Ik zou harder gillend denk ikquote:
En ik zou daar geen oog meer dicht doen.quote:
Waarschijnlijkquote:
Ik heb ze hier wel eens groter gezien. Eng man.quote:Op maandag 31 december 2012 19:32 schreef Paxcon het volgende:
Ik wist niet eens dat hier zulke grote spinnen leefden..
Een keuken hoeft toch niet zo duur te zijn. En ik denk dat ze korting krijgen.quote:Op maandag 31 december 2012 19:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
WaarschijnlijkZe kopen nu echt allemaal achterlijk veel dure dingen ineens
Nee, voor een gewoon gezin, maar een gezin van 13 kinderen met 1 inkomen?quote:Op maandag 31 december 2012 19:33 schreef hexje het volgende:
[..]
Een keuken hoeft toch niet zo duur te zijn. En ik denk dat ze korting krijgen.
Nee joh, dat is hipquote:Op maandag 31 december 2012 19:34 schreef Paxcon het volgende:
Heeft die ene vriendin een pruik op ofzo?
Dacht net ook: Wat een lelijke pruik. Waarschijnlijk heeft ze weave.quote:Op maandag 31 december 2012 19:34 schreef Paxcon het volgende:
Heeft die ene vriendin een pruik op ofzo?
Nee, volgens pa moet de boel rauw zijn, frikandellen zijn al voorgegaard dus kunnen ze niet op de barbecue.quote:Op maandag 31 december 2012 19:34 schreef hexje het volgende:
fricandellen kunnen toch ook op de bbq?
Nee. Dat wordt niks.quote:Op maandag 31 december 2012 19:34 schreef hexje het volgende:
fricandellen kunnen toch ook op de bbq?
Nee toch? Ze deelden kamersquote:Op maandag 31 december 2012 19:39 schreef Paxcon het volgende:
Had dat huisje echt twaalf slaapkamers?
Ze heeft helemaal geen tijd voor een niet pittig kapsel met zoveel grut.quote:
Jij weet niet hoe je een programma moet vullen.quote:Op maandag 31 december 2012 19:41 schreef Paxcon het volgende:
Dit is ook weer lulkoek volgens mij. Ze had een goedkope deal kunnen maken maar ze mag nog wel alle keukens bij lang om een uit te zoeken?
Mamma Baumgard heeft ook wel eens een leuk kapselquote:Op maandag 31 december 2012 19:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze heeft helemaal geen tijd voor een niet pittig kapsel met zoveel grut.
Zeker. Mannen die veel kinderen produceren hebben blijkbaar niets met keukens en koken.quote:Op maandag 31 december 2012 19:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mamma Baumgard heeft ook wel eens een leuk kapsel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |