Dat van dat ie gescheiden is wist ik niet . Dat kan het wel een beetje verklaren dat ie menselijk is gewordenquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja. 3 dingen: hij is gestopt met drinken, is gescheiden en is afgevallen.
Alledrie zorgden voor mentale problemen die hem aardig wat tournooien heeft gekost.
Met jouw clichés belachelijk te maken wilde ik inderdaad stoer overkomen bij het Fok! publiek.quote:
Degene die de laatste dubbel gooit wint.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Euh ja, inderdaad, de pijl is scherp, het bord is rond.
Wil het niet verpesten maar Van Barneveld wint dit WK.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Barneveld moet tegen Taylor of Hamilton. Ik zie Hamilton eerder verliezen van Raymond dan Taylor van Raymond?
Behalve als de ander de bull gooit.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Degene die de laatste dubbel gooit wint.
Nou RVB gooit anders beduidend beter dan Taylor op dit tournooi.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Van Barneveld eerder verliezen van Taylor dan van Hamilton.
Friday December 28 (7pm-11pm)quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:04 schreef kilozout het volgende:
Is er ergens een overzicht van de aankomende tijdstippen en data voor de halve finale en finale? Ik kan zo snel niet iets vinden..
(Mobiel..)
Zo zie je maar dat stoppen met drinken nergens goed voor is.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja. 3 dingen: hij is gestopt met drinken, is gescheiden en is afgevallen.
Alledrie zorgden voor mentale problemen die hem aardig wat tournooien heeft gekost.
Een bull is ook een dubbel, maatje.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Behalve als de ander de bull gooit.
Hou toch op man, als je er geen verstand van hebt en alleen maar naar dit soort toernooien kijkt moet je niet doen of je de deskundige bent.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Taylor is niet meer de Taylor die wel even iedereen vernederde
Mij niet, hij doet stom tegen me.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:05 schreef GGMM het volgende:
De aanwezigheid van johannes_vermeer stemt mij vrolijk.
yepquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Wil het niet verpesten maar Van Barneveld wint dit WK.
Dat zal je wel verdiend hebben.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Mij niet, hij doet stom tegen me.
Mij ook!quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:05 schreef GGMM het volgende:
De aanwezigheid van johannes_vermeer stemt mij vrolijk.
Eigenlijk vind ik dat groene rondje er om heen gewoon een halve bull.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een bull is ook een dubbel, maatje.
Of Van Gerwen. Of Lewis. Of Taylorquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Wil het niet verpesten maar Van Barneveld wint dit WK.
Het was ook vooral niet andersom.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Mij niet, hij doet stom tegen me.
Wat jij vindt is niet rullevant.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mij ook!
[..]
Eigenlijk vind ik dat groene rondje er om heen gewoon een halve bull.
Tja vroeger won die nog veel meer sukkeltjequote:Op vrijdag 28 december 2012 22:06 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Hou toch op man, als je er geen verstand van hebt en alleen maar naar dit soort toernooien kijkt moet je niet doen of je de deskundige bent.
Taylor heeft dit jaar de Premier League met overmacht gewonnen, gemiddeld bijna elke wedstrijd 105-110.
Zelfs dit toernooi gewoon 50-60% op de dubbels. Diegene met de meeste 180ers maakt misschien visueel de meeste indruk ofzo.
Klopt, gaat nergens over.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Best sneu dat je je zo druk maakt om de mening van iemand op internet.
Taylor gooit ook wel een 180je om de punten weg te halenquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk als je tegenstander blijft missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |