Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:41 schreef Dven het volgende:
Vanavond hier in Bulgarije de Engelse pub in terwijl de top2000 aanstaat in de pub
Serieus? Generatiekloofquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:41 schreef Gehenna het volgende:
Dit heb ik volgens mij nog nooit gehoord..
ga je schamen!quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:41 schreef Gehenna het volgende:
Dit heb ik ook nog nooit gehoord hoor..... naar nummer dit trouwens.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:41 schreef Gehenna het volgende:
Er al 9 maanden zo goed als dagelijks komen terwijl de eigenaar de muziek dikwijls kan waarderen en ik ook nog eens de grootste klant benquote:
tranen van geluk ?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moest huilen toen Wham ermee stopte
Ik ook niet. Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:41 schreef Gehenna het volgende:
en ron brandsteder van de schijtnummers?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij was Ricky Martin meer van de zeiknummers
quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Er al 9 maanden zo goed als dagelijks komen terwijl de eigenaar de muziek dikwijls kan waarderen en ik ook nog eens de grootste klant ben
Ik ben niet op de hoogte van Brandsteder's fetishen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:43 schreef Homdeck het volgende:
[..]
en ron brandsteder van de schijtnummers?
quote:
27, en ben best veel met muziek bezig, maar nope deze kende ik niet (vond er ook geen klap aan btwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |