Zeker. Op 1423.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:08 schreef Deisyy het volgende:
En staat Robert Long met Vanmorgen vloog ze nog erin?
Toch ben ik benieuwd wat er van de kerstplaten over zou blijven.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:05 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ach, die kerstnummers hoor ik best graag!![]()
Met name Driving Home is een heerlijk nummer.
En deze zou ik ook enorm missen!quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat zijn op zich wel mooie nummers, maar wel zo ontzettend afgezaagd intussen....
Ja, die kwam toch gisteren?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
Staat Drukwerk er eigenlijk in, met Je Loog tegen Mij? Ook een leuk Nederlandstalig nummer
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:08 schreef Deisyy het volgende:
En staat Robert Long met Vanmorgen vloog ze nog erin?
quote:
En dat zonder Axequote:Op vrijdag 28 december 2012 21:07 schreef Deisyy het volgende:
Wat ruikt het hier fris, o wacht het is D.
Geweldig! Hij danste over het podium alsof het een jonge hond wasquote:
quote:
Mooi om te horenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geweldig! Hij danste over het podium alsof het een jonge hond wasGoed bij stem, alle favo's gespeeld, fantastisch
er word teveel met de lijst gerotzooid, of er zijn enorm veel blof fans bezig geweest om het laatste album te pluggen, komop een top 2000 'allertijden' met 5 blof nummers van na 2011quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:05 schreef MaJo het volgende:
Elk jaar weer die discussie over Nederlandse nummersEr zijn gewoon mooie Nederlandse nummers, niet alles is slecht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |