quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Een doctoraat is toch een phd?
Te 'huur' dan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HMF, en mijn vriendin is niet te koop kankerdebiel.
Je kunt meerdere masters tegelijk doen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou voor elkaar als die dingen 4 jaar duren
Trustenquote:
Waarom? Kan je niet tegen een grapje? Wij houden trouwens van hetzelfde. Allebei dragen wij Feyenoord een warm hart toe. Het was een grapje, Kameraad.quote:
Over mijn vriendin ouwehoeren is niet nodig en niet grappig.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:26 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Waarom? Kan je niet tegen een grapje? Wij houden trouwens van hetzelfde. Allebei dragen wij Feyenoord een warm hart toe. Het was een grapje, Kameraad.
Zal niet meer nodig zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hier nog lekker fapfilmpje voor je:
Maargoed, een editje gedaan. Was geen lieve reactie van mij.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:26 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Waarom? Kan je niet tegen een grapje? Wij houden trouwens van hetzelfde. Allebei dragen wij Feyenoord een warm hart toe. Het was een grapje, Kameraad.
Trustenquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:27 schreef GGMM het volgende:
Ik ben extreem moe, ik wou om 12 uur al slapen, maar het kwam er maar niet van.
Welterusten.
Trusten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:27 schreef GGMM het volgende:
Ik ben extreem moe, ik wou om 12 uur al slapen, maar het kwam er maar niet van.
Welterusten.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maargoed, een editje gedaan. Was geen lieve reactie van mij..
Veel plezier met Feijenoord supportern, ik ga pitten. Geen idee waarom ik raar reageerde, iets teveel gezopen toch denk ik.
Je moeder zei dat ze op tijd thuis was om je in te stoppen dus wacht nog even met naar bed gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |