Weet ik überhaupt nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:25 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Hebben ze uberhaupt 17 nummers dan???
We hebben een fan!quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:26 schreef porsche1 het volgende:
Ha, leuk hoor dit gehaat.
Stel gore laffe mensen jullie, bah.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:26 schreef porsche1 het volgende:
Ha, leuk hoor dit gehaat.
Stel gore laffe mensen jullie, bah.
Geldt ook voor Coldplayquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:28 schreef laxus13 het volgende:
Ach ze hebben toch wel een paar leuke liedjes, al is 18x overdreven
Hoi tong.quote:
Plaatje quoten doet soms wonderen.quote:
Ik post dan ook al jaren amper meer op Fok!quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:28 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hoi tong.
Lang geleden dat ik je zag mattie.
Studio Brussel, doe maar ruig hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:30 schreef Basp1 het volgende:
als je nu de top 2000 niet volgt zou je dit niet weten en ook niet opgezadeld worden met die middle of the road rotzooi. Zet studio brussel op.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat deed baas Drs. P toch beter
Cannibal Corpse.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:31 schreef Smack10 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie de fuck zijn dit dan?
Ik was 1,5 jaar gebanned, maar ik ben weer terug.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:30 schreef tong80 het volgende:
Ik post dan ook al jaren amper meer op Fok!
Ik ben geen liefhebber maar hij is wel een heldquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is ooit een Fok!meet geweest van Drs. P liefhebbers
Ik prefereer GOOquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Studio Brussel, doe maar ruig hoor.
Zet gewoon Daydream Nation van Sonic Youth op.
Blof dus.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:31 schreef datismijnmening het volgende:
Niet haten op blof![]()
Hier aan de kust
Goo is ook een prachtige plaat. Mote en Disappear zijn fijn. Kool Thing is ook wel een lekkre single.quote:
Dan moet ik steeds een cd keuze maken, radio blijf ik een makkelijk medium vinden waar als je een goede zender kiest je niet teveel bagger krijgt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Studio Brussel, doe maar ruig hoor.
Zet gewoon Daydream Nation van Sonic Youth op.
Waar ik de kont kus van een musquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:31 schreef datismijnmening het volgende:
Niet haten op blof![]()
Hier aan de kust
Seriously dude, wat doe jij voor werk eigenlijk?quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar ik de kont kus van een mus
Ik zag ze eerst vliegen
Maar het kwam nog goed
in mijn ondergoed
kwam ik echt tot rust
Ik zal niet liegen
Waren wel tegenpolen
Maar dat krijg je met een Rus
Ik vind Studio Brussel helemaal niet zo fijn, veel te electronisch over het algemeen. Wat ze aan rock draaien is over het algemeen wel goed. Radio 2 ook niet, maar met de top 2000 maak ik een uitzondering. En het is heerlijk om te zeiken op elke schijtplaat die langskomt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan moet ik steeds een cd keuze maken, radio blijf ik een makkelijk medium vinden waar als je een goede zender kiest je niet teveel bagger krijgt.
Ik over gers pardoel of hoe heet die strontjunk?quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:38 schreef Nikonlover het volgende:
Bij het lezen van de tt dacht ik dat het over abba ging
dries roelvink?quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik over gers pardoel of hoe heet die strontjunk?
RIP aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:32 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik was 1,5 jaar gebanned, maar ik ben weer terug.
Ge Reindersquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:37 schreef Dven het volgende:
zeeuwen stemmen op Blof, die kutlimburgers stemmen allemaal op die gerrie nog wat die ieder jaar zo goed als in de top 100 staat met zijn walgelijke nummer over blaasmuzieken friezen stemmen op de kast. What's new?
Haten op ABBAquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:38 schreef Nikonlover het volgende:
Ga jij nou maar lekker friturenquote:
Vanwege bezuinigingen ging de afdeling van de gesloten inrichting dicht?quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:32 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik was 1,5 jaar gebanned, maar ik ben weer terug.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:40 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker frituren
HA LEUK! LAF DIT VAN JE @:@:@:@:@:quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:41 schreef Smack10 het volgende:
Vanwege bezuinigingen ging de afdeling van de gesloten inrichting dicht?
Die heb ik 25 jaar geleden nog als muziekdocent op de middelbare school gehad. Waren altijd wel leuke lessen.quote:
Gewoon keihard kerel, net zoals de maatschappij.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:43 schreef porsche1 het volgende:
[..]
HA LEUK! LAF DIT VAN JE @:@:@:@:@:
Weet je wat er pas hard is?quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:44 schreef Smack10 het volgende:
Gewoon keihard kerel, net zoals de maatschappij.
Die is in die 1,5 jaar flink harder geworden.
Ik ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:45 schreef Smack10 het volgende:
Ik voel wel wat tegen de onderkant van mijn laptop drukken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]Graag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
corry1234luek@hotmail.comOp maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:53 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Graag.
corry1234luek@hotmail.com
Ik draai blof altijd voor de goeie tekstenquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:31 schreef datismijnmening het volgende:
Niet haten op blof![]()
Hier aan de kust
Prins Friso in de sneeuw ?quote:
Vrijwilligers werk op Fok!quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Seriously dude, wat doe jij voor werk eigenlijk?
ABBA is geniaalquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:38 schreef Nikonlover het volgende:
Net als Tong ?quote:
Nee die zijn briljant.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die film, over die hippie met een mat ofzoiets tochquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vrijwilligers werk op Fok!
Er is trouwens maar één Dude. Die zit in The Big Lebowski.
halve zoolquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |