SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik geloof er niks van.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb haar adres niet... en vinnie is er al
wil hem niet cockblocken
Als je daar bent, dan ben je net zo verlegen als Vinnie denk ik![]()
![]()
Hier gaat iets mis.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ze verplaatsen zich nu naar de slaapkamerquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:38 schreef palawan het volgende:
Hai!
Is er al geneukt? Heb ik de afgelopen 1,5 uur wat gemist?![]()
heeft even geduurd![]()
![]()
Verlegen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van.
Als je daar bent, dan ben je net zo verlegen als Vinnie denk ikIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van.
Als je daar bent, dan ben je net zo verlegen als Vinnie denk ik
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Niksquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:38 schreef palawan het volgende:
Hai!
Is er al geneukt? Heb ik de afgelopen 1,5 uur wat gemist?![]()
![]()
Ik word geredquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me![]()
![]()
Just in time dus!quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze verplaatsen zich nu naar de slaapkamer![]()
heeft even geduurd![]()
![]()
Ja, de resultaten van je massage zijn tot nu toe ook matigquote:Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja live updates in dit topic
We wachten nu op de Huppelcam![]()
![]()
Idd.. die livestream mag wel aan nu..quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja live updates in dit topic
We wachten nu op de Huppelcam![]()
Willen jullie een stream ofzo?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De avond en nacht duren nog langquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, de resultaten van je massage zijn tot nu toe ook matig![]()
![]()
Graag!quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeg, Duitser.... moeten we je het land uit zetten?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: