quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:08 schreef VMSDKR het volgende:
Wat gebeurde er toen je je stijfje subtiel tegen haar ronde billen drukte?
Hij kreeg hem niet stijf doh.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:08 schreef VMSDKR het volgende:
Dat weet je niet...quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Uit die friendzone kom je zeker niet meer ts.
Dat zijn wel de harde stroggles des leven!quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:10 schreef datismijnmening het volgende:
Ben je zo gefrustreerd dat je niet normaal met een meid in één bed kan slapen?
Als je dat wel kunt, ben je óf homo, wat op zich perfect in orde is, óf je bent aseksueel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:10 schreef datismijnmening het volgende:
Ben je zo gefrustreerd dat je niet normaal met een meid in één bed kan slapen?
Heb ik maar niet geprobeerd. Leek me met het oog op het feit dat ik aan mijn kennis had beloofd goed op haar te passen niet zo verstandig. Stel dat ze gaat klagen over verkrachting ofzo.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:08 schreef VMSDKR het volgende:
Daar kan ik me wel in vinden, tegenwoordig roepen ze zoiets om het minste. Was er geen andere subtielere manier om het duidelijk te maken?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:16 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Heb ik maar niet geprobeerd. Leek me met het oog op het feit dat ik aan mijn kennis had beloofd goed op haar te passen niet zo verstandig. Stel dat ze gaat klagen over verkrachting ofzo.
Ik heb daar totaal geen moeite mee, ik heb weliswaar een vriendin maar sliep vroeger ook wel eens bij een vriendin in bed zonder gerotzooiquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:15 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Als je dat wel kunt, ben je óf homo, wat op zich perfect in orde is, óf je bent aseksueel.
Ja meneer de rechter. Die viespeuk duwde zijn stijfje tegen mijn kont toen ik naast hem in bed ging slapen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:16 schreef JohnDDD het volgende:
Stel dat ze gaat klagen over verkrachting ofzo.
Ik heb van alles geprobeerd! Beetje voetcontact, doen alsof ik het ijskoud had, doen alsof ik het juist warm had terwijl zij het koud had, massage aanbieden toen ze klaagde over rugpijn, poging tot kietelen,...niets hielp.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel in vinden, tegenwoordig roepen ze zoiets om het minste. Was er geen andere subtielere manier om het duidelijk te maken?
Only in usa.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:18 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ja meneer de rechter. Die viespeuk duwde zijn stijfje tegen mijn kont toen ik naast hem in bed ging slapen.
Er zijn ook mensen zonder een laag libido.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb daar totaal geen moeite mee, ik heb weliswaar een vriendin maar sliep vroeger ook wel eens bij een vriendin in bed zonder gerotzooi
Mehh, dan heb je je best wel genoeg gedaan denk ik. Ze wou gewoon niet, volgende keer beter.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:18 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik heb van alles geprobeerd! Beetje voetcontact, doen alsof ik het ijskoud had, doen alsof ik het juist warm had terwijl zij het koud had, massage aanbieden toen ze klaagde over rugpijn, poging tot kietelen,...niets hielp.
quote:
Ik kan dat wel maar dan moet ik me wel eerst twee keer aftrekken óf ik moet het meisje echt niet leuk vinden. Deze was namelijk wel erg appetijtelijk. Heb wel eens eerder dit probleem gehad met een ex van me. Die week ervoor hadden we nog seks gehad maar toen wilde ze opeens alleen maar "naast me slapen" want de seks was afgelopen. Heb haar gewoon het huis uit gegooid!quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb daar totaal geen moeite mee, ik heb weliswaar een vriendin maar sliep vroeger ook wel eens bij een vriendin in bed zonder gerotzooi
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:19 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen zonder een laag libido.
Meiden zonder polsslag zijn zo koudquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Als er iemand een hoog libido heeft ben ik het, wil niet zeggen dat ik mijn lul in alles wat een polsslag heeft steek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |