TS kan géén handeling uitvoeren om zich te vrijwaren van kinderalimentatie (mits blijkt dat hij idd de biologische vader is)quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Moet wel zolang je niet om vrijstelling hebt gevraagdJe moet een handeling uitvoeren om te zorgen dat het anders is. Maar goed ik begrijp je en is ook geen probleem
maar het voorbeeld is best wel super dat dan weer wel
Nee, tot 5,5maand mag het..quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Een abortus bij 4 maanden kan niet meer (tenzij medisch noodzakelijk) meen ik. En als jij de biologische vader bent (laat staan de juridische) is kinderalimentatie m.i. wél af te dwingen.
Jammer voor je. Als je de biologische vader bent heb je kinderalimentatieplicht, of je het leuk vindt of niet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:46 schreef Silver_Shark het volgende:
en als het van mij is, wil er niks mee te maken hebben. zij wilt het kind zo graag houden..
Iets met 'bij verstek' en iets met 'dan sowieso hardere rechterlijke uitspraak'...quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:51 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Even serieus: ze had van mij de schijt kunnen krijgen, kwam niet eens naar de rechtbank.
dan vind ik het echt serieus een trieste wetgeving...quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jammer voor je. Als je de biologische vader bent heb je kinderalimentatieplicht, of je het leuk vindt of niet.
Precies. Of TS het nou leuk vind of niet, dit kan nou eenmaal de consequentie zijn van lekker van bil gaan.. Take it as a man..quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:46 schreef beerten het volgende:
[..]
Mening van TS? Die heeft ie gegeven, een vingerhoedje vol.
Een vrouw is geen sigarettenautomaat waarbij je je pak peuken kunt ruilen als je je vergist. Sjezus, wat een wereldbeeld hier.
(En zeik niet over dat automaat dat niet ruilen kan)
Gelukkig komt dit hele topic daar inderdaad uiteindelijk op neer.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jammer voor je. Als je de biologische vader bent heb je kinderalimentatieplicht, of je het leuk vindt of niet.
Prachtig, maakt geen moer uit.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Iets met 'bij verstek' en iets met 'dan sowieso hardere rechterlijke uitspraak'...
Bij verstek laten gaan maakt geen moer uit?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:53 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Prachtig, maakt geen moer uit.
Heb zat verhalen gehoord over mensen die wel alimentatie moest betalen maar nog nooit een knaak betaald hadden. Stuk voor stuk dezelfde situatie als TS.
Elek zwangerschap heeft impact, maar een (al dan niet eerst aarzelend) gewenste zwangerschap is nogal iets anders dan een levensvatbaar kind (foetus) uit je eigen lijf laten snijden omdat je ex de consequenties van zijn daden weigert te aanvaarden..quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:46 schreef AppelCake het volgende:
[..]
En een zwangerschap heeft zeker geen impact?
"Like a man". Als je de Engelse taal niet machtig bent, gebruik hem dan ook niet om te proberen interessant over te komen...quote:
maar als het jouw kind wel is ben je natuurlijk wel mede verantwoordelijkquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:32 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
maar als ik er afstand van doe, hoef ik toch niet te betalen.
ik ga toch niet aan iets betalen als ik het niet heb!!
misschien lukt dat nog wel.. dat ze me GHB ofzo heeft toegediend.quote:
In dit geval niet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Bij verstek laten gaan maakt geen moer uit?
Zoek eens het woord sarcasme opquote:
Dat weet niemand (behalve de as moeder wellicht), maar ik denk niet dat TS zin heeft in de evt. consequenties van een DNA-test.. Hij schijt 7 kleuren strontquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nogmaals, hoe weet jij zo zeker dat hij de vader is?
Niet grappig mang.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:56 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Zoek eens het woord sarcasme op
Inderdaad! TS wilde neuken, ze is ongewenst zwanger geworden en nu moet zij maar het trauma van het aborteren van de 4 maanden 'oude' foetus ondergaan omdat hij geen kind wil of er zelf maar voor zorgen? Pff, neuken doe je samen en voor een eventueel kind zorgen dus ook, zelfs wanneer dat kind een ongepland is. Ik zou bijna zeggen dat TS blij mag zijn dat hij er met een maandelijkse financiële bijdrage vanaf komt. Voor een kind zorgen houdt zóveel meer in.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies. Of TS het nou leuk vind of niet, dit kan nou eenmaal de consequentie zijn van lekker van bil gaan.. Take it as a man..
Het verschil tussen mensen met en zonder kinderen. En een hoog testosterongehalte.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Dit topic brengt wel wat los in mensen trouwens hehe
moet je maar geen kinderen makenquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:52 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
dan vind ik het echt serieus een trieste wetgeving...
GHB kunnen ze misschien terugvinden in je bloed. Niks zeggen wat ze kunnen traceren.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:55 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
misschien lukt dat nog wel.. dat ze me GHB ofzo heeft toegediend.
Je moet het nieuwsbericht kennen om het grappig te kennen denk ik. Een persoon die stelde dat als je verkracht wordt je niet zwanger kan raken (gelovige politici in Amerika dacht ik)quote:
Je hebt gewoon geen humor.quote:
oh godquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:55 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
misschien lukt dat nog wel.. dat ze me GHB ofzo heeft toegediend.
Wat jouw mening is boeit niet, wat de wet zegt in dit soort zaken wel. Als TS de biologische vader is dan heeft hij (afdwingbare) kinderalimentatieplicht.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:48 schreef wickedmen het volgende:
[..]
En dat brengt mij bij het begin van mijn mening.
Juist daarom: overleg. Geen overleg? Geen knaken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:56 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Inderdaad! TS wilde neuken, ze is ongewenst zwanger geworden en nu moet zij maar het trauma van het aborteren van de 4 maanden 'oude' feutus ondergaan omdat hij geen kind wil of er zelf maar voor zorgen? Pff, neuken doe je samen en voor een eventueel kind zorgen dus ook, zelfs wanneer dat kind een ongepland is. Ik zou bijna zeggen dat TS blij mag zijn dat hij er met een maandelijkse financiële bijdrage vanaf komt. Voor een kind zorgen houdt zóveel meer in.
het was van ons beide niet de planning om kinderen te maken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
moet je maar geen kinderen maken
het is de helft van jouw genen dus moet je er ook voor opdraaien natuurlijk
Het is inderdaad bewezen dat kinderen je IQ naar beneden sleuren. Tijdens de zwangerschap bij vrouwen zelfs tijdelijk 30 punten of meer.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:57 schreef beerten het volgende:
[..]
Het verschil tussen mensen met en zonder kinderen. En een hoog testosterongehalte.
ja en? je hebt het wel gedaanquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:58 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
het was van ons beide niet de planning om kinderen te maken.
JIJ hebt dat kind (mede) verwekt (mits dat blijkt uit DNA-tests), en dan ben je er dus ook (minimaal) financieel verantwoordelijk voor ja.. Pech voor je, maar je was er zelf bij..quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:50 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
maar dat is zo'n bullshit als je man zijnde er niks mee wilt maken. dan ga je er toch ook niet voor betalen.
Ja dat bericht ken ik.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je moet het nieuwsbericht kennen om het grappig te kennen denk ik. Een persoon die stelde dat als je verkracht wordt je niet zwanger kan raken (gelovige politici in Amerika dacht ik)
Boeit niet voor de wetquote:
Ik denk meer dat het een verschil is tussen personen die in elke situatie alimentatie terecht zouden vinden en mensen die zich dusdanig irriteren aan hoe de meid ermee om gaat (of lijkt te gaan, op basis van wat TS zegt) dat ze daaraan twijfelen. Niet alles heeft te maken met ervaring, oerangoetang gedrag e.d. hoor. Sommige mensen die niet jouw mening hebben kunnen ook nadenken zullen we maar aannemen voor de lolquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:57 schreef beerten het volgende:
[..]
Het verschil tussen mensen met en zonder kinderen. En een hoog testosterongehalte.
Er is al overlegd. Hij stemde in met de sex. De rest een gevolg daarvan. Of van het instemmen daar haar met een man waarvan TS niet op de hoogte is/was. Dat zal dan bijken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:57 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Juist daarom: overleg. Geen overleg? Geen knaken.
Nee, dat mag niet tot 5,5 maand omdat "jij of je kind geen zin hebben in een baby"quote:
En je denkt wérkelijk dat je er dan mee weg zou komen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:51 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Even serieus: ze had van mij de schijt kunnen krijgen, kwam niet eens naar de rechtbank.
Breng het maar naar hier naartoe danquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet tot 5,5 maand omdat "jij of je kind geen zin hebben in een baby"
dus sex is nu een niet geschreven overeenkomst.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:59 schreef beerten het volgende:
[..]
Er is al overlegd. Hij stemde in met de sex. De rest een gevolg daarvan. Of van het instemmen daar haar met een man waarvan TS niet op de hoogte is/was. Dat zal dan bijken.
Zooooo ontzettend mooi dat hij het zélf niet wil hebben maar haar wel met de consequenties opzadelt (of dat nou een abortus is of een baby)... Wat lief toch van hemquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
TS geeft haar het mooiste cadeau/ mooiste in het leven wat er mogelijk is volgens veel vrouwen en hij moet er zijn leven lang voor blijven betalenik vind het ook niet kloppen hoor. Ondankbaarheid ten top!
Het is een kutsutuatie voor je. Zeker als het je ex is, jij het niet wilt en zij je behandeld als een ware je van het UWV/een pinautomaat.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:58 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Nein mann.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
En dan nog niet grappig vinden?
Als je zo moreel hoogstaand bent dan denk je toch ook dat zij het gezin op de eerste plaats moet zetten? Melden als ze het weet, overleggen, niet slechts om geld vragen, hem erbij betrekken e.d. nadenken over het ouderschap met haar ex e.d. Van dat overleg zie ik niks terug. Je kan alles wel terugvoeren naar een kwakje en daarmee doen alsof alles daarna terecht is maar zo sla je wel selectief belangrijke zaken over.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:59 schreef beerten het volgende:
[..]
Er is al overlegd. Hij stemde in met de sex. De rest een gevolg daarvan. Of van het instemmen daar haar met een man waarvan TS niet op de hoogte is/was. Dat zal dan bijken.
Er is overlegd om seks te hebben. Dat daar een kind uit voort kan komen, ondanks het gebruik van voorbehoedsmiddelen, wisten beide partijen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:57 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ik vind jou serieus triest. Aanvaardt de consequenties van je daden en zadel daar niet eenzijdig een ander mee op omdat : het jou niet uitkomt".quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:52 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
dan vind ik het echt serieus een trieste wetgeving...
Valt nog mee. Als je ziet wat een vriouwenlichaam doorstaat en veranderd tijdens een zwangerschap. En daarna.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:58 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Het is inderdaad bewezen dat kinderen je IQ naar beneden sleuren. Tijdens de zwangerschap bij vrouwen zelfs tijdelijk 30 punten of meer.
Oftewel, tijd voor een pakje peuken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind jou serieus triest. Aanvaardt de consequenties van je daden en zadel daar niet eenzijdig een ander mee op omdat : het jou niet uitkomt".
ik wil er niks mee te maken hebben, waarom zou ik dan betalen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind jou serieus triest. Aanvaardt de consequenties van je daden en zadel daar niet eenzijdig een ander mee op omdat : het jou niet uitkomt".
Overal waar ik lees noemen ze 24 weken of 22 weken en een paar dagen. Waarbij de echgrafie wel afhankelijk is.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet tot 5,5 maand omdat "jij of je kind geen zin hebben in een baby"
Als een meid het mooi vindt betekent toch niet dat de man het mooi moet vinden?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zooooo ontzettend mooi dat hij het zélf niet wil hebben maar haar wel met de consequenties opzadelt (op dat nou een abortus is of een baby)... Wat lief toch van hem
En vind jij dat terecht?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat jouw mening is boeit niet, wat de wet zegt in dit soort zaken wel. Als TS de biologische vader is dan heeft hij (afdwingbare) kinderalimentatieplicht.
Ja, het is een schending van het zelfbeschikkingsrecht. En van tevoren is helemaal niet bekend of het ook echt de biologische vader betreft anders was die test niet nodig geweest.quote:
Waarom zou zij er de dupe van moeten worden dat jij het kind niet wilt houden?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:04 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik wil er niks mee te maken hebben, waarom zou ik dan betalen.
zij wilt toch zo graag het kind houden, waarom moet ik er dupe van worden.
Duidelijk troll vanaf nu. Helaas: op u wordt niet meer gereageerd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:59 schreef beerten het volgende:
[..]
Of: waarom moet dat kind de dupe worden?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:04 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Waarom zou zij er de dupe van moeten worden dat jij het kind niet wilt houden?
Nee: dat weet ik. Zoals ik al zei: ken een paar van deze gevallen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En je denkt wérkelijk dat je er dan mee weg zou komen?![]()
![]()
Helaas: dat balletje gaat niet op.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:02 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Er is overlegd om seks te hebben. Dat daar een kind uit voort kan komen, ondanks het gebruik van voorbehoedsmiddelen, wisten beide partijen.
De beslissing tot het al dan niet laten uitvoeren van een abortus is enkel en alleen de hare. Je kan niemand dwingen om het trauma van een abortus te ondergaan, ook niet financiëel.
Hear, hear!quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:56 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Inderdaad! TS wilde neuken, ze is ongewenst zwanger geworden en nu moet zij maar het trauma van het aborteren van de 4 maanden 'oude' foetus ondergaan omdat hij geen kind wil of er zelf maar voor zorgen? Pff, neuken doe je samen en voor een eventueel kind zorgen dus ook, zelfs wanneer dat kind een ongepland is. Ik zou bijna zeggen dat TS blij mag zijn dat hij er met een maandelijkse financiële bijdrage vanaf komt. Voor een kind zorgen houdt zóveel meer in.
ik wil dat kind niet dus, ik ga er ook niet voor betalen. vrouwen zijn wel beetje makkelijk in dit verhaal lijkt wel. iets met slachtoffer-rol spelen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:05 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Of: waarom moet dat kind de dupe worden?
Hmmm, ja! Als zij zwanger wordt wel. Als je (vrijwillig) sex hebt accepteer je beide de risico's. SOA's, maar ook kinderen. Al is ze aan de pil.Er is een kans dat het mis gaat. Dat risico neem je, ook als man.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:01 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
dus sex is nu een niet geschreven overeenkomst.
Vader wordt je pas als je daarvoor gekozen hebt; daarvoor ben je gewoon een wippertje. En er zijn ook nog dingen zoals een morning after pill.quote:
Vind jij, maar de wet vind iets anders.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:57 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Je gaat er hoe dan ook voor dokken dus begin maar met sparen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:06 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik wil dat kind niet dus, ik ga er ook niet voor betalen. vrouwen zijn wel beetje makkelijk in dit verhaal lijkt wel. iets met slachtoffer-rol spelen?
Maar zij moet wel ALLEEN voor de consequenties opdraaien??quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:58 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Dat balletje gaat dus wel op, wat jij en TS er ook van mogen vinden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:06 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Helaas: dat balletje gaat niet op.
Zij zelfstandig de keuze maken om het te houden? Dan zij ook zelfstandig opvoeden en betalen.
En de realiteit vertelt anders dan de wet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind jij, maar de wet vind iets anders.
Inderdaad waarom moet het kind de dupe worden van een mislukte relatie zonder liefde en een pa dat het kind liever niet heeft. Op 16-18 weken is het nog niet levensvatbaar en kun je het kind behoeden voor ruzies e.d. over het kind.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:05 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Of: waarom moet dat kind de dupe worden?
Precies (en het is seksquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:59 schreef beerten het volgende:
[..]
Laat zij eerst maar bewijzen dat hij de vader is..quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:07 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Je gaat er hoe dan ook voor dokken dus begin maar met sparen.
Ik ben niet van de happy familiy. Wel van oorzaak, gevolg en verantwoording voor je eigen daden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Als je zo moreel hoogstaand bent dan denk je toch ook dat zij het gezin op de eerste plaats moet zetten? Melden als ze het weet, overleggen, niet slechts om geld vragen, hem erbij betrekken e.d. nadenken over het ouderschap met haar ex e.d. Van dat overleg zie ik niks terug. Je kan alles wel terugvoeren naar een kwakje en daarmee doen alsof alles daarna terecht is maar zo sla je wel selectief belangrijke zaken over.
Wederom eensquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:02 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Er is overlegd om seks te hebben. Dat daar een kind uit voort kan komen, ondanks het gebruik van voorbehoedsmiddelen, wisten beide partijen.
De beslissing tot het al dan niet laten uitvoeren van een abortus is enkel en alleen de hare. Je kan niemand dwingen om het trauma van een abortus te ondergaan, ook niet financiëel.
Kan zij gewoon via de rechtbank uit laten voerenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Laat zij eerst maar bewijzen dat hij de vader is..
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:02 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Klopt, maar als zij dan zonder overleg de keuze maakt het te houden dan mag ze er ook zelf voor zorgen, inclusief rekeningen.quote:De beslissing tot het al dan niet laten uitvoeren van een abortus is enkel en alleen de hare. Je kan niemand dwingen om het trauma van een abortus te ondergaan, ook niet financiëel.
Omdat JIJ het kind (mede) verwekt hebt wellicht???quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:04 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik wil er niks mee te maken hebben, waarom zou ik dan betalen.
zij wilt toch zo graag het kind houden, waarom moet ik er dupe van worden.
Dat helaas weer niet. De moeder of het kind kan een vaderschapstest van jou eisen. En dat zal ook worden gehonoreerd..quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:10 schreef Silver_Shark het volgende:
het is wel een kromme regelgeving.
als ik het kind niet erken, dan is er toch een kans dat ik niet hoef te betalen.
Gasten als dit werkelijk. Je stak je lul erin en daarmee ging je een ongeschreven contract aan in het geval van dat mis zou kunnen gaan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:10 schreef Silver_Shark het volgende:
het is wel een kromme regelgeving.
als ik het kind niet erken, dan is er toch een kans dat ik niet hoef te betalen.
De manier van mededelen verdient inderdaad geen schoonheidsprijs, maar als ik de reacties van TS zo zie denk ik dat zij maar al te goed wist wat zijn bijdrage aan het overleg zou zijn geweest: abortus, abortus, ABORTUS EN MOOI DAT IK NIET GA BETALEN!quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:10 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
[..]
Klopt, maar als zij dan zonder overleg de keuze maakt het te houden dan mag ze er ook zelf voor zorgen, inclusief rekeningen.
Let wel: indien er goed overleg geweest zou zijn en het niet op deze manier gebracht zou zijn zou ik een heel stuk soepeler zijn, maar in dit geval zou ze van mij dood kunnen vallen.
Ja, consequenties van daden enzo.. Anderen niet opzadelen met de gevolgen van acties waar jij spijt van hebt enzo.. En al helemaal het onschuldige kind dat daaruit geboren wordt niet..quote:
tuurlijk ik wil op dit moment nog geen kinderen, zij wel. kan ze er zelf ook voor zorgen toch.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:12 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
De manier van mededelen verdient inderdaad geen schoonheidsprijs, maar als ik de reacties van TS zo zie denk ik dat zij maar al te goed wist wat zijn bijdrage aan het overleg zou zijn geweest: abortus, abortus, ABORTUS EN MOOI DAT IK NIET GA BETALEN!
En wat dan nog? Als dat zijn mening is?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:12 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
De manier van mededelen verdient inderdaad geen schoonheidsprijs, maar als ik de reacties van TS zo zie denk ik dat zij maar al te goed wist wat zijn bijdrage aan het overleg zou zijn geweest: abortus, abortus, ABORTUS EN MOOI DAT IK NIET GA BETALEN!
Nee, dat balletje gaat niet op. Biologische vader is kindalimentatieplichtig, en als de (as) moeder de druk er op houdt kan hij zich daar amper aan onttrekkenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:06 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Helaas: dat balletje gaat niet op.
Zij zelfstandig de keuze maken om het te houden? Dan zij ook zelfstandig opvoeden en betalen.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:06 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik wil dat kind niet dus, ik ga er ook niet voor betalen. vrouwen zijn wel beetje makkelijk in dit verhaal lijkt wel. iets met slachtoffer-rol spelen?
Preciesquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:06 schreef beerten het volgende:
[..]
Hmmm, ja! Als zij zwanger wordt wel. Als je (vrijwillig) sex hebt accepteer je beide de risico's. SOA's, maar ook kinderen. Al is ze aan de pil.Er is een kans dat het mis gaat. Dat risico neem je, ook als man.
Stiekem geloof ik ook niet dat ze zwanger is. Of anders gezegd, ik ben zo naief niet te geloven dat dit werkelijk zo is gegaan. Of gaat. Ik houdt het op rellen met exen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:14 schreef Gatenkaas het volgende:
Dat TS als hij de biologische vader is moet betalen, eens. Maar het bekendmaken via een SMSje en er laconiek geld bij eisen, dan is er ook echt iets mis met die meid zelf.
Dan had overleg dus bij voorbaat geen zin.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:14 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
En wat dan nog? Als dat zijn mening is?
Dat bedoel ik dus...quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:13 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
tuurlijk ik wil op dit moment nog geen kinderen, zij wel. kan ze er zelf ook voor zorgen toch.
Die alleen werken als....quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:07 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Vader wordt je pas als je daarvoor gekozen hebt; daarvoor ben je gewoon een wippertje. En er zijn ook nog dingen zoals een morning after pill.
Godverdommequote:Op vrijdag 28 december 2012 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wie zit er hier nou in de slachtofferrol? JIJ toch zeker?
Of was het en onbevlekte ontvangenis?
wat ik bedoel, dat vrouwen wel makkelijk zijn met dat alimentatie-plicht van de mannen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |