PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Hier stond iets anders
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Ik heb nog iets van 1.5 miljoen aan coins en genoeg spelersquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:12 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je je coins niet meer terug krijgt. Was dat al je coins of had je ergens nog een paar ruggen staan?
Zie jij ergens 9fag in de link staan want daar heb ik het namelijk niet weg.quote:
Blanchito weet die volgens mijquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:18 schreef Lindgren. het volgende:
Koekkoek, zijn huisadres was toch bekend? Ik dacht dat die rondging?
Ik had hem laatst gevonden maar ik weet niet meer waar ik hem had gevondenquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:18 schreef Lindgren. het volgende:
Koekkoek, zijn huisadres was toch bekend? Ik dacht dat die rondging?
Ja want mensen die op zijn youtubekanaal reageren zijn ook bevriend op de facebookpagina.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:22 schreef Lindgren. het volgende:
Goed. We zijn 100% zeker dat dit 'm is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:25 schreef Lindgren. het volgende:
Als je hem nog niet verstuurd hebt moet je zeggen dat er een brief naar z'n vader gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
STaan we voor je deur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedreiging
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Je moest nog kneus erachter zetten maar voor de restSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ja, als iemand zijn adres even PM't.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:31 schreef Vijf_voor het volgende:
stuur een foto van googlestreetview mee
Beetje druk erachter mag wel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:32 schreef vandermar het volgende:
Trouwens er was geen termijn waarbinnen die jongen moest betalen.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:31 schreef Lindgren. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neequote:
Kagawa doet voor het eers tsinds lang weer meequote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Kagawa doet voor het eers tsinds lang weer mee
quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:51 schreef Vijf_voor het volgende:
Dit doelpunt![]()
![]()
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/146823894
Ik wilde een fakeshot doen, maar vergat kruisje in te drukken
EAquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:51 schreef Vijf_voor het volgende:
Dit doelpunt![]()
![]()
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/146823894
Ik wilde een fakeshot doen, maar vergat kruisje in te drukken
Nee.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:58 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil een team van ongeveer 450k, iemand suggesties?
Mijn suggestie: trek gemiddeld zo'n 40k per speler uitquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:58 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil een team van ongeveer 450k, iemand suggesties?
Even een Youtubefilmpje imgen, brb.quote:
Ahhaquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Even een Youtubefilmpje imgen, brb.
Is niet van mij dus carequote:
Dinsdag niet meerquote:
www.sport1.nlquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:14 schreef VerrekteHarrekes het volgende:
Iemand een goede site om voetbal te kijken? (DM)
Liefst zo min mogelijk reclame en een beetje fatsoenlijk geluid
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:13 schreef BDIL het volgende:
IF Dzeko in the making2 goals in 3 minuten
Die gaat nog wel dalenquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:16 schreef BDIL het volgende:
IF David Luiz zou perfect zijn in me teamHelaas veel te duur
Ja,maar niet naar de 50kquote:
We shall see, als ze weer met speciale speler packs komen dan wel.quote:
Alba by far.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:20 schreef Maver24 het volgende:
ff een ander vraagje, wie als LB, Jordi Alba of Marcelo. Alba is wel lekker snel
Marcelo is enkel voor de lach-factor, heeft totaal geen meerwaarde in mijn 433.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:20 schreef Maver24 het volgende:
ff een ander vraagje, wie als LB, Jordi Alba of Marcelo. Alba is wel lekker snel
Wow, mooi teamquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:27 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil single matches terug.
http://www.futhead.com/fifa/squads/52823/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wow, mooi teamJe zusje is een trol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verkoop trouwens weer aan de lopende band spieler.Toch wel fijn die silver toernooitjes
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Haha, mooi man. Ik gun het jequote:Op zaterdag 29 december 2012 16:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je zusje is een trol.
Ik verkoop trouwens weer aan de lopende band spieler.Toch wel fijn die silver toernooitjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Klopt, zit echt te genieten van hem.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:33 schreef vandermar het volgende:
Kagawa laat weer even zien wat voor geniale voetballer hij is
Hij is vies underrated in FUTquote:
Hij zou ook wel hogere stats mogen hebben ja maar dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dat hij ondergewaardeerd is in FUT, hij is een prima speler maar die stats schrikken mensen af terwijl dat nergens voor nodig is.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
underrated is wat anders dan een te lage rating hebben
De bond in Engeland neukt United in de reet en vice versa.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:45 schreef Maver24 het volgende:
wtf nasri rood. terwijl Bassong die Nasri een doodschop geeft. Nasri zwaar boos op Bassong en daarom krijgt Nasri rood, ongelovelijk
oks orry ik dacht dat je wat anders bedoelde xdquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij zou ook wel hogere stats mogen hebben ja maar dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dat hij ondergewaardeerd is in FUT, hij is een prima speler maar die stats schrikken mensen af terwijl dat nergens voor nodig is.
Maar fijn dat jij weet wat een ander wil zeggen [ afbeelding ]
Doe die 3 in je 450K teamquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:48 schreef Lindgren. het volgende:
Is het al tijd voor nieuwe teams? Is de crash al geweest?
Sergio Ramos 150k, Neymar 150k, Aguero 120k.
Soberso, zal vast wel lukkenquote:
Nog steeds aan het clubben?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:51 schreef OmniRocket het volgende:
[ afbeelding ]
2e goal van Mo
http://www.easports.com/media/play/video/146827481
Neee ik had op winst City gezetquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:45 schreef Maver24 het volgende:
wtf nasri rood. terwijl Bassong die Nasri een doodschop geeft. Nasri zwaar boos op Bassong en daarom krijgt Nasri rood, ongelovelijk
Baquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:57 schreef Maver24 het volgende:
Demba Ba of Cisse (allebei van Newcastle) . Volgens mij lijken ze wel erg op elkaar kwa stats
Remy en een van Marseillequote:Op zaterdag 29 december 2012 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
Een leuke ST - CM combinatie gezocht. De CM mag iets verdedigender zijn.. Triple link.Of Braziliaan of Frans.
Rémy had ik eerst al staan.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:51 schreef OmniRocket het volgende:
[ afbeelding ]
2e goal van Mo
http://www.easports.com/media/play/video/146827481
Iddquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Balotelli en Toure kan ook nog
quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:12 schreef Toefjes het volgende:
Heerlijk, 2 wedstrijden op rij gewonnen in division 5
Zie jij 'm liever in de spits dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:14 schreef vandermar het volgende:
Staat die klojo van een Popov op LB bij West Brom?
Liever op de tribunequote:Op zaterdag 29 december 2012 17:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zie jij 'm liever in de spits dan?
Als Bale een vrouw was had ik er op gefaptquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
Mocht je het gemist hebben: je hebt helemaal gelijk over Bale
Maakt niet uit je hebt geweldige CDM'squote:Op zaterdag 29 december 2012 17:22 schreef Lindgren. het volgende:
Past waarschijnlijk net binnen mijn budget.
[ afbeelding ]
Gewoon een tijdje dealtjes hunten dus.
Piqué wilde ik eigenlijk eerder al proberen. Op zijn pace na lijkt hij mij echt een beest.
Edit: oh kut., mijn hele achterhoede heeft high WR's zie ik..
Alsof er iemand een middenveld nodig heeft.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Maakt niet uit je hebt geweldige CDM's
Waarom kabouter Vorm.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:25 schreef Maver24 het volgende:
Dzeko hattrick !!!!!!!!!!!!!
Dit is mijn BPL team, IF luiz moet nog komen en IF Gerrard, allebei CDM
[ afbeelding ]
Hoe speelt het? Ziet er wel grappig uit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:25 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee het is een eigen goal.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:25 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben net thuis, zo even eten maken en daarna nog even de topper Arsenal - Newcastle kijken. Daarna ben ik je man.quote:
Als arsenal wint heb ik mijn toto goed en win ik 10 euro met 1 euro inzet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ben net thuis, zo even eten maken en daarna nog even de topper Arsenal - Newcastle kijken. Daarna ben ik je man.
Heb ondertussen weer 800k
En ik maar denken dat City een zekerheidje was geworden voor mijn toto na de 4-2quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:33 schreef Maver24 het volgende:
lol 3-4 nu bij City, haha, dat wordt nog een slot zeg
Hij is nu hoofdcoach tochquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:39 schreef Jelle_96 het volgende:
Tom van Hulsen @tomvanhulsen
Gouden wissel Edgar Davids. Hij vervangt zichzelf voor Nurse, die meteen scoort. Exeter-Barnet staat nu 2-1.
Ja haha. Voelt zich wel beetje het mannetje daar begreep ik. Iedereen moet hem met 'mister' aanspreken.quote:
Lol, dat is wel heel toevallig allemaalquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Net stuurde iemand uit Westervoort een bericht over de top 2000
Ja alleen maar pro leaugue en Plquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:52 schreef DutchSL het volgende:
Twee goals is wel genoeg voor een IF denk ik, zoveel voetbal is er toch niet om een TOTW van te maken.
Die ga ik dan halen, die IF McKay van vorige week leek me toch niet zo goed maar McGinn wel als hij een IF krijgtquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:55 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Hij gaat ook een IF krijgen denk ik, vorig jaar had ik hem nog als RM in mijn bronzen Engelse competities team.
ja precies, maaar wel gewonnen, gelukkigquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:56 schreef vandermar het volgende:
Die scheids maakt er lekker 7 minuten blessuretijd van
Op het EA forum zeggen ze wel hij CAM speelde.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die ga ik dan halen, die IF McKay van vorige week leek me toch niet zo goed maar McGinn wel als hij een IF krijgt
Rojas krijgt misschien ook een IF omdat hij ook heel goed speelde. Voor de rest weet ik nog niet welke bronzes goed speeldenquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Op het EA forum zeggen ze wel hij CAM speelde.
Zuivere hattrick trouwens, allemaal in de 2e helft
ook SPLquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:54 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ja alleen maar pro leaugue en Pl
Nou en, RvPquote:
Ik moet hem dan hebben maar genoeg coins heb ik dan nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:22 schreef Maver24 het volgende:
hopen dat er een TOTY RVP komt, ik vind em beter dan Rooney bijvoorbeeld
Ronaldo, Messi en dan kan je Falcao/RvP/Ibra erbij hebben...quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:22 schreef Maver24 het volgende:
hopen dat er een TOTY RVP komt, ik vind em beter dan Rooney bijvoorbeeld
er zijn mensen die wel 1.2 miljoen kunnen uitlenenquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik moet hem dan hebben maar genoeg coins heb ik dan nietik ga denk ik dan maar wat pakjes openen
quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
er zijn mensen die wel 1.2 miljoen kunnen uitlenen
Kan hij daarna naar ajax om prijzen te winnenquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:25 schreef vandermar het volgende:
Ooit hoop ik dat het nog gaat gebeuren.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan hij daarna naar ajax om prijzen te winnen
Eerder:quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:25 schreef vandermar het volgende:
Ooit hoop ik dat het nog gaat gebeuren.
[ afbeelding ]
Net zoals Wallyson IFquote:
Feyenoord staat 4e? Arsenal werd 3e. Hoe lang heeft Feyenoord geen competitietitel gewonnen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij ging van een middenmotor in Engeland naar een topclub en Feyenoord is echt wel 10 klassen beter dan een middenmotor.
Wie is er vaker kampioen geworden?quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Feyenoord staat 4e? Arsenal werd 3e. Hoe lang heeft Feyenoord geen competitietitel gewonnen?
Hoeveel jaar wil je terug?quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wie is er vaker kampioen geworden?
Eerst wil je 40 jaar terug en nu ga je naar dit jaar kijkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:33 schreef vandermar het volgende:
4e op 3 punten staan of op 19 punten staan nu al?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoeveel jaar wil je terug?
Feyenoord is trouwens 1 x vaker kampioen. Nou nou.
Arsenal is toch echt wel 100x beter dan Feyenoord.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij ging van een middenmotor in Engeland naar een topclub en Feyenoord is echt wel 10 klassen beter dan een middenmotor.
Jij vergelijkt dit jaar van Feyenoord met vorig jaar van Arsenal.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eerst wil je 40 jaar terug en nu ga je naar dit jaar kijken
Feyenoord is net zoals Arsenal geen absolute top.
Lekker belangrijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Arsenal is toch echt wel 100x beter dan Feyenoord.
dan een middenmotor in NL ja. Misschien moet ik voortaan alles uittypen zodat jij het ook snaptquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
je zeg dat feyenoord 10 klasses beter is.
ja een ui heeft niet echt veel hersencellen weet je nog.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
dan een middenmotor in NL ja. Misschien moet ik voortaan alles uittypen zodat jij het ook snapt
Nee, ze maken mij wel altijd aan het huilenquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja een ui heeft niet echt veel hersencellen weet je nog.
Seems legitquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:40 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zette zojuist mijn IF Douglao voor 10k te weinig op de markt. Wilde 'm eropzetten voor 59,75k maar typte 49,75.
Veel plezier ermee, wie dan ook.
[ afbeelding ]
Ja maar dat is veel te duur lolquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De rest staat er voor 10k meer op.Geen garp.
Ik heb geen idee hoe de Douglao markt is, maar ik keek en zag alles er voor 57k+ op staan. Die van mij had nog wel een redelijke formatie dus wilde 'm eropzetten voor 59. Geen idee of ie daarvoor verkocht wordt. Hij chillt al maanden in mijn club en heb coins nodig.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe de Douglao markt is, maar ik keek en zag alles er voor 57k+ op staan. Die van mij had nog wel een redelijke formatie dus wilde 'm eropzetten voor 59. Geen idee of ie daarvoor verkocht wordt. Hij chillt al maanden in mijn club en heb coins nodig.
Die van jou is inderdaad de goedkoopste maar ik twijfel?quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe de Douglao markt is, maar ik keek en zag alles er voor 57k+ op staan. Die van mij had nog wel een redelijke formatie dus wilde 'm eropzetten voor 59. Geen idee of ie daarvoor verkocht wordt. Hij chillt al maanden in mijn club en heb coins nodig.
Hoeveel werd Feyenoord vorig jaar dan, 2e?quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij vergelijkt dit jaar van Feyenoord met vorig jaar van Arsenal.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:46 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Die van jou is inderdaad de goedkoopste maar ik twijfel?
41212 en CF > CAM ofzo loopt nog aardig in de munten natuurlijk!quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet ook echt nog 1 positie- en 1 formatiekaartje.
Bedankt Lindgren dooradt ik jouw kaartje ging checken heb ik een IF Douglao 41212 voor 47K kunnen oppikkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet ook echt nog 1 positie- en 1 formatiekaartje.
4-3-3 en een CAM-CM.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
41212 en CF > CAM ofzo loopt nog aardig in de munten natuurlijk!
Koop mijn Douglao.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:12 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ik kan je wel helpen lindgren
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:12 schreef Thorb het volgende:
Kijk mijn post werpt meteen vruchten af.
Dat niet ik heb een Cam Cm kaartje volgens mij die mag je van mij hebben omdat ik vandaag ik een goede bui benquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:13 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Dat niet ik heb een Cam Cm kaartje volgens mij die mag je van mij hebben omdat ik vandaag ik een goede bui ben
Heb je niet 1 item in je club ik zet hem eropquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik je trouwens niet eens tradeofferen. Ik kan niemand offeren.
Moet je wel vrindjes zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:15 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Heb je niet 1 item in je club ik zet hem erop
Tag is mevludinho en ik zet hem erop voor 15miljoen bin
NEE STRAKKEMAN DAT KAN NIETquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:16 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Hij kan me toch ook gewoon Tradeofferen of kan dat niet?
Nee, moet je elkaar hebben geadd op PSN. Ik kan niet eens met m'n eigen trade-account offeren.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:16 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Hij kan me toch ook gewoon Tradeofferen of kan dat niet?
Geen vrienden zijn met jezellufquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, moet je elkaar hebben geadd op PSN. Ik kan niet eens met m'n eigen trade-account offeren.
Oh als je me dan toevoegt op psn wil ik hem je wel gunnen dan zet ik ook mijn ps3 aan maar als je geen vrienden met een turk wil zijn en het geld liever bij elkaar handelt dan begrijp ik datquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, moet je elkaar hebben geadd op PSN. Ik kan niet eens met m'n eigen trade-account offeren.
Dat is de reden inderdaad. Nee ik hoef niets. Ik voel me zo'n bietser terwijl ik 1000k heb.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:18 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Oh als je me dan toevoegt op psn wil ik hem je wel gunnen dan zet ik ook mijn ps3 aan maar als je geen vrienden met een turk wil zijn en het geld liever bij elkaar handelt dan begrijp ik dat
Oke no stressquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat is de reden inderdaad. Nee ik hoef niets. Ik voel me zo'n bietser terwijl ik 1000k heb.
die zijn gewoon gratis te krijgen hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:20 schreef Vijf_voor het volgende:
Zet je Ronaldo erop voor 20k
dan koop ik 'm van je
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
die zijn gewoon gratis te krijgen hoor
Is die gozer al aangepakt?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
die zijn gewoon gratis te krijgen hoor
Hou me op de hoogte. Even de scud-raketten afstellen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:25 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik rij nu langs Westervoort, zal ik even langs gaan?
Ja, maar op de console is er een bug dat de LCM in 433 steeds 7 krijgt ipv 9. En je hebt nog je kaartje nodig, dus straks geeft hij 7 ipv 9, al moet het 9 zijn. SNAPPIE!?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:29 schreef Lindgren. het volgende:
Ronaldinho krijgt hier toch gewoon 9 chem?
[ afbeelding ]
Op console staat er 5 chem als CAM.
Nee hij krijgt hier 7 hij heeft 2 zwakke tegenover 1 sterke link als ramires in brazil zou voetballen had hij wel 9quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:29 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
kom nou maar uit die kast, de eerste fut-relatie wat schattigquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nog niet doorhebben dat Reemi een kloonaccount is.
oke meneer thorb bedanktquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, maar op de console is er een bug dat de LCM in 433 steeds 7 krijgt ipv 9. En je hebt nog je kaartje nodig, dus straks geeft hij 7 ipv 9, al moet het 9 zijn. SNAPPIE!?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:31 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Nee hij krijgt hier 7 hij heeft 2 zwakke tegenover 1 sterke link als ramires in brazil zou voetballen had hij wel 9
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:31 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Nee hij krijgt hier 7 hij heeft 2 zwakke tegenover 1 sterke link als ramires in brazil zou voetballen had hij wel 9
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:29 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon 9 als CM ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:29 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon 9.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:29 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was eerder.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gewoon 9.
[ afbeelding ]
Tevens sneak preview.
Ligt aan jouw console hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:34 schreef Thorb het volgende:
OP DE CONSOLE KRIJGT HIJ LEKKER 7 SKKLTJES
Hij heeft gelijk, ik heb het ook mee gemaakt, hij krijgt idd maar 7 chemquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:34 schreef Thorb het volgende:
Niet die van mij, die van Maver en nog 2 tjappies.quote:
Xboxquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:34 schreef Thorb het volgende:
Geen idee of het xbox only is, heb het zelf niet gehadquote:
Kun je ook alles terugkijken,quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:40 schreef BDIL het volgende:
RTL XL via xbox is gratis![]()
Voortaan zo VI terugkijken
Yepquote:
yoloquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:52 schreef Jelle_96 het volgende:
Dit team lijkt me wel gaaf, maar alleen niet verstandig om nu te kopen.
[ afbeelding ]
trolol 3-3quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:46 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Waarom kan Arsenal gewoon niet een voorsprong vasthouden GVD
lol die ene witte chimeid.quote:
Ze gaan waarschijnlijk ook IPTV aanbieden via XBL. Ziggo is druk bezig om dat voor elkaar te krijgen. Als Smartglass straks uitgebreid kan worden kan de decoder de deur uit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:40 schreef BDIL het volgende:
RTL XL via xbox is gratis![]()
Voortaan zo VI terugkijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |