Ook erg fraai nummer inderdaad. Ik vind Sharp Dressed Man leuker qua lyricsquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:36 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Gimme al your lovin, hoogste notering van hun in de lijst op 624Persoonlijk vid ik shart dressed man beter
disclaimer: wat het plaatje ook suggereert, erg weinig tieten in het filmpjequote:
Joe ar de bestquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:36 schreef Piles het volgende:
Stats van de reeks zijn weer up to date
Ik sta er niet inquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:36 schreef Piles het volgende:
Stats van de reeks zijn weer up to date
Jewel, je hebt een faaltopic geopendquote:
dan moet ik nog ff flink door baggeren postenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Heel gek, met je 567 posts in deze reeks
oh jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jewel, je hebt een faaltopic geopend
Niet te hard juichen; nog 6 topics en je bent er weer uit. Dus hoe meer je baggert, hoe sneller dat isquote:
verdommequote:Op zaterdag 29 december 2012 22:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet te hard juichen; nog 6 topics en je bent er weer uit. Dus hoe meer je baggert, hoe sneller dat is
Zal toch wel?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:03 schreef Barcaconia het volgende:
Kun je die stats mobiel ook zien ?
Filter de onzinnige posts er uit en je kan de komma rustig 5 plaatsen naar links opschuiven.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
520000 posts alles bij elkaarnondeju.
Moet je effe lief aan meneer Piles vragenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:34 schreef Duvel het volgende:
Mooie tool, waarom zit het treinentopic er nog niet in?
Hmm, ik moet hier eens wat meer tijd gaan doorbrengenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zal toch wel?![]()
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |