TS kan géén handeling uitvoeren om zich te vrijwaren van kinderalimentatie (mits blijkt dat hij idd de biologische vader is)quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Moet wel zolang je niet om vrijstelling hebt gevraagdJe moet een handeling uitvoeren om te zorgen dat het anders is. Maar goed ik begrijp je en is ook geen probleem
maar het voorbeeld is best wel super dat dan weer wel
Nee, tot 5,5maand mag het..quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Een abortus bij 4 maanden kan niet meer (tenzij medisch noodzakelijk) meen ik. En als jij de biologische vader bent (laat staan de juridische) is kinderalimentatie m.i. wél af te dwingen.
Jammer voor je. Als je de biologische vader bent heb je kinderalimentatieplicht, of je het leuk vindt of niet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:46 schreef Silver_Shark het volgende:
en als het van mij is, wil er niks mee te maken hebben. zij wilt het kind zo graag houden..
Iets met 'bij verstek' en iets met 'dan sowieso hardere rechterlijke uitspraak'...quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:51 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Even serieus: ze had van mij de schijt kunnen krijgen, kwam niet eens naar de rechtbank.
dan vind ik het echt serieus een trieste wetgeving...quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jammer voor je. Als je de biologische vader bent heb je kinderalimentatieplicht, of je het leuk vindt of niet.
Precies. Of TS het nou leuk vind of niet, dit kan nou eenmaal de consequentie zijn van lekker van bil gaan.. Take it as a man..quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:46 schreef beerten het volgende:
[..]
Mening van TS? Die heeft ie gegeven, een vingerhoedje vol.
Een vrouw is geen sigarettenautomaat waarbij je je pak peuken kunt ruilen als je je vergist. Sjezus, wat een wereldbeeld hier.
(En zeik niet over dat automaat dat niet ruilen kan)
Gelukkig komt dit hele topic daar inderdaad uiteindelijk op neer.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jammer voor je. Als je de biologische vader bent heb je kinderalimentatieplicht, of je het leuk vindt of niet.
Prachtig, maakt geen moer uit.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Iets met 'bij verstek' en iets met 'dan sowieso hardere rechterlijke uitspraak'...
Bij verstek laten gaan maakt geen moer uit?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:53 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Prachtig, maakt geen moer uit.
Heb zat verhalen gehoord over mensen die wel alimentatie moest betalen maar nog nooit een knaak betaald hadden. Stuk voor stuk dezelfde situatie als TS.
Elek zwangerschap heeft impact, maar een (al dan niet eerst aarzelend) gewenste zwangerschap is nogal iets anders dan een levensvatbaar kind (foetus) uit je eigen lijf laten snijden omdat je ex de consequenties van zijn daden weigert te aanvaarden..quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:46 schreef AppelCake het volgende:
[..]
En een zwangerschap heeft zeker geen impact?
"Like a man". Als je de Engelse taal niet machtig bent, gebruik hem dan ook niet om te proberen interessant over te komen...quote:
maar als het jouw kind wel is ben je natuurlijk wel mede verantwoordelijkquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:32 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
maar als ik er afstand van doe, hoef ik toch niet te betalen.
ik ga toch niet aan iets betalen als ik het niet heb!!
misschien lukt dat nog wel.. dat ze me GHB ofzo heeft toegediend.quote:
In dit geval niet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Bij verstek laten gaan maakt geen moer uit?
Zoek eens het woord sarcasme opquote:
Dat weet niemand (behalve de as moeder wellicht), maar ik denk niet dat TS zin heeft in de evt. consequenties van een DNA-test.. Hij schijt 7 kleuren strontquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nogmaals, hoe weet jij zo zeker dat hij de vader is?
Niet grappig mang.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:56 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Zoek eens het woord sarcasme op
Inderdaad! TS wilde neuken, ze is ongewenst zwanger geworden en nu moet zij maar het trauma van het aborteren van de 4 maanden 'oude' foetus ondergaan omdat hij geen kind wil of er zelf maar voor zorgen? Pff, neuken doe je samen en voor een eventueel kind zorgen dus ook, zelfs wanneer dat kind een ongepland is. Ik zou bijna zeggen dat TS blij mag zijn dat hij er met een maandelijkse financiële bijdrage vanaf komt. Voor een kind zorgen houdt zóveel meer in.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies. Of TS het nou leuk vind of niet, dit kan nou eenmaal de consequentie zijn van lekker van bil gaan.. Take it as a man..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |