quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:32 schreef FrankSpencer het volgende:
Bah, alweer zo'n tong80-ophemeltopic
Keep the soul alivequote:Op zaterdag 29 december 2012 15:32 schreef FrankSpencer het volgende:
Bah, alweer zo'n tong80-ophemeltopic
Mijn alter ego Stein vindt dit leukquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Keep the soul alive
[ afbeelding ]
Tot morgen.
Dan is Ad er ook weer. Rem.
Ik ookquote:
Gerucht kloptquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:20 schreef Keukendrol het volgende:
Er gingen verhalen rond in mijn dorp dat er een kluizenaar genaamd herman leefde. Hij zou alleen de 2e dinsdag van de maand zijn huis uit komen gehuld in een gele regenjas. Daarna stapt hij op een bakfiets waarmee hij vrouwen van middelbare leeftijd achtervolgt.
Maargoed, dat was slechts een gerucht.
Da's wel vroeg in de dagquote:
Jij kent mijn penis helemaal niet.quote:Op zondag 30 december 2012 16:07 schreef Weka het volgende:
Ik hoop dat ie z'n armen verliest door het vuurwerk. Probeer die 500.000 maar eens te halen met alleen je penis.
Wat "erger" is: er is ook absoluut geen interesse om hem te leren kennen zo te zien.quote:Op zondag 30 december 2012 16:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij kent mijn penis helemaal niet.
Hier in Bommel heb ik de bijnaam lul de behanger.
Vind je username wel grappig. Ruk je veel kwakje ?quote:Op zondag 30 december 2012 16:25 schreef dr.Qwak het volgende:
Dat van die bijnaam vind ik nog zachtjes uitgedrukt eerlijk gezegd.
Nou dat je je harde stijve lul in je hand neemt, er aan begint te trekken omdat je het jeukgevoel zo lekker vindt.quote:Op zondag 30 december 2012 16:46 schreef dr.Qwak het volgende:
Dat ligt er aan wat je onder rukken verstaat tong.
quote:Op zondag 30 december 2012 17:47 schreef dr.Qwak het volgende:
Als ik daar jeuk heb dan ruk ik dat er gewoon af tong.![]()
Als een echte vent, weet je wel..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |