Op zich is 25 natuurlijk niet veel, al zou ik toch wel gaan twijfelen als ik na 25 verschillende dates niet iemand zou hebben gevonden die langer dan een paar dates zou mee gaanquote:Op zondag 30 december 2012 12:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nouja ik kijk nooit verder dan 'een leuke avond'. Dat hele relatie-selectie-criteria komt dan niet eens in me op. En zo belachelijk veel vind ik 25 in een jaar niet, dat is ongeveer 2 per maand.Zeker als je in een stad woont met het grootste vrouwenoverschot van Nederland zit je daar zo aan.
Misschien vindt Silenus het wel okee zo?quote:Op zondag 30 december 2012 16:14 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Op zich is 25 natuurlijk niet veel, al zou ik toch wel gaan twijfelen als ik na 25 verschillende dates niet iemand zou hebben gevonden die langer dan een paar dates zou mee gaan
Tssk..je hebt de award al binnen hoor..quote:Op zondag 30 december 2012 16:32 schreef Silenus het volgende:
Ik twijfel in ieder geval nergens aan en vermaak me prima. Over een half uur nr 26.
SLET, SLOERIE.quote:Op zondag 30 december 2012 16:32 schreef Silenus het volgende:
Ik twijfel in ieder geval nergens aan en vermaak me prima. Over een half uur nr 26.
Draai het om. Misschien is hij niet zo interessant.quote:Op zondag 30 december 2012 16:14 schreef Cinderella_Man het volgende:
Nouja ik kijk nooit verder dan 'een leuke avond'. Dat hele relatie-selectie-criteria komt dan niet eens in me op. En zo belachelijk veel vind ik 25 in een jaar niet, dat is ongeveer 2 per maand. Zeker als je in een stad woont met het grootste vrouwenoverschot van Nederland zit je daar zo aan.
Daar dacht het meisje van het servetje anders over.quote:Op zondag 30 december 2012 16:33 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Draai het om. Misschien is hij niet zo interessant.
Hij zorgt wel voor leuke dateverhalen ja.quote:Op zondag 30 december 2012 16:34 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Daar dacht het meisje van het servetje anders over.
En van jou zijn de koosnaampjes leuk. Radioman, Hopman en Tandenborstelman.quote:Op zondag 30 december 2012 16:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hij zorgt wel voor leuke dateverhalen ja.
Ha ha, brings back memoriesquote:Op zondag 30 december 2012 16:38 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
En van jou zijn de koosnaampjes leuk. Radioman, Hopman en Tandenborstelman.
We gaan maar een uurtje, daarna moet ze weer weg. (Of dat zégt ze maar!quote:
Nou, neem er maar 2 mee dan.quote:Op zondag 30 december 2012 16:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
We gaan maar een uurtje, daarna moet ze weer weg. (Of dat zégt ze maar!)
Whehehe, bekend probleem. Meestal zijn ze met 33+ ook gelijk zo over serieus. (met de kans dat ik nu ff flink generaliseer)quote:Op zondag 30 december 2012 17:19 schreef Knipoogje het volgende:
Blegh, ik zit weer een beetje profielen te neuzen en bemerk dat ik langzaam buiten de 'range' van de 28-33 jarige dames begin te vallen, terwijl dit toch de dames zijn waar ik op val. Ben zelf extreem jong van uiterlijk (laatst nog 28 geschat) , sta geestelijk ook nog redelijk op dat niveau (ga bijna alleen maar met mensen van die leeftijd om) en hoef niet eens geforceerd moeite te doen om 'jong' te zijn. En ondertussen vind ik alles van 35+ over het algemeen een ouwe kop hebben waar ik me totaal niet toe aangetrokken voel (op de uitzonderingen na die er ook jong uitzien natuurlijk).
Dan gaat het jou dus uitsluitend om de streepjes op de muur.quote:Op zondag 30 december 2012 16:32 schreef Silenus het volgende:
Wat is dat nou voor rare en gefrustreerde aanname?quote:Op zondag 30 december 2012 17:37 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Dan gaat het jou dus uitsluitend om de streepjes op de muur.
Och erm...kom ik aan je geliefde Silenius ? :-)quote:Op zondag 30 december 2012 17:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor rare en gefrustreerde aanname?
Ja. Dat is het. Stiekem ben ik al een aantal jaar op Silenus en iederen die aan hem komt komt aan mij. Of je reactie komt treurig en misgunnend over. En terwijl jij zit te treuren en te misgunnen op andermans "succes" zit Silenius te snavelen. En ik snap aan de hand van jullie manieren van posten waarom de een zit te treuren en te misgunnen en de ander zit te snavelen.quote:Op zondag 30 december 2012 17:40 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Och erm...kom ik aan je geliefde Silenius ? :-)
Je doet dus hetzelfde als de dames in die rangequote:Op zondag 30 december 2012 17:19 schreef Knipoogje het volgende:
Blegh, ik zit weer een beetje profielen te neuzen en bemerk dat ik langzaam buiten de 'range' van de 28-33 jarige dames begin te vallen, terwijl dit toch de dames zijn waar ik op val. Ben zelf extreem jong van uiterlijk (laatst nog 28 geschat) , sta geestelijk ook nog redelijk op dat niveau (ga bijna alleen maar met mensen van die leeftijd om) en hoef niet eens geforceerd moeite te doen om 'jong' te zijn. En ondertussen vind ik alles van 35+ over het algemeen een ouwe kop hebben waar ik me totaal niet toe aangetrokken voel (op de uitzonderingen na die er ook jong uitzien natuurlijk).
Maar je was toch op ook_gek? Ik snap het niet meer..quote:Op zondag 30 december 2012 17:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja. Dat is het. Stiekem ben ik al een aantal jaar op Silenus en iederen die aan hem komt komt aan mij. Of je reactie komt treurig en misgunnend over. En terwijl jij zit te treuren en te misgunnen op andermans "succes" zit Silenius te snavelen. En ik snap aan de hand van jullie manieren van posten waarom de een zit te treuren en te misgunnen en de ander zit te snavelen.
O ik ben polyamoreus in mijn fokliefdesquote:Op zondag 30 december 2012 17:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Maar je was toch op ook_gek? Ik snap het niet meer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |