quote:Op zondag 30 december 2012 17:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ik ben polyamoreus in mijn fokliefdes
Spreaaaaaaaaaading the love.
quote:Op zondag 30 december 2012 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
En doe's lief! 26 dates! Waar is die tijd! Leuk hoor, gewoon lekker daten en zien wat er van komt. Genoeg mensen met wie je alleen een gezellige klik hebt, maar meer ook niet. Niet iedereen ontmoet op date 1 al 'de ware', maar dat betekent niet dat daten daarom dan vervelend of stom is, of wanhopig.
Ik zit niet te treuren, helemaal niet. Ik misgun niemand iets en ik heb zeker geen manier van posten.quote:Op zondag 30 december 2012 17:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja. Dat is het. Stiekem ben ik al een aantal jaar op Silenus en iederen die aan hem komt komt aan mij. Of je reactie komt treurig en misgunnend over. En terwijl jij zit te treuren en te misgunnen op andermans "succes" zit Silenius te snavelen. En ik snap aan de hand van jullie manieren van posten waarom de een zit te treuren en te misgunnen en de ander zit te snavelen.
26 lelijke wijven zijn is het geen baas hoor.quote:Op zondag 30 december 2012 17:51 schreef Cinderella_Man het volgende:
Of is het, het eventueel vinden van een relatie?
Als het het eerste is, dan is silenius inderdaad de King of This Topic
Als het het laatste is, dan is hij misschien wel de Big Loser.
Immers, zelfs na 26 snavelaarsters dit jaar heeft hij nog geen relatie getroffen.
Silenius hoofd ziende, geloof ik nog best dat het knappe meiden zijn hoor...quote:Op zondag 30 december 2012 17:52 schreef Craptacular het volgende:
[..]
26 lelijke wijven zijn is het geen baas hoor.
Silenus hoort stiekem ook niet thuis in dit topic, maar in het vrijgezellentopic ;-)quote:Op zondag 30 december 2012 17:51 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ik zit niet te treuren, helemaal niet. Ik misgun niemand iets en ik heb zeker geen manier van posten.
Vraag mij nu dus wel af wat het succes van Silenius dan precies is?
Dat hij met 25, correctie 26 dames heeft gesnaveld?
Is dat het criterium voor succes van online daten?
Immers, zelfs na 26 snavelaarsters dit jaar heeft hij nog geen relatie getroffen.
My beloved Silenius heeft een topjaar gehad met een hoop dateplezier. En dat lijkt voor hem genoeg. "Genoeg" zal voor iedereen anders zijn. Iedereen zal er iets anders van verlangen, maar bij hem heb ik altijd het idee dat hij -itt veel andere posters hier- compleet tevree is met wat hij uit de datingssites weet te halen.quote:Op zondag 30 december 2012 17:51 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ik zit niet te treuren, helemaal niet. Ik misgun niemand iets en ik heb zeker geen manier van posten.
Vraag mij nu dus wel af wat het succes van Silenius dan precies is?
Dat hij met 25, correctie 26 dames heeft gesnaveld?
Is dat het criterium voor succes van online daten?
Wachten? Verkeerde houdingquote:Op zondag 30 december 2012 17:51 schreef Craptacular het volgende:
Nou profiel is done.
Now we wait. [ afbeelding ]
Your joking right?quote:Op zondag 30 december 2012 17:53 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Silenius hoofd ziende, geloof ik nog best dat het knappe meiden zijn hoor...
Ja true. Ik had voorheen echt een poepprofiel met 2 regels. Als je er dan wat langer opstaat gaat het hard achteruit met de views, omdat je verder achteraan de lijst staat.quote:
Dat was dan ook mijn vraag, een paar posts terug. Het komt mij ook over dat Silenius niet zo zeer op zoek is naar een relatie.....als dat zo is, leven en laten leven.quote:Op zondag 30 december 2012 17:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
My beloved Silenius heeft een topjaar gehad met een hoop dateplezier. En dat lijkt voor hem genoeg. "Genoeg" zal voor iedereen anders zijn. Iedereen zal er iets anders van verlangen, maar bij hem heb ik altijd het idee dat hij -itt veel andere posters hier- compleet tevree is met wat hij uit de datingssites weet te halen.
Jamaar,jamaar...ik *heb* dat jonge bekkiequote:Op zondag 30 december 2012 17:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je doet dus hetzelfde als de dames in die rangeDie willen ook liever een jonger bekkie kennelijk.
Your means not mine.quote:
dit. Behalve dat je zijn naam continu verkeerd schrijft. En dat ik er niet aan zou moeten denken om er 26 te daten, maar das iets anders.quote:Op zondag 30 december 2012 17:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
My beloved Silenius heeft een topjaar gehad met een hoop dateplezier. En dat lijkt voor hem genoeg. "Genoeg" zal voor iedereen anders zijn. Iedereen zal er iets anders van verlangen, maar bij hem heb ik altijd het idee dat hij -itt veel andere posters hier- compleet tevree is met wat hij uit de datingssites weet te halen.
quote:Op zondag 30 december 2012 17:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
dit. Behalve dat je zijn naam continu verkeerd schrijft. En dat ik er niet aan zou moeten denken om er 26 te daten, maar das iets anders.
Ben je verplicht om een leeftijd op te geven? Of kun je ook een 'range' kiezen?quote:Op zondag 30 december 2012 17:57 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Jamaar,jamaar...ik *heb* dat jonge bekkie
Ik wil desnoods wel een PM sturen met dat jonge bekkie om dat te bewijzen
Vroeger deed ik dat wel in dit topic, maar Fok is me iets te publiekelijk haha
quote:Op zondag 30 december 2012 18:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
FOR THE LOVE OF GOD!!!
WTF
Ik zal je zeggen, dit is een grotere eye-opener dan toen ik er rond mijn 20e achter kwam dat Douwe Dagobert eigenlijk Douwe Dabbert heet.
Ik ben helemaal van mijn apropos.
Heel veel mensen zijn niet (meteen) op zoek naar een relatie. Het overkomt je meestal toch. In de tussentijd kun je er maar beter van genieten tochquote:Op zondag 30 december 2012 17:56 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Dat was dan ook mijn vraag, een paar posts terug. Het komt mij ook over dat Silenius niet zo zeer op zoek is naar een relatie.....als dat zo is, leven en laten leven.
Hahaquote:Op zondag 30 december 2012 18:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
FOR THE LOVE OF GOD!!!
WTF
Ik zal je zeggen, dit is een grotere eye-opener dan toen ik er rond mijn 20e achter kwam dat Douwe Dagobert eigenlijk Douwe Dabbert heet.
Ik ben helemaal van mijn apropos.
Ga je gangquote:Op zondag 30 december 2012 17:57 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Jamaar,jamaar...ik *heb* dat jonge bekkie
Ik wil desnoods wel een PM sturen met dat jonge bekkie om dat te bewijzen
Vroeger deed ik dat wel in dit topic, maar Fok is me iets te publiekelijk haha
Echt?? Ik vond dat gewoon weer een typische DP-verhaspelingquote:Op zondag 30 december 2012 18:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb het gewoon echt nooit anders gelezen
Misschien verhaspel ik wel NOOIT iets...quote:Op zondag 30 december 2012 18:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Echt?? Ik vond dat gewoon weer een typische DP-verhaspeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |