quote:Op zondag 30 december 2012 12:14 schreef tomas81 het volgende:
echt tè zonde van het geld!! En iedereen maarklagen over de crisis!!
In da building tochquote:Op zondag 30 december 2012 12:17 schreef FL_Freak het volgende:
Het is de boy geeftjeenergie in dit topic.
Sigaretquote:Op zondag 30 december 2012 11:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kan ik vandaag wel aansteeklonten kopen of hebben jullie betere aansteek 'tips'?
quote:Op zondag 30 december 2012 12:14 schreef tomas81 het volgende:
Beetje kortzichtig. Je hóeft het niet te kopen. Maar ook jij geeft wel eens geld uit aan dingen louter ter vermaak? Welke wellicht dingen zijn waar juist anderen geen cent aan uit zouden willen geven.quote:Op zondag 30 december 2012 12:14 schreef tomas81 het volgende:
Die van dx is baasquote:Op zondag 30 december 2012 12:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zoiets ja, of de marskramer. Weet niet of die ze nu nog hebben. Heb de mijne van Dealextreme namelijk
Prima ding ja, voor een keerquote:
maar ondertussen wel volop genieten van datgene wat de buurman heeft gekocht...quote:Op zondag 30 december 2012 12:24 schreef muzas het volgende:
[..]
Beetje kortzichtig. Je hóeft het niet te kopen. Maar ook jij geeft wel eens geld uit aan dingen louter ter vermaak? Welke wellicht dingen zijn waar juist anderen geen cent aan uit zouden willen geven.
Zelf afsteken blijft leuker.quote:Op zondag 30 december 2012 12:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
maar ondertussen wel volop genieten van datgene wat de buurman heeft gekocht...
quote:Op zondag 30 december 2012 12:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tsjah, dat kan. Kan ook zijn dat de buurman niets heeft gekocht of bij anderen op visite is. En bovendien vindt men het vaak nog leuk ook als anderen van hun vuurwerk meegenieten.quote:Op zondag 30 december 2012 12:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
buien komen er welquote:Op zondag 30 december 2012 12:40 schreef graspolder11 het volgende:
Miss morgen wat halen als k in een goede bui ben
Ht vuurwerk is heel mooi meestal, en ik heb ook liever dat het mooi spul is ivp enkel grondbloemen tc, maar de meeste lol zit me toch in het afstekenquote:
mhm ik rook al jaren niet meer, drink al jaren geen alcohol dus bespaar alleen daar al bakken met geld mee (alleen op stap op de 31e kostte altijd al net zo veel als mn vuurwerk dit jaarquote:Op zondag 30 december 2012 12:14 schreef tomas81 het volgende:
Jammer wel, had het minder erg gehoopt ( normaal naar duitsland, dit keer niet :/).quote:Op zondag 30 december 2012 12:45 schreef graspolder11 het volgende:
[..]
Hehe..Vuurwerkwinkel zit voor mn deur dus zie t wel.. belachelijk duur is t geworden!
That's the spiritquote:Op zondag 30 december 2012 12:46 schreef blow... het volgende:
Inderdaad, ik geef liever 3000 euro aan vuurwerk uit dan dat ik ga roken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |