Free Tibet, Free Tibet, ja,. ja en al die arme Chineesjes dan die daar wonenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, hij geeft geld weg en doet veel voor Afrika enzo, nee niks mis met Bono hoor ( vind ik dan he ) en Bloody sunday nog steeds een steengoed nummer.
Waterputten....quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij heeft projekten opgezet waterputten, scholen etc samen met Oprah, nee ik vind Bono oke en blijft toch 1 van de beste bands ter wereld
ieder zijn mening, ik sta achter Bonoquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Free Tibet, Free Tibet, ja,. ja en al die arme Chineesjes dan die daar wonenBono
Dat is ook een flink foute gastquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:23 schreef BendeBielzen het volgende:
And now for something completly anders
Zolang z'n muziek maar goed isquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is ook een flink foute gast
Zijn teksten zijn nogal omstreden. Optredens in Amsterdam zijn daarom meer dan eens niet doorgegaan. Voorlopig zien we hem ook niet meer terug, hij is vorig jaar tot 10 jaar veroordeeld omdat hij een aantal kilo cocaïne probeerde te kopen van een undercover agent.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:26 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Zolang z'n muziek maar goed is
Zo is datquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Op zaterdagavond mag hier altijd wat meer.
Niet zo sikkeneurig joh, Over een uurtje is Oop weer terug. Misschien nog wel eerder, want hij wil Van Gerwen kijken. Ik heb zo het idee dat hij bij de bediening wel wat druk op de ketel zet en dat het nagerecht nu zo ongeveer wel door is.quote:
Ik kan dat niet echt in de spelregels terugvindenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Op zaterdagavond mag hier altijd wat meer.
Als het nagerecht geserveerd wordt is opa al onderweg naar huis. Hij is niet zo'n toetjesmens.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet zo sikkeneurig joh, Over een uurtje is Oop weer terug. Misschien nog wel eerder, want hij wil Van Gerwen kijken. Ik heb zo het idee dat hij bij de bediening wel wat druk op de ketel zet en dat het nagerecht nu zo ongeveer wel door is.
Gert heeft dat direct na de tijdelijke onderbreking van deze reeks verkondigd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:38 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ik kan dat niet echt in de spelregels terugvinden
Dat zeg je nou, maar misschien staat er wel zoute drop op de kaart..quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als het nagerecht geserveerd wordt is opa al onderweg naar huis. Hij is niet zo'n toetjesmens.
Als dat zo is hoop ik dat die chinees hem de tyfus slaat.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat mij nu ineens te binnen schiet: zou Oop zijn belletje hebben meegenomen naar de chinees?
Die gasten kunnen allemaal karate.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als dat zo is hoop ik dat die chinees hem de tyfus slaat.
Hmz dat wist ik niet... Wel de teksten maar ik vind de teksten van ICP ook leuk...quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zijn teksten zijn nogal omstreden. Optredens in Amsterdam zijn daarom meer dan eens niet doorgegaan. Voorlopig zien we hem ook niet meer terug, hij is vorig jaar tot 10 jaar veroordeeld omdat hij een aantal kilo cocaïne probeerde te kopen van een undercover agent.
Yup...quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die gasten kunnen allemaal karate.
Oh jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die gasten kunnen allemaal karate.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |