quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:01 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Echt het meest nare nummer uit de complete lijst.....
Nee, dat is vrijwel alles van Coldplay en Blofquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:01 schreef Micson het volgende:
[..]
Slechtste nummer uit de lijst. Nick en Simon zouden uren gemarteld moeten worden voor die infantiele kutplaat.
Ditquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:01 schreef Micson het volgende:
[..]
Slechtste nummer uit de lijst. Nick en Simon zouden uren gemarteld moeten worden voor die infantiele kutplaat.
Oh ja, die ook natuurlijk. het spookhuis van de Eftelingquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Na Dance Macabre de bekendste dacht ik wel
Tof hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
We hebben in een studio 2 Quad elektrostaten. Dat is gewoon echt luistergenot als je daar goed gemixte muziek op draait. Supertramp, Beatles, Jean Michel Jarre komen echt los van de luidsprekers. De plaatsing is echt super tof.
Ligt er aan wat je er voor terugkrijgt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:01 schreef peaceman het volgende:
ik zou de top 2000 wel eens willen zien zonder al die nederlandstalige nummers. daar knapt ie aardig van op volgens mij....
Dat dus! dat is wel triest, dat die BAGGER zo hoog staatquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:56 schreef NaturalScience het volgende:
Prachtig uur! Alleen jammer dat N&S het even komen verpesten.
Hij is niet mooi nee, maar ik vind hem er niet uitzien als iemand die aan de drugs is geweest eigenlijk, gewoon ouder:quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Steve Harley vind ik nu wel een veel minder mooie man geworden. Drugs are bad......
quote:
Neem eens de tijd. Dans Macabre is een eigentijdse Rammsteinshow.quote:
Ik heb zelfs op wat Nederlandstalige nummers gestemd (niet Nick en Simon uiteraard).quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:02 schreef Eska het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je er voor terugkrijgt.En niet al het Nederlandstalig is naar toch??
Nee, Coldplay en Blof zijn erg leuk!quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat is vrijwel alles van Coldplay en Blof
Volgens mij ken ik dat wel. Ik ben slecht in namen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:03 schreef Knip het volgende:
[..]
[..]
Neem eens de tijd. Dans Macabre is een eigentijdse Rammsteinshow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |