PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Hier stond iets anders
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Ik heb nog iets van 1.5 miljoen aan coins en genoeg spelersquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:12 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je je coins niet meer terug krijgt. Was dat al je coins of had je ergens nog een paar ruggen staan?
Zie jij ergens 9fag in de link staan want daar heb ik het namelijk niet weg.quote:
Blanchito weet die volgens mijquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:18 schreef Lindgren. het volgende:
Koekkoek, zijn huisadres was toch bekend? Ik dacht dat die rondging?
Ik had hem laatst gevonden maar ik weet niet meer waar ik hem had gevondenquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:18 schreef Lindgren. het volgende:
Koekkoek, zijn huisadres was toch bekend? Ik dacht dat die rondging?
Ja want mensen die op zijn youtubekanaal reageren zijn ook bevriend op de facebookpagina.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:22 schreef Lindgren. het volgende:
Goed. We zijn 100% zeker dat dit 'm is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:25 schreef Lindgren. het volgende:
Als je hem nog niet verstuurd hebt moet je zeggen dat er een brief naar z'n vader gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
STaan we voor je deur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedreiging
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Je moest nog kneus erachter zetten maar voor de restSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ja, als iemand zijn adres even PM't.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:31 schreef Vijf_voor het volgende:
stuur een foto van googlestreetview mee
Beetje druk erachter mag wel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:32 schreef vandermar het volgende:
Trouwens er was geen termijn waarbinnen die jongen moest betalen.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:31 schreef Lindgren. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neequote:
Kagawa doet voor het eers tsinds lang weer meequote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Kagawa doet voor het eers tsinds lang weer mee
quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:51 schreef Vijf_voor het volgende:
Dit doelpunt![]()
![]()
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/146823894
Ik wilde een fakeshot doen, maar vergat kruisje in te drukken
EAquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:51 schreef Vijf_voor het volgende:
Dit doelpunt![]()
![]()
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/146823894
Ik wilde een fakeshot doen, maar vergat kruisje in te drukken
Nee.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:58 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil een team van ongeveer 450k, iemand suggesties?
Mijn suggestie: trek gemiddeld zo'n 40k per speler uitquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:58 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil een team van ongeveer 450k, iemand suggesties?
Even een Youtubefilmpje imgen, brb.quote:
Ahhaquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Even een Youtubefilmpje imgen, brb.
Is niet van mij dus carequote:
Dinsdag niet meerquote:
www.sport1.nlquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:14 schreef VerrekteHarrekes het volgende:
Iemand een goede site om voetbal te kijken? (DM)
Liefst zo min mogelijk reclame en een beetje fatsoenlijk geluid
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:13 schreef BDIL het volgende:
IF Dzeko in the making2 goals in 3 minuten
Die gaat nog wel dalenquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:16 schreef BDIL het volgende:
IF David Luiz zou perfect zijn in me teamHelaas veel te duur
Ja,maar niet naar de 50kquote:
We shall see, als ze weer met speciale speler packs komen dan wel.quote:
Alba by far.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:20 schreef Maver24 het volgende:
ff een ander vraagje, wie als LB, Jordi Alba of Marcelo. Alba is wel lekker snel
Marcelo is enkel voor de lach-factor, heeft totaal geen meerwaarde in mijn 433.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:20 schreef Maver24 het volgende:
ff een ander vraagje, wie als LB, Jordi Alba of Marcelo. Alba is wel lekker snel
Wow, mooi teamquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:27 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil single matches terug.
http://www.futhead.com/fifa/squads/52823/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wow, mooi teamJe zusje is een trol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verkoop trouwens weer aan de lopende band spieler.Toch wel fijn die silver toernooitjes
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Haha, mooi man. Ik gun het jequote:Op zaterdag 29 december 2012 16:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je zusje is een trol.
Ik verkoop trouwens weer aan de lopende band spieler.Toch wel fijn die silver toernooitjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Klopt, zit echt te genieten van hem.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:33 schreef vandermar het volgende:
Kagawa laat weer even zien wat voor geniale voetballer hij is
Hij is vies underrated in FUTquote:
Hij zou ook wel hogere stats mogen hebben ja maar dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dat hij ondergewaardeerd is in FUT, hij is een prima speler maar die stats schrikken mensen af terwijl dat nergens voor nodig is.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
underrated is wat anders dan een te lage rating hebben
De bond in Engeland neukt United in de reet en vice versa.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:45 schreef Maver24 het volgende:
wtf nasri rood. terwijl Bassong die Nasri een doodschop geeft. Nasri zwaar boos op Bassong en daarom krijgt Nasri rood, ongelovelijk
oks orry ik dacht dat je wat anders bedoelde xdquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij zou ook wel hogere stats mogen hebben ja maar dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dat hij ondergewaardeerd is in FUT, hij is een prima speler maar die stats schrikken mensen af terwijl dat nergens voor nodig is.
Maar fijn dat jij weet wat een ander wil zeggen [ afbeelding ]
Doe die 3 in je 450K teamquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:48 schreef Lindgren. het volgende:
Is het al tijd voor nieuwe teams? Is de crash al geweest?
Sergio Ramos 150k, Neymar 150k, Aguero 120k.
Soberso, zal vast wel lukkenquote:
Nog steeds aan het clubben?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:51 schreef OmniRocket het volgende:
[ afbeelding ]
2e goal van Mo
http://www.easports.com/media/play/video/146827481
Neee ik had op winst City gezetquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:45 schreef Maver24 het volgende:
wtf nasri rood. terwijl Bassong die Nasri een doodschop geeft. Nasri zwaar boos op Bassong en daarom krijgt Nasri rood, ongelovelijk
Baquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:57 schreef Maver24 het volgende:
Demba Ba of Cisse (allebei van Newcastle) . Volgens mij lijken ze wel erg op elkaar kwa stats
Remy en een van Marseillequote:Op zaterdag 29 december 2012 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
Een leuke ST - CM combinatie gezocht. De CM mag iets verdedigender zijn.. Triple link.Of Braziliaan of Frans.
Rémy had ik eerst al staan.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:51 schreef OmniRocket het volgende:
[ afbeelding ]
2e goal van Mo
http://www.easports.com/media/play/video/146827481
Iddquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Balotelli en Toure kan ook nog
quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:12 schreef Toefjes het volgende:
Heerlijk, 2 wedstrijden op rij gewonnen in division 5
Zie jij 'm liever in de spits dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:14 schreef vandermar het volgende:
Staat die klojo van een Popov op LB bij West Brom?
Liever op de tribunequote:Op zaterdag 29 december 2012 17:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zie jij 'm liever in de spits dan?
Als Bale een vrouw was had ik er op gefaptquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
Mocht je het gemist hebben: je hebt helemaal gelijk over Bale
Maakt niet uit je hebt geweldige CDM'squote:Op zaterdag 29 december 2012 17:22 schreef Lindgren. het volgende:
Past waarschijnlijk net binnen mijn budget.
[ afbeelding ]
Gewoon een tijdje dealtjes hunten dus.
Piqué wilde ik eigenlijk eerder al proberen. Op zijn pace na lijkt hij mij echt een beest.
Edit: oh kut., mijn hele achterhoede heeft high WR's zie ik..
Alsof er iemand een middenveld nodig heeft.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Maakt niet uit je hebt geweldige CDM's
Waarom kabouter Vorm.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:25 schreef Maver24 het volgende:
Dzeko hattrick !!!!!!!!!!!!!
Dit is mijn BPL team, IF luiz moet nog komen en IF Gerrard, allebei CDM
[ afbeelding ]
Hoe speelt het? Ziet er wel grappig uit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:25 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee het is een eigen goal.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:25 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben net thuis, zo even eten maken en daarna nog even de topper Arsenal - Newcastle kijken. Daarna ben ik je man.quote:
Als arsenal wint heb ik mijn toto goed en win ik 10 euro met 1 euro inzet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ben net thuis, zo even eten maken en daarna nog even de topper Arsenal - Newcastle kijken. Daarna ben ik je man.
Heb ondertussen weer 800k
En ik maar denken dat City een zekerheidje was geworden voor mijn toto na de 4-2quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:33 schreef Maver24 het volgende:
lol 3-4 nu bij City, haha, dat wordt nog een slot zeg
Hij is nu hoofdcoach tochquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:39 schreef Jelle_96 het volgende:
Tom van Hulsen @tomvanhulsen
Gouden wissel Edgar Davids. Hij vervangt zichzelf voor Nurse, die meteen scoort. Exeter-Barnet staat nu 2-1.
Ja haha. Voelt zich wel beetje het mannetje daar begreep ik. Iedereen moet hem met 'mister' aanspreken.quote:
Lol, dat is wel heel toevallig allemaalquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Net stuurde iemand uit Westervoort een bericht over de top 2000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |