vuurorgelquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:46 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Wat was die foto nou-ou in post # 23
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Och, het zijn vrij gezonde eiwitten geloof ik
Zeker als het een meergranenmeelworm is.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]inderdaad! Misschien is het wel reuze lekker in de oliebol
En gezond!
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zeker als het een meergranenmeelworm is.
Alhoewel ik natuurlijk bij lange na niet zo oud ben als Anne heb ik nooit iets aan Toon Hermans gevonden en was ik altijd al van Wim Kan en later Neerlands Hoop en nog later dus ook Theo Maassen-achtigen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
Toon Hermans
Jij bent van een andere generatie AnneX
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Alhoewel ik natuurlijk bij lange na niet zo oud !!! ben als Anne heb ik nooit iets aan Toon Hermans gevonden en was ik altijd al van Wim Kan en later Neerlands Hoop en nog later dus ook Theo Maassen-achtigen.
Ik hou van keiharde cynisch cabaret. Als ik clonws wil zien dan ga ik wel naar een circus.
Geen enkel probleem met grofgebekt, als het maar geen doel op zich is.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
# houdt wel van wat uiterlijke beschaving ipv grofgebekt.
Ben zelf meer van de innerlijke beschaving met een grote bek dan schone schijn zonder smoelquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:20 schreef AnneX het volgende:
[..]you wish.
# houdt wel van wat uiterlijke beschaving ipv grofgebekt.
Zo, tegelmateriaal Sunniequote:Op zaterdag 29 december 2012 22:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ben zelf meer van de innerlijke beschaving met een grote bek dan schone schijn zonder smoel
Nou, ik viel in een scène en daarin zag / hoorde ik niks van innerlijke beschavingquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ben zelf meer van de innerlijke beschaving met een grote bek dan schone schijn zonder smoel
Toch te weinig gekeken dan. Hij slaat tussen alle grofheid en onzin door de spijker vaak genoeg op zijn kop wat mij betreft.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou, ik viel in een scène en daarin zag / hoorde ik niks van innerlijke beschaving
en wél een grote bek![]()
Inderdaad : afgehaakt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Toch te weinig gekeken dan. Hij slaat tussen alle grofheid en onzin door de spijker vaak genoeg op zijn kop wat mij betreft.
Ik heb het laatste jaar niet meer zo veel hardop gelachen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:32 schreef Isabeau het volgende:
Theo is voor mij toch ook te grof in de mond, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik hem de laatste paar jaar ook geen kans meer heb gegeven.
Pah,quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het laatste jaar niet meer zo veel hardop gelachen.
Heerlijk wat ie er allemaal uit kraamt en niets en niemand wordt gespaard.
en jij bent nóg jonger dan golfer.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:32 schreef Isabeau het volgende:
Theo is voor mij toch ook te grof in de mond, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik hem de laatste paar jaar ook geen kans meer heb gegeven.
Welnee joh. Ik vind het juist leuk als jij weer eens uit je dakje gaat en probeert mij het trapje op te krijgen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Pah,
Als ik dat doe neem jij de keukentraplift de kast op...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |