Poema's is ook A&M ja.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:38 schreef Micson het volgende:
[..]
Oh is dat zo?
Ik heb niet zoveel verstand van Nederlandstalige muziek. Is ook het enige Nederlandse liedje in mijn lijst.
vind je die echt allemaal geweldig? of gewoon goed?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:39 schreef glittertje39 het volgende:
Born to Run; Badlands; The River; Dancing in the dark; Hungry heart; Jersey Girl; The price you pay; I wanna marry you; Waiting on a sunny day; Outlaw Pete; I'm on fire; Secret Garden; Born in the USA; My hometown; Streets of Phillapdelphia; Sandy; War; Zo en nu is mijn inspiratie ff op....
Meeting across the river, Jungleland, youngstown, the ghost of Tom Joad, American skin, Spirits in the Night..quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:39 schreef glittertje39 het volgende:
Born to Run; Badlands; The River; Dancing in the dark; Hungry heart; Jersey Girl; The price you pay; I wanna marry you; Waiting on a sunny day; Outlaw Pete; I'm on fire; Secret Garden; Born in the USA; My hometown; Streets of Phillapdelphia; Sandy; War;
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:41 schreef D. het volgende:
Ik kan deze wel hebben, die ene keer in het jaar
een paar geweldig en de rest goed...quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
vind je die echt allemaal geweldig? of gewoon goed?
Ik hoef 'm niet per se élk jaar.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:41 schreef D. het volgende:
Ik kan deze wel hebben, die ene keer in het jaar
i rest my case...quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:41 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
een paar geweldig en de rest goed...
nu maar hopen dat het geen schimmelkaas wordtquote:
Die stonden er ook tussenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:42 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
Maar je kunt natuurlijk alleen maar pieken als je ook dalen hebt....
Er was ergens een filmpje over hoe de poema';s zijn ontstaan. En Paul de Leeuw wilde eerst ook mee doen, maar die is toen solo gegaan. Eerst wilden ze ook de leeuwen heten, maar dat wilde Paul niet omdat hij solo ging. Zon verhaal was het ofzo, wel grappig..quote:
dan moeten sommige artiesten wel ongelooflijk kunnen pieken....quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:42 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
Maar je kunt natuurlijk alleen maar pieken als je ook dalen hebt....
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:42 schreef Eska het volgende:
Queen, Police, Beatles en Kinks mogen wat mij betreft idd ook worden bijgeschreven.
(spuit 11....ik was even afgeleid)
Bij elkaar 20?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bands met 20 prachtnummers:
Sigur Rós
Sonic Youth
Radiohead
Ulver
Beatles
er zijn wel bands die dat hebben. het was een mening van mij. bevalt die je niet, negeer mijn posts en doe niet zo kinderachtig.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:42 schreef timmmmm het volgende:
Wat is nou het hele punt van de discussie? Geen enkele band heeft 20 geweldige nummers? Prima, carry on.
Alsjeblieft hé
Allemaal apart ook.quote:
Speciaal voor jou:quote:
Ik stop wel met volgen danquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
er zijn wel bands die dat hebben. het was een mening van mij. bevalt die je niet, negeer mijn posts en doe niet zo kinderachtig.
Radiohead en Beatles niet?quote:
Beatles niet, radiohead welquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Radiohead en Beatles niet?
Oeh, dat maakt nieuwsgierig!quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
(ook wel iemand met 20 geweldige nummers, die nooit in de top 2000 zullen komen)
Skai....daar waren vroeger de autostoelen mee bekleedquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Loesoe in de Skai met Diamonds om me nek bitch
Pearl Jamquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bands met 20 prachtnummers:
Sigur Rós
Sonic Youth
Radiohead
Ulver
Beatles
Jawel, maar geen 20 geweldige nummers van iederquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Radiohead en Beatles niet?
Die staat in mijn rijtjequote:Op vrijdag 28 december 2012 23:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Pearl Jam
oh wacht, nou ben ik wel heel subjectief
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Skai....daar waren vroeger de autostoelen mee bekleed
je laat je toch niet wegjagen door een mening van mij?quote:
Ik van allebei wel. Wil best een lijstje makenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:49 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel, maar geen 20 geweldige nummers van ieder
Mag wel na het dichtslippen door al die palingquote:
Bij mij ook, met Black. Ieder jaar het eerste nummer dat ik invulquote:
Het is Limburg, niemand begrijpt hun.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dikke piet...wat bedoelt hij eigenlijk?
Dan ken je blijkbaar gewoon niet genoeg van hun oeuvre.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:49 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel, maar geen 20 geweldige nummers van ieder
Hollanders die "hun" in plaats van "hen" schrijven vallen ook niet te begrijpenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het is Limburg, niemand begrijpt hun.
Ik pas me aan aan Limburg.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hollanders die "hun" in plaats van "hen" schrijven vallen ook niet te begrijpen
Black kiest iedereen al, dus ik kies liever iets andersquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Bij mij ook, met Black. Ieder jaar het eerste nummer dat ik invul![]()
![]()
![]()
Had er wel meer kunnen inzetten maar probeer 1 nummer per artiest
Limburg![]()
Jeremyquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:52 schreef D. het volgende:
[..]
Black kiest iedereen al, dus ik kies liever iets anders
Sinds Twenty staat Release hoog op mijn lijstje
Heb sinds een week de 3DVD box binnen waar ie helemaal op staat
quote:
Gelukkig dat iedereen Black kiestquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:52 schreef D. het volgende:
[..]
Black kiest iedereen al, dus ik kies liever iets anders
Sinds Twenty staat Release hoog op mijn lijstje
Heb sinds een week de 3DVD box binnen waar ie helemaal op staat
Het origineel van Thicke is beterquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:54 schreef Micson het volgende:
Vond de cover van Beethoven ook wel fijn, maar dit is natuurlijk beter.
Ik praat ABN jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]yeah right. Hollanders die ABN praten
[..]
Gelukkig dat iedereen Black kiestmijn favoriete track aller tijden. Was ook als een kind zo blij dat ze die speelden tijdens het concert in de Ziggo Dome afgelopen juni.
PJ20![]()
![]()
The 5th
Ziggo Domequote:Op vrijdag 28 december 2012 23:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]yeah right. Hollanders die ABN praten
[..]
Gelukkig dat iedereen Black kiestmijn favoriete track aller tijden. Was ook als een kind zo blij dat ze die speelden tijdens het concert in de Ziggo Dome afgelopen juni.
PJ20![]()
![]()
The 5th
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:57 schreef FritsFlits het volgende:
Ramses, import Egyptenaar en wat hij allemaal nog meer is
quote:
Heb alleen de bootleg van de eerste dag, omdat ik daar bij was. En die vanquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ziggo Dome
Heb beide dagen op bootleg cd in de auto
Beter overrated dan overreden.quote:
Ik was er dag 2quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heb alleen de bootleg van de eerste dag, omdat ik daar bij was. En die vanWerchter
, waar ze eindelijk, het was de derde show die ik van hun zag, Alive speelden
![]()
Hij hoeft niet meer overgereden te wordenquote:
quote:
Jammer, was er ook graag allebei de dagen geweest. Maar 2 dagen achter elkaar op en neer naar A`dam rijden vanuit het zuiden van Limburg was iets te veel van het goedequote:Op vrijdag 28 december 2012 23:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was er dag 2
Had kaartjes voor beide dagen, maar 2e dag kwam beter uit, dus die van dag 1 verkocht
Achteraf....tjaquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Jammer, was er ook graag allebei de dagen geweest. Maar 2 dagen achter elkaar op en neer naar A`dam rijden vanuit het zuiden van Limburg was iets te veel van het goede
Uitgefiktquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:00 schreef D. het volgende:
[..]
Waar zijn de kachels van DRU eigenlijk?
71 uur en 59 minuten nuquote:
Het vliegt voorbij!quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:02 schreef Eska het volgende:
[..]
Klinkt als veel en weinig tegelijk.
Die was niet opgewassen tegen de Shrek reclamequote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die was niet opgewassen tegen de Shrek reclame
quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Over eindelijke muziek gesproken..._O_
Originele cd's..dat klinkt toch twijfelachtig als je bedenkt dat de Doors stopten voordat de cd uberhaupt op de markt was..quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:07 schreef D. het volgende:
The Doors is de band waar ik de meeste originele cd's van heb
Ik heb er geen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:07 schreef D. het volgende:
Dat is bij mij Metallica en Iron Maidenquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:07 schreef D. het volgende:
Maar je snapt wat ik bedoel?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Originele cd's..dat klinkt toch twijfelachtig als je bedenkt dat de Doors stopten voordat de cd uberhaupt op de markt was..
Dat is bij mij dus Pearl Jamquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:07 schreef D. het volgende:
Daar heb ik maar 8 originele schijfjes vanquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat is bij mij dus Pearl Jam![]()
Daar heb ik alle studio albums van, een hele raffel live albums,(vinyl) singles, lp`s en bootlegs.
En er komen er nog steeds bij
da`s toch geen gering aantalquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:12 schreef D. het volgende:
[..]
Daar heb ik maar 8 originele schijfjes van
Dat is niet origineel, want niks van The Doors is door hen op CD opgenomen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:07 schreef D. het volgende:
Nee kloptquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
da`s toch geen gering aantal![]()
The Connels
ik denk dat ie 882 gewoon een mooi getal vindquote:
so what. ik vind het prachtig!quote:
Die kreeg ik van Corne Klein, en een ander horloge kreeg ik van The Magic Friendsquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:15 schreef D. het volgende:
Door dit nummer heb ik een Vara horloge gewonnen
Verkrachting`s alert!quote:
Hoe vroeg is vroeg?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja nu ga ik echt slapen. Morgen vroeg weer luisterenTrusten
Trustequote:Op zaterdag 29 december 2012 00:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:
Thanks, eens kijken of en hoe er wat leuks is te bestellenquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
http://kickingthehabit.nl/2012-12-28/kekke-t-shirts
Vooral die van Phil Collins is geniaal![]()
Uur of 9 denk ik!quote:
Zeker! Tot morgenquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:21 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Trustewas weer gezellig vanavond
quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit dusquote:
elvis had ook last van zijn elleboog?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:24 schreef FritsFlits het volgende:
Waarom doet me dit denken aan You'll Never Walk Alone?
Da's toch niet vroeg?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Uur of 9 denk ik!
[..]
Zeker! Tot morgen
quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
elvis had ook last van zijn elleboog?
Mij ook.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:24 schreef FritsFlits het volgende:
Waarom doet me dit denken aan You'll Never Walk Alone?
..er kan er maar 1 de winnaar zijnquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is elk best nummer uit een oeuvre nu ineens de bohemian rhapsody van...?
Te zwaar om te draaienquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:27 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, Elvis. Toen het zo'n plofkip was in zijn nadagen draaide niemand hem.
En dat is de winnaarquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
..er kan er maar 1 de winnaar zijn
quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:28 schreef cafca het volgende:
Ik ga zo maar es slapen, veel plezier nog, en tot morgen!
Trustenquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:28 schreef cafca het volgende:
Slaap lekker cafca, tot morgen!quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:28 schreef cafca het volgende:
Ja, het nummer vind ik ook fijn.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dit nummer voel ik best. In a good way.
Ik vind het wel tof dat ze dat lekker voor zich houdt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Truste mensen die gaan slapen!
Er heeft iemand ooit veel geld betaald om te mogen weten waar dit over ging.
John Ewbank.quote:
Stereo muziek dat splitst naar 5.1.. wordt het wel mooi van jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:37 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb hier op mijn slaapkamer de oude stereo maar eens omgewisseld voor een 5.1 home cinema set die we niet meer gebruikten
Klinkt wel beter nu
Ik heb hem op 2.1 staans als soundmodus.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Stereo muziek dat splitst naar 5.1.. wordt het wel mooi van jaVooral als het FM is
quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb hem op 2.1 staans als soundmodus.
Het is wel Fok! he, dus 5.1 klinkt beter dan 2.1
Ik voel iets aankomenquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer komen de kevers weer eens?
Op die leeftijd ging hij toch scheiden?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:40 schreef golfer het volgende:
When I'm 64...nou dat zijn ze allang, voor zover nog levend.
Ik zie inderdaad in je ondertitel dat je iets met geluid doetquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:40 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Je moet dan net niet mij treffen
Paul weer eens?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:40 schreef FritsFlits het volgende:
Op die leeftijd ging hij toch scheiden?
mij een beetje te simpel, een van de mindere van de kevers.quote:
Nog een paar jaartjes...quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:41 schreef Bluezz het volgende:
Als ik dat hier vraag : will you still need me will you still feed me when I am 64, zegt ie : Tuuk
Dat zegt ie precies zo als je vraagt of ie nog een bak bier lust?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:41 schreef Bluezz het volgende:
Als ik dat hier vraag : will you still need me will you still feed me when I am 64, zegt ie : Tuuk
Filmacademie, film/tv dusquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad in je ondertitel dat je iets met geluid doet.
Ik vind het ook zeker niet hun beste werk. Wel lief.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
mij een beetje te simpel, een van de mindere van de kevers.
Dan zegt ie: geef mij nog maar een whiskietje.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat zegt ie precies zo als je vraagt of ie nog een bak bier lust?
Ik ben bang dat ik dat niet ga redden. Valt net tussen 'te laat' en 'te vroeg' in.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:41 schreef peaceman het volgende:
enfin bedtijd...voor de die-hards veel plezier bij nummer 799
Ach ja, die naamgenoten...quote:
Dit is echt niks.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matig nummer van de Ramones. Ze hebben zoveel beter. Maar ja, dit was een hitje
Dit is zogenaamd punk. In werkelijkheid is het bullshit.quote:
En bedanktquote:
Ah oke, tof!quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Filmacademie, film/tv dusVoor een film maak ik 5.1 mixes, maar films hebben voor DVD en TV ook een stereo mix nodig. Die worden ook echt apart nog gemaakt
Precies zoals je het zegt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is zogenaamd punk. In werkelijkheid is het bullshit.
graag gedaanquote:
Ik wacht tot ik 10CC.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |