SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoiets dacht ik al te zien.quote:Heb jij daar allemaal de nummers van? Good busy! En wat fijn dat iemand kwam helpen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Er was niemand aanwezig. Toen heb ik alle jongens binnen een afstand van 5 minuten een app gestuurd![]()
![]()
Ik deed het niet expresquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zorg jij nu maar dat je die laatste post krijgt
Volgens mij hebben ze het druk in huize huppel![]()
![]()
Nouja, waar ik de nummers van heb dan he. Stuk of tien heb ik een app gestuurdquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al te zien.
[..]
Heb jij daar allemaal de nummers van? Good busy! En wat fijn dat iemand kwam helpen.![]()
![]()
Vind ik nog steeds veel, haha.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nouja, waar ik de nummers van heb dan he. Stuk of tien heb ik een app gestuurd![]()
Jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjup![]()
En dan niet kunnen slapen sucks..![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjup![]()
En dan niet kunnen slapen sucks..![]()
![]()
Ik probeer ze verstandig te mijdenquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Al 3 keer de lapo vandaagNik voor mij
![]()
![]()
Wat is dit? Ben ik nu unclezoned?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Hihi wil jij ook mijn ome roy zijn? Kunnen we samen bierglazen versieren enzo
Maar maak ze liever leeg met je![]()
Hihiquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vind ik nog steeds veel, haha.![]()
![]()
Ik normaal ookquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik probeer ze verstandig te mijden
Heb er zo hekel aan![]()
![]()
Ik raakte gisteren nog half in paniek toen ik het had.. gelukkig werd ik gered door iemandquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik normaal ook
Heb er zo hekel aan![]()
![]()
Pfff eigenlijk moet ik naar bed, maar ik heb zooooooo'n zin in seks.... En met de medicatie die eega nu neemt ga ik dat daar echt nie krijge
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Tot straks.. mijn laptop kan ieder moment uitvallenquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even 1,5 uur Homeland kijken
Tot straks![]()
![]()
En hier wel denk je?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:46 schreef fietsie het volgende:
Pfff eigenlijk moet ik naar bed, maar ik heb zooooooo'n zin in seks.... En met de medicatie die eega nu neemt ga ik dat daar echt nie krijge![]()
Arme jijquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:46 schreef fietsie het volgende:
Pfff eigenlijk moet ik naar bed, maar ik heb zooooooo'n zin in seks.... En met de medicatie die eega nu neemt ga ik dat daar echt nie krijge![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: