Wat mij gezond lijkt is dat JIJ je niet verder voort plant, want dan krijgen we nog meer mensen op aarde met van die rare ideeën hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Adoptie na 4 mnd? Ja, lijkt me niet gezind
Ja, maar is het dan redelijk om bijv. Alimentatie te vragen van je ex? Daar zit de oorspronkelijke TS mee. En dat hij geen contact wil, dat ook.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is MIJN lijf dat dat klompje cellen of dat kindje in leven houdt en dus MIJN beslissing
Dit pffquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:27 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik denk dat TS maar een topic voor haarzelf moet openen, want iets zit haar dwars
Ik heb geen abortus ondergaan en ik heb ook geen kind afgestaan, dus je zit er flink naast...quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:21 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja, hypothetisch gezien wel ja.
Maar je reacties beginnen er op te lijken dat je zelf in dit schuitje hebt gezeten en daar nog emotioneel over wordt.
het klompje cellen was er niet geweest zonder hem. Dus netzoveel zijn keuze, anders gewoon het recht om alimentatie te krijgen laten vervallen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dacht het wel.. Mijn lijf, mijn beslissing
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:28 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja, maar is het dan redelijk om bijv. Alimentatie te vragen van je ex? Daar zit de oorspronkelijke TS mee. En dat hij geen contact wil, dat ook.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:27 schreef madeliefff het volgende:
gezond lijkt is dat JIJ je niet verder voort plant, want dan krijgen we nog meer mensen op aarde met van die rare ideeën hoor.
Nee maar blijkbaar wel een kind opgevoed waar de vader abortus over wilde, of geen contact mee wilde.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb geen abortus ondergaan en ik heb ook geen kind afgestaan, dus je zit er flink naast...
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Wat mij gezond lijkt is dat JIJ je niet verder voort plant, want dan krijgen we nog meer mensen op aarde met van die rare ideeën hoor.
Net moest en zal je het kind ter aarde willen brengenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
ADOPTIE??? Dus ik moet omwille van jou mijn leven 9 maanden on hold zetten? Lekkere dingen niet meer mogen eten, lekkere dingen niet mogen drinken? Omgaan met hormonen die door mijn lijf gieren, een uberpijnlijke bevalling doorstaan en dan NOG niks hebben??? FLIKKERSTRAAL EEN HEEL EIND OP EGIOST!!!!
de man heeft dus niets te willen. als jij een kind wil zorg je dus dat je zwanger wordt. ongeacht je bedpartner..... als je geen abortus wil ondergaan moet je maar niet neuken...quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is MIJN lijf dat dat klompje cellen of dat kindje in leven houdt en dus MIJN beslissing
De natuur geeft ook eea, zoals emoties... Je gaat van je "kindje to be" houden enzo.. Je weet dat het van jou afhankelijk is om te overleven.. En ik mag NIET emotioneel worden als iemand zegt "dan vermoord je het maar of geef je het maar weg". Sorry, onmogelijke taak...quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:24 schreef comfortably_dumb het volgende:
[..]
eh.. wut?![]()
Nou niet boos worden omdat ik niet gemaakt ben om kinderen te baren zoals jij.
Dat is nou eenmaal de natuur.
blij dat je een kind hebt?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:29 schreef Burner82 het volgende:
Je gooit een keer een ruit in en gaat naar bureau halt... je hebt een keer sex zonder bescherming en je bent ineens vader... Beide dwazen-acties...
Maar als je het risico neemt om vader te worden, moet je ook een vader zijn. Ongeacht wat het gehate "wijf" allemaal zegt.. ben blij dat je een kind hebt...
en zo heurt het ook!quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de man heeft dus niets te willen.
Maar... Maar... Hier heb je een dochter?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De biologische vader gaat vrijuit want "hij wil niet"? Maar dat is prima hoor, want ik den ZOOOO blij met mijn dochter...
Ik betrek helemaal niks op mezelf, want ik heb het nooit meegemaakt.. Ik vind slechts dat er hier nogal "simpel" over gedacht wordtquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Je moet wel proberen om objectief te blijven. Je betrekt het echt teveel op jezelf.
Toevallig vroeg ik mij dit ooit af: ga je van je kind houden omdat je weet dat het zit en niet weg gaat, je hebt er vrede mee of is er een andere oorzaak (bij het ontbreken van een kinderwens)quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De natuur geeft ook eea, zoals emoties... Je gaat van je "kindje to be" houden enzo.. Je weet dat het van jou afhankelijk is om te overleven.. En ik mag NIET emotioneel worden als iemand zegt "dan vermoord je het maar of geef je het maar weg". Sorry, onmogelijke taak...
En nogmaals: ik heb geen abortie ondergaan of een kind laten adopteren. Ik heb geen kinderen en ben daar niet ongelukkig over... Maar het gemak waarmee hier over abortus of adopteren gesproken wordt schokt me
je weet dus niet eens waar je over praat.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De natuur geeft ook eea, zoals emoties... Je gaat van je "kindje to be" houden enzo.. Je weet dat het van jou afhankelijk is om te overleven.. En ik mag NIET emotioneel worden als iemand zegt "dan vermoord je het maar of geef je het maar weg". Sorry, onmogelijke taak...
En nogmaals: ik heb geen abortie ondergaan of een kind laten adopteren. Ik heb geen kinderen en ben daar niet ongelukkig over... Maar het gemak waarmee hier over abortus of adopteren gesproken wordt schokt me
en zo vinden wij dat er ook te simpel wordt gedacht over het nemen van een kind, voor zowel de ouders als het kind zelfquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik betrek helemaal niks op mezelf, want ik heb het nooit meegemaakt.. Ik vind slechts dat er hier nogal "simpel" over gedacht wordt
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:35 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Toevallig vroeg ik mij dit ooit af: ga je van je kind houden omdat je weet dat het zit en niet weg gaat, je hebt er vrede mee of is er een andere oorzaak (bij het ontbreken van een kinderwens)
Beetje als dikke mensen die trots op hun gewicht zijn..
*kruipt in een hoekje voor de reactie*
Ik ben YS niet, ik heb geen kinderen (dus ook geen dochter) en ik erger me er gewoon aan hoe gemakkelijk hier gedaan wordt over abortie en adoptiequote:Op vrijdag 28 december 2012 23:27 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik denk dat TS maar een topic voor haarzelf moet openen, want iets zit haar dwars
Nee, zolang de moeder geen looney isquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:18 schreef gogosweden het volgende:
[..]
punt is, het kan waarschijnlijk wettelijk GEDWONGEN worden voor de vrouw om het kind te laten groeien. (althans, dat zou me logisch lijken)
het is namelijk ook zijn kind, daar heb jij niet het alleen recht over om te bepalen of die dood gaat of niet.
helaas snappen mensen dat niet.....quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:36 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en zo vinden wij dat er ook te simpel wordt gedacht over het nemen van een kind, voor zowel de ouders als het kind zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |