Als het jouw kind is, en jij erkent het of bewijst het, dan ben je verplicht tot kinder-alimentatie.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik zou eerst eens een face to face gesprek voeren! sowieso kan ze jou volgens mij niet dwingen tot allimentatie
Goed mee oppassen inderdaad; ken ook een gozer waar zijn ex nog tijdens de relatie het hele dorp rondging en daarna bij hem aanklopte voor spekken. Die domme lul heeft nog maanden wakker gelegen van een abortus wat niet eens van hem bleek te zijn...quote:
Wat, serieus?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:24 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Als je getrouwd was, dan hoeft ze het niet eens te bewijzen, dan is de erkenning impliciet.
Hallo troll.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:26 schreef beerten het volgende:
Slappe zak. Stoer genoeg om met je puddingbuks te spuiten, maar te laf om de consequenties te dragen. Bah.
Niks troll. Ik ben 100% serieus. Het is toch werkelijk van de zotte dat alleen zij met het kind zit opgescheept? It takes 2 to tango. TS heeft er precies evenveel aandeel aan als zij. Zonder zaad geen kind.quote:
Hoe willen ze dat doen? Een dna test afdwingen? Daar geloof ik niks van.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Een abortus bij 4 maanden kan niet meer (tenzij medisch noodzakelijk) meen ik. En als jij de biologische vader bent (laat staan de juridische) is kinderalimentatie m.i. wél af te dwingen.
Ja, dat kan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:29 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Hoe willen ze dat doen? Een dna test afdwingen? Daar geloof ik niks van.
Heb je dat mailtje gelezen? "Dit kind gaat er komen en ik wil geld." Als het zo moet dan zou ik dr ook in de stront laten zakkenquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:28 schreef beerten het volgende:
[..]
Niks troll. Ik ben 100% serieus. Het is toch werkelijk van de zotte dat alleen zij met het kind zit opgescheept? It takes 2 to tango. TS heeft er precies evenveel aandeel aan als zij. Zonder zaad geen kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |