Welke snelheid?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:47 schreef Helpmefok het volgende:
Hoe lang is 't rijden van Tilburg naar Amsterdam? Verschil in tijd tussen vertrekscan en aankomstscan is 1 uur en 35 min. Dat haal je nooit met een vrachtwagen...
Ik ben ooit de bios uitgezet tijdens een van die films.quote:
En de mooiste vrouw die stopte met moddenquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:48 schreef Jojoortje het volgende:
2012
Het ontstaan van de mooiste SC op FOK!
Karin mod nog.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En de mooiste vrouw die stopte met modden.
Of was dat 2011
Anne is nog mod toch?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Of was dat 2011
Is ze mooi joh? Pics?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Of was dat 2011
Dat was 2010 alweer.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Of was dat 2011
2012.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Of was dat 2011
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
DE naam zegt het al.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:49 schreef Helpmefok het volgende:
Waarom sta ik neit bij de prachtusers eigenlijk?
Jij bent er 2 dagen na je ban al uitgegooid johquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:49 schreef Helpmefok het volgende:
omdat jij dat simpelweg niet bent. beter je best doen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:49 schreef Helpmefok het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
2012.Ik bedoelde niemand andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Klopt, maar je moet het impulsmoment zien te omzeilen. Wanneer je wapens vrijelijk verkoopt zoals in sommige staten in de VS liggen die dingen bij veel mensen gewoon thuis voor het oprapen bij momenten van woede, razernij of vormen van complete ontoerekeningsvatbaarheid. In die zin hebben ze het daar heel erg slecht bekeken wat mij betreft.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bent gek. Wapenvergunningen in Nederland worden juist aan nog strengere banden gelegd. Zij die kwaad in de zin hebben in dit land, komen sowieso wel aan wapens. Is dus enorme onzin wat je blaat.
Littlerabbit is bang dat je het maar 2 weken volhoudt tot je volgende permban en vindt het daarom de moeite niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:49 schreef Helpmefok het volgende:
Echt waar joh? GGMM met recalcirante gevoelens?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij bent er 2 dagen na je ban al uitgegooid joh
Je komt hier toch best makkelijk aan een wapen wel, niet te vergelijken met de states maar wel lastigjesquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet het impulsmoment zien te omzeilen. Wanneer je wapens vrijelijk verkoopt zoals in sommige staten in de VS liggen die dingen bij veel mensen gewoon thuis voor het oprapen bij momenten van woede, razernij of vormen van complete ontoerekeningsvatbaarheid. In die zin hebben ze het daar heel erg slecht bekeken wat mij betreft.
Was volgens mij een stemronde, met maar 1 optie. Iedereen was het er wel mee eens.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt waar joh? GGMM met recalcirante gevoelens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |