Zwakzinnig excuus.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie dat mijn uitgekozen held staat te darten ipv VI.Toch maar even kijken dan
Hoezo? Die had een goede dokter.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou de Boss ook moeten hebben.
Ahhh man! Ik wor gek van die dok!!quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoezo? Die had een goede dokter.
Omdat het een slappe zak is die de mentaliteit van een washandje heeft. Echt een verliezer pur sang.quote:
Zolang ze niet door je koker gaan valt het wel mee toch.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ahhh man! Ik wor gek van die dok!!
Terecht. Laten we nu in alle rust naar de man met vele emoties kijken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weiger hier verder op in te gaan.
''nobody''quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:24 schreef Paxcon het volgende:
Dit is toch die nobody die commentaar op Derksen had?
Hopelijk heeft hij al z'n traantjes goed gedroogd in de pauze.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terecht. Laten we nu in alle rust naar de man met vele emoties kijken.
De matchstick staat in de studio hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terecht. Laten we nu in alle rust naar de man met vele emoties kijken.
Hij zoende zelfs zijn darts, als dat geen geluk brengt dan weet ik het niet meer.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij al z'n traantjes goed gedroogd in de pauze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |