Het verschil tussen mensen met en zonder kinderen. En een hoog testosterongehalte.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Dit topic brengt wel wat los in mensen trouwens hehe
moet je maar geen kinderen makenquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:52 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
dan vind ik het echt serieus een trieste wetgeving...
GHB kunnen ze misschien terugvinden in je bloed. Niks zeggen wat ze kunnen traceren.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:55 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
misschien lukt dat nog wel.. dat ze me GHB ofzo heeft toegediend.
Je moet het nieuwsbericht kennen om het grappig te kennen denk ik. Een persoon die stelde dat als je verkracht wordt je niet zwanger kan raken (gelovige politici in Amerika dacht ik)quote:
Je hebt gewoon geen humor.quote:
oh godquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:55 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
misschien lukt dat nog wel.. dat ze me GHB ofzo heeft toegediend.
Wat jouw mening is boeit niet, wat de wet zegt in dit soort zaken wel. Als TS de biologische vader is dan heeft hij (afdwingbare) kinderalimentatieplicht.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:48 schreef wickedmen het volgende:
[..]
En dat brengt mij bij het begin van mijn mening.
Juist daarom: overleg. Geen overleg? Geen knaken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:56 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Inderdaad! TS wilde neuken, ze is ongewenst zwanger geworden en nu moet zij maar het trauma van het aborteren van de 4 maanden 'oude' feutus ondergaan omdat hij geen kind wil of er zelf maar voor zorgen? Pff, neuken doe je samen en voor een eventueel kind zorgen dus ook, zelfs wanneer dat kind een ongepland is. Ik zou bijna zeggen dat TS blij mag zijn dat hij er met een maandelijkse financiële bijdrage vanaf komt. Voor een kind zorgen houdt zóveel meer in.
het was van ons beide niet de planning om kinderen te maken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
moet je maar geen kinderen maken
het is de helft van jouw genen dus moet je er ook voor opdraaien natuurlijk
Het is inderdaad bewezen dat kinderen je IQ naar beneden sleuren. Tijdens de zwangerschap bij vrouwen zelfs tijdelijk 30 punten of meer.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:57 schreef beerten het volgende:
[..]
Het verschil tussen mensen met en zonder kinderen. En een hoog testosterongehalte.
ja en? je hebt het wel gedaanquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:58 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
het was van ons beide niet de planning om kinderen te maken.
JIJ hebt dat kind (mede) verwekt (mits dat blijkt uit DNA-tests), en dan ben je er dus ook (minimaal) financieel verantwoordelijk voor ja.. Pech voor je, maar je was er zelf bij..quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:50 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
maar dat is zo'n bullshit als je man zijnde er niks mee wilt maken. dan ga je er toch ook niet voor betalen.
Ja dat bericht ken ik.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je moet het nieuwsbericht kennen om het grappig te kennen denk ik. Een persoon die stelde dat als je verkracht wordt je niet zwanger kan raken (gelovige politici in Amerika dacht ik)
Boeit niet voor de wetquote:
Ik denk meer dat het een verschil is tussen personen die in elke situatie alimentatie terecht zouden vinden en mensen die zich dusdanig irriteren aan hoe de meid ermee om gaat (of lijkt te gaan, op basis van wat TS zegt) dat ze daaraan twijfelen. Niet alles heeft te maken met ervaring, oerangoetang gedrag e.d. hoor. Sommige mensen die niet jouw mening hebben kunnen ook nadenken zullen we maar aannemen voor de lolquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:57 schreef beerten het volgende:
[..]
Het verschil tussen mensen met en zonder kinderen. En een hoog testosterongehalte.
Er is al overlegd. Hij stemde in met de sex. De rest een gevolg daarvan. Of van het instemmen daar haar met een man waarvan TS niet op de hoogte is/was. Dat zal dan bijken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:57 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Juist daarom: overleg. Geen overleg? Geen knaken.
Nee, dat mag niet tot 5,5 maand omdat "jij of je kind geen zin hebben in een baby"quote:
En je denkt wérkelijk dat je er dan mee weg zou komen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:51 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Even serieus: ze had van mij de schijt kunnen krijgen, kwam niet eens naar de rechtbank.
Breng het maar naar hier naartoe danquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet tot 5,5 maand omdat "jij of je kind geen zin hebben in een baby"
dus sex is nu een niet geschreven overeenkomst.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:59 schreef beerten het volgende:
[..]
Er is al overlegd. Hij stemde in met de sex. De rest een gevolg daarvan. Of van het instemmen daar haar met een man waarvan TS niet op de hoogte is/was. Dat zal dan bijken.
Zooooo ontzettend mooi dat hij het zélf niet wil hebben maar haar wel met de consequenties opzadelt (of dat nou een abortus is of een baby)... Wat lief toch van hemquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
TS geeft haar het mooiste cadeau/ mooiste in het leven wat er mogelijk is volgens veel vrouwen en hij moet er zijn leven lang voor blijven betalenik vind het ook niet kloppen hoor. Ondankbaarheid ten top!
Het is een kutsutuatie voor je. Zeker als het je ex is, jij het niet wilt en zij je behandeld als een ware je van het UWV/een pinautomaat.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:58 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
het was van ons beide niet de planning om kinderen te maken.
Nein mann.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
En dan nog niet grappig vinden?
Als je zo moreel hoogstaand bent dan denk je toch ook dat zij het gezin op de eerste plaats moet zetten? Melden als ze het weet, overleggen, niet slechts om geld vragen, hem erbij betrekken e.d. nadenken over het ouderschap met haar ex e.d. Van dat overleg zie ik niks terug. Je kan alles wel terugvoeren naar een kwakje en daarmee doen alsof alles daarna terecht is maar zo sla je wel selectief belangrijke zaken over.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:59 schreef beerten het volgende:
[..]
Er is al overlegd. Hij stemde in met de sex. De rest een gevolg daarvan. Of van het instemmen daar haar met een man waarvan TS niet op de hoogte is/was. Dat zal dan bijken.
Er is overlegd om seks te hebben. Dat daar een kind uit voort kan komen, ondanks het gebruik van voorbehoedsmiddelen, wisten beide partijen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:57 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Juist daarom: overleg. Geen overleg? Geen knaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |