SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is niet eerlijk, heb al 8 uur lang bier gedronkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Eerst vechten daarna bier drinken.
Wat dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
dat is niet eerlijk, heb al 8 uur lang bier gedronken
Kerel, hou maar op met je stoere praatjes.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Kerel, hou maar op met je stoere praatjes.
Doe jezelf een plezier, ik ben niet onder de indruk en als je denkt dat je ruig bent kom je bedrogen uit.
Ik kom van de straten waar niet eens een straat lag.
ik mag jou welquote:
Dat was inderdaad beter geweest, dat was de bedoeling ook in d eerste plaats maar na omstandigheden liep dit compleet uit de hand gr grquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:33 schreef FrankSpencer het volgende:
Maar kiddo's even een tip voor de volgende keer
Zet niet zo'n kutregel in de OP als "dit is een geintje en moest ik doen van die en die en daarom en daarom"
Wees voor 1 keer volwassen en doe alsof je het meent, dan kun je tenminste lachen om de reacties
bedankt voor de tip vervelend naar mannetjequote:Op zaterdag 29 december 2012 02:33 schreef FrankSpencer het volgende:
Maar kiddo's even een tip voor de volgende keer
Zet niet zo'n kutregel in de OP als "dit is een geintje en moest ik doen van die en die en daarom en daarom"
Wees voor 1 keer volwassen en doe alsof je het meent, dan kun je tenminste lachen om de reacties
Leuk he, trollen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:35 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
bedankt voor de tip vervelend naar mannetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |