, lekker te fokken
Lezen is lastig heh?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja, laten we het privatiseren. alle banken vallen om en dat gaan we met publiek geld opvangen, maar nee, privatiseren van waterbedrijven is echt het belangrijkste waar de eu nu mee bezig moet zijn. vuige graaiende kut nep ambtenaren daarzo in brussel
Ik wil helemaal niet privatiseren, ik wil liberaliseren. Een monopolie overhandigen aan een marktpartij is een debiel slecht idee. Concurrentie toelaten, dus liberaliseren is altijd een goed idee.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat bleek wel uit jouw eerdere reactie.
Zoals bij de zorg of het OV zekerquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet privatiseren, ik wil liberaliseren. Een monopolie overhandigen aan een marktpartij is een debiel slecht idee. Concurrentie toelaten, dus liberaliseren is altijd een goed idee.
zoals bij banken dan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, verdere overheidscontrole lijkt mij geen goed idee.
ow ja electriciteitsbedrijven, dat was een goede zet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Meer zoals de electriciteits- en telecombedrijven.
Dan moet je beter lezen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:30 schreef RM-rf het volgende:
Als ik dat artikel lees gaat het om EU-voorwaarden voor de noodkredieten..
Valse voorstelling van zaken, door een woordenspel in neoliberale newspeak. Het gaat niet om overheidsbezit. Het is niet iets wat de staat aangekocht heeft. Drinkwatervoorziening is een verantwoordelijkheid die de overheid genomen heeft, toen het pretenties van beschaving begon te krijgen.quote:De griekse Overheid moet als tegen-toegave aan de noord-europese kredieten zélf ok bepaalde activiteiten afstoten en hierbij horen ook de watermaatschappijen die nu in overheidsbzit zijn:
Dat slaat natuurlijk nergens op. Als het water goedkoper is dan de kostprijs kan de overheid de prijs omhoog gooien. Daar is geen uitverkoop van een monopolie op de drinkwatervoorziening voor nodig.quote:oftewel, overheden die het niet kunnen betalen, kunnen hun burgers ook geen gratis water geven...
De EU mag dan hier de 'boeman' zijn, omdat die de grieken en portugezen hierop wijzen, maar vreemd is het natuurlijk niet en juist hierover valt weinig te klagen...
als de grieken hun water in Overheidsbezit hadden willen houden, hadden ze hun financiele beleid eerder en meer op orde moeten brengen... voor niks gaat de zon op.
Daar heeft de EU wel wat over te zeggen. Je hebt zelf voor die grondwet/verdrag van Lissabon gestemd, maar kennelijk met geen flauw benul van de consequenties.quote:Overigens, vérder heeft de EU hierover niks te zeggen, in geval van Portugal en griekenland is het hoguit zo dat dit voorwaarden zijn voor EU-noodhulp
http://nl.wikipedia.org/w(...)edure_voor_wijzigingquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Daar heeft de EU wel wat over te zeggen. Je hebt zelf voor die grondwet/verdrag van Lissabon gestemd, maar kennelijk met geen flauw benul van de consequenties.
De procedures van de EU zelf met betrekking tot de goedkeuring van het verdrag van Lissabon zijn ook niet gevolgd. Maar wat doe je eraan? Recht vraagt draagvlak bij de autoriteiten, dat is er niet, ze zien het als slechts juridische instrumenten voor politieke doelen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)edure_voor_wijziging
Hierboven staat de procedure om de grondwet te wijzigen. Die is niet gevolgd. Is dat verdrag/die nieuwe grondwet dan wel geldig, of zijn het de regeltjes van de bezetter?
Klopt, je krijgt een door de staat ondersteund monopoliequote:Op zaterdag 29 december 2012 17:57 schreef raptorix het volgende:
Privatiseren: kartel onder de paraplu van een overheid, veel slechter kan je het niet hebben, persoonlijk ben ik voor keiharde marktwerking, maar in slechtse geval dan maar overheidsbezit.
Punt is dat de EU niet kan zeggen hoe en of wij onze grondwet moeten wijzigen dan wel afschaffen, omdat we tot die tijd een soeverein land zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De procedures van de EU zelf met betrekking tot de goedkeuring van het verdrag van Lissabon zijn ook niet gevolgd. Maar wat doe je eraan? Recht vraagt draagvlak bij de autoriteiten, dat is er niet, ze zien het als slechts juridische instrumenten voor politieke doelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |