SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gifjes van j0rdiiii
Zwaartekracht is een bitch.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:51 schreef TheArt het volgende:
Jezus wat trekt hij de pijlen naar beneden opeens.
faalquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:53 schreef j0rdiiii het volgende:
TUTUTUUTUTUTUTTUUTUTUTUUTUTUTUTUT HEUJ HEUJ HEUJ
mjahquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:53 schreef wdn het volgende:
Jammer
Nu de eigen set houden en er is niks aan de hand
Zal wel aan het gillende publiek liggen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Barney gaat steeds beroerder gooien....
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Barney gaat steeds beroerder gooien....
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Barney gaat straks wat twixjes eten.
Ja, klasse maatje.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
nou ja, hij is zijn break kwijt nu.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zijn we positief ingesteld.
Moet hij 'm terugbreaken. Problem solved. Niet zo gestressed en negatief manquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
nou ja, hij is zijn break kwijt nu.
Hij heeft de mentaliteit van een washandje.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Hij krijgt weer die typische teleurgestelde blik over zich heen
Je lijkt wel iemand uit TDF destijds. Heb je zuurkool op?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet hij 'm terugbreaken. Problem solved. Niet zo gestressed en negatief man
nee kitkatquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doe je tv uit danquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sinds ik kijk gooit die Barney geen fluit meer
en nu niet meequote:Op vrijdag 28 december 2012 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
nou ja, hij is zijn break kwijt nu.
Ja.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vroeger had je toch ook zo'n hele dikke? Fordham ofzo.
Zet die bril uit je UI is af man, wat ben jij voor een mannetjequote:Op vrijdag 28 december 2012 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sinds ik kijk gooit die Barney geen fluit meer
Nee dat was zijn broer Andy Beenham.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja zat van de week in het publiek.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Door darts vaker te volgenquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk nooit, hoe moet ik dat dan weten joh.
Ja, nu niet meer gelukkig.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vroeger had je toch ook zo'n hele dikke?
zijn voorarmen waren idd net hammen....quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je kijkt al de hele week man.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk nooit, hoe moet ik dat dan weten joh.
The Vikingquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij is anders weer aardig aangekomenquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is alweer op het oude gewicht.
Hij is weer op het oude gewicht.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft hij Sonja Bakker gedaan?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Of is de dok er via zijn hol ingegaan?
Ik heb al cudo's gegeven voor je grap, stop maar nu.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Blijkbaar vind jij het leuk ja, je blijft kijken namelijk.
GGMM, stylo en ik kijken om dezelfde redenen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Blijkbaar vind jij het leuk ja, je blijft kijken namelijk.
Cudo's?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb al cudo's gegeven voor je grap, stop maar nu.
Waarom gedraag jij je zo debiel hier?quote:
Doet ie overal toch?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom gedraag jij je zo debiel hier?
Hij doet nu precies waar hij over klaagde tijdens de TDF. Beetje huilen om kritiek.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik gedraag mij gewoon normaal.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Andere bond man.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:04 schreef muzas het volgende:
Laatste keer dat ik iets als dit volgde heette het nog 'the embassy' en werd het publiek gevraagd stil te zijn.
Hoop veranderd.
dat viel mij ok al op, king was er altijd over aan het zeikenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:04 schreef muzas het volgende:
Laatste keer dat ik iets als dit volgde heette het nog 'the embassy' en werd het publiek gevraagd stil te zijn.
Hoop veranderd.
Toen keek ik het ook nog geregeld, met Ted Hankey en Martin Adams.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:04 schreef muzas het volgende:
Hoop veranderd.
GGMM is geheelonthouder.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Biertje pakken ook goed?
Je mist nu wel weer het deskundige commentaar van Co Stompie.quote:
Ted Hankeyquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen keek ik het ook nog geregeld, met Ted Hankey en Martin Adams.
En De Cuil.
Ze zouden Frenk van der Linden ook uit moeten nodigen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je mist nu wel weer het deskundige commentaar van Co Stompie.
Nee.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze zouden Frenk van der Linden ook uit moeten nodigen.
Met zijn cape, en dan vleermuisjes publiek in gooienquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:06 schreef muzas het volgende:
[..]
Ted Hankey
Die dracula mongool met zn gouwe zooi![]()
Gisteren had Whitlock maar 4 maximums tegen Chisnall over 31 legs.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:05 schreef Monolith het volgende:
Veel scoren, weinig finishen is ook niet echt gebruikelijk voor Whitlock volgens mij.
Recorduitzendingen voor SBS6 waren dat. Jammer dat het te veel amusement werd, daardoor moest De Cuil wel afhaken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen keek ik het ook nog geregeld, met Ted Hankey en Martin Adams.
En De Cuil.
als levend dartbord ja.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze zouden Frenk van der Linden ook uit moeten nodigen.
Hij stond onder schot de belspelletjes aan te kondigen, terwijl hij liever de ruit op het middenveld besprak met Louis van Gaal.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Recorduitzendingen voor SBS6 waren dat. Jammer dat het te veel amusement werd, daardoor moest De Cuil wel afhaken.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:06 schreef muzas het volgende:
[..]
Ted Hankey
Die dracula mongool met zn gouwe zooi![]()
Wayne Mardle.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:07 schreef muzas het volgende:
Hoe heette die gozer die altijd in hawaii shirtjes liep en bij iedere leg begon te dansen als een idioot.
Nam ook altijd zn vader mee.
Wayne Mardlequote:Op vrijdag 28 december 2012 21:07 schreef muzas het volgende:
Hoe heette die gozer die altijd in hawaii shirtjes liep en bij iedere leg begon te dansen als een idioot.
Wayne Mardle doet nu commentaar bij SkySports, weet niet waarom hij niet meer gooit.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:07 schreef muzas het volgende:
Hans Kraaij na tweeën in de kroeg.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:07 schreef muzas het volgende:
Hij heeft wel een genoeg geld mee gekregen, dus geen zorgen voor hem.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Recorduitzendingen voor SBS6 waren dat. Jammer dat het te veel amusement werd, daardoor moest De Cuil wel afhaken.
Omdat hij er geen reet van kan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Wayne Mardle doet nu commentaar bij SkySports, weet niet waarom hij niet meer gooit.
Schakelde Taylor uit en toen verloor ie van Shepherd, eigenlijk wel hilarisch, maar hij doet het prima als commentator bij deze wedstrijd.quote:
Shepherd de eendagsvliegquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Schakelde Taylor uit en toen verloor ie van Shepherd, eigenlijk wel hilarisch, maar hij doet het prima als commentator bij deze wedstrijd.
Die staat ergens rond positie 64 op de OoM.quote:
Wayne Mardle was nooit een darter , maar een entertainerquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:12 schreef Nober het volgende:
"Barney is too slowww, he should've run to the board" - Wayne Mardle.
Darten is jaren entertainment geweestquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wayne Mardle was nooit een darter , maar een entertainer
Nou nou wat knapquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die staat ergens rond positie 64 op de OoM.
Altijd debiel juichen na zijn winstpartijen tegen Manley, Mardle, Jenkins, Bates & McGowan
Zijn dartsspel was gebaseerd op geluk en niet op kwaliteitquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Darten is jaren entertainment geweest
Shepherd? Wie weet, misschien niet misschien wel. Want wat we zagen op het WK 2008 was veelbelovend.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zien we pas terug over 5 jaar ofzo
Nee dan moet er nog 1 leg bijquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:15 schreef Keukendrol het volgende:
Als hij nu 4-1 maakt is het binnen
Tja , helaas dacht ie toen wel dat hij de man was.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Shepherd? Wie weet, misschien niet misschien wel. Want wat we zagen op het WK 2008 was veelbelovend.
quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
4-1 KOEKOEKOEOEKEOEKEOEKOEK 4-1 KOEKOEKOEOEKEOEKEOEKOEK 4-1 KOEKOEKOEOEKEOEKEOEKOEK 4-1 KOEKOEKOEOEKEOEKEOEKOEK 4-1 KOEKOEKOEOEKEOEKEOEKOEK 4-1 KOEKOEKOEOEKEOEKEOEKOEK 4-1 KOEKOEKOEOEKEOEKEOEKOEK 4-1 KOEKOEKOEOEKEOEKEOEKOEK 4-1 KOEKOEKOEOEKEOEKEOEKOEK 4-1 KOEKOEKOEOEKEOEKEOEKOEK 4-1 KOEKOEKOEOEKEOEKEOEKOEK 4-1 KOEKOEKOEOEKEOEKEOEKOEK 4-1 KOEKOEKOEOEKEOEKEOEKOEK 4-1 KOEKOEKOEOEKEOEKEOEKOEK 4-1 KOEKOEKOEOEKEOEKEOEKOEK 4-1 KOEKOEKOEOEKEOEKEOEKOEK 4-1 KOEKOEKOEOEKEOEKEOEKOEK 4-1 KOEKOEKOEOEKEOEKEOEKOEK 4-1 KOEKOEKOEOEKEOEKEOEKOEK 4-1 KOEKOEKOEOEKEOEKEOEKOEK 4-1 KOEKOEKOEOEKEOEKEOEKOEK 4-1 KOEKOEKOEOEKEOEKEOEKOEK 4-1 KOEKOEKOEOEKEOEKEOEKOEK 4-1 KOEKOEKOEOEKEOEKEOEKOEK
Fred Rutten noemde dat altijd "hoog in de concentratie".quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:18 schreef mrstylo het volgende:
In Eindhoven noemen we dat homoseksualiteit.
Ergens hoop ik dat Whitlock terugkomtquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:18 schreef Grifte het volgende:
Als ie nu nog verliest, dat zou pas treurig zijn
Dan heeft ie ook een réden om te jankenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:18 schreef Grifte het volgende:
Lol Theo jij ook hierquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:18 schreef mrstylo het volgende:
In Eindhoven noemen we dat homoseksualiteit.
Ik niet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ergens hoop ik dat Whitlock terugkomt
Gebeurd niet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:18 schreef Grifte het volgende:
Door die jankpartij ik eigenlijk ookquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ergens hoop ik dat Whitlock terugkomt
gebeurt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Gebeurd niet.
Barney gooit de laatste maanden gewoon erg goed en is mentaal sterker geworden.
Zou de Boss ook moeten hebben.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:19 schreef AFCNiels het volgende:
Hij zal zijn balansarmbandje wel zijn vergeten.
Wat moet bruce daarmee?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou de Boss ook moeten hebben.
Leuk filmpje op youtube vind ik dat altijd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Misschien kreeg hij te horen dat ie vies dik is
Zwakzinnig excuus.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie dat mijn uitgekozen held staat te darten ipv VI.Toch maar even kijken dan
Hoezo? Die had een goede dokter.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou de Boss ook moeten hebben.
Ahhh man! Ik wor gek van die dok!!quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoezo? Die had een goede dokter.
Omdat het een slappe zak is die de mentaliteit van een washandje heeft. Echt een verliezer pur sang.quote:
Zolang ze niet door je koker gaan valt het wel mee toch.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ahhh man! Ik wor gek van die dok!!
Terecht. Laten we nu in alle rust naar de man met vele emoties kijken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weiger hier verder op in te gaan.
''nobody''quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:24 schreef Paxcon het volgende:
Dit is toch die nobody die commentaar op Derksen had?
Hopelijk heeft hij al z'n traantjes goed gedroogd in de pauze.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terecht. Laten we nu in alle rust naar de man met vele emoties kijken.
De matchstick staat in de studio hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terecht. Laten we nu in alle rust naar de man met vele emoties kijken.
Hij zoende zelfs zijn darts, als dat geen geluk brengt dan weet ik het niet meer.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij al z'n traantjes goed gedroogd in de pauze.
WHitloch heeft zijn paardenstaart aangeboden, de gentleman die hij is. Daar kan 'Barney' veel van leren.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij al z'n traantjes goed gedroogd in de pauze.
je spelt het als 'nobuddie'quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:24 schreef Paxcon het volgende:
Dit is toch die nobody die commentaar op Derksen had?
Aldus een ekte kenner.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat het een slappe zak is die de mentaliteit van een washandje heeft. Echt een verliezer pur sang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |