Of een brood bakpao met een bountyquote:Op zondag 6 januari 2013 12:15 schreef Montagui het volgende:
Kan ook nog! Of....hij heeft voor 7 rand een Schultenbrau gekocht!
Zo lees ik het ook..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 08:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Volgens mij bedoelt hij: ik heb een nekhernia als excuus om te verliezen maar als ik die nekhernia niet had had ik ook verloren. Dat wisten hij en zoon ook wel zonder t uit te spreken.(Hij zei ook zoiets in mannen van een zekere leetijd)
Onzin, de beelden kloppen nooit bij de persoon.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:05 schreef demetria het volgende:
joep is sowieso niet de mol want ewout stemde op hem volledig en hij lag eruit
Hij zei het, heeft niets met beelden te maken. Desondanks wil dit Joep als niet-Mol niet uitsluiten, Ewout kan de vragen ook barslecht hebben ingevuld.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Onzin, de beelden kloppen nooit bij de persoon.
hij zei dat ie vol op joep gingquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Onzin, de beelden kloppen nooit bij de persoon.
Gaaf om te lezen! Eén van de beste mollen ooit... Mooie serie ook, met echte boodschappen van de mol. Toen kon dat nog. Tegenwordig zouden mensen met hun computers al snel de verborgen boodschappen kunnen analyseren met de computer volgens mij..quote:
Kan je de video online zetten en hier posten? Ik ben heel erg benieuwd...quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:10 schreef Tommyjunk het volgende:
Ik weet niet of dit al eerder is gemeld, volgens mij nog niet want ik heb er nog nergens iets over gelezen, maar ik zit te broeden op een meesterlijke aanwijzing in de leader.
Het viel mij toen ik voor het eerst de leader goed zat te bekijken op dat er, terwijl er een joker met mollogo in beeld is, een raar gefluister achterstevoren te horen is. Dit is in het stukje tussen Tania en Kees.
Het heeft mij redelijk wat moeite gekost, maar ik heb inmiddels het stukje opgenomen op mijn laptop en uitgeknipt. Nu ik het stukje achterstevoren vertraagd afspeel, kom ik tot de conclusie dat er wel degelijk iets wordt gezegd. Wat er precies wordt gezegd is niet heel duidelijk te horen, maar ik meen na 20 keer luisteren het volgende te horen: ‘parkeerplaats gebracht’. Mijn theorie is dus dat dit een stukje tekst is dat iemand heeft gezegd ergens in de uitzending, en het zou mij niks verbazen als diegene dan de mol is...
Nu ben ik druk de hele aflevering en de extra molmail filmpjes gaan doorzoeken, maar ik heb echt niemand iets horen zeggen dat hier op leek. Uiteraard is het mogelijk dat ik het in alle opwinding gemist heb...
Ik kijk nu al uit naar de leader van uitzending 2 om te kijken of dit er dan nog steeds in zit en of er misschien wel een nieuwe zin in verborgen zit.
Ik ben benieuwd wat jullie hier van vinden, want ik kan het zelf al 3 dagen lang niet loslaten. Misschien is er iemand die handig is met audio en het zinnetje er nog beter kan uitfilteren? Of misschien hebben jullie enig idee waar 'parkeerplaats gebracht' (of iets wat eventueel hetzelfde klinkt) zou kunnen betekenen? Of als iemand weet wie dit gezegd heeft zou het natuurlijk helemaal super zijn.
Dat lijkt me geen foutje. De allereerste keer dat ik het hoorde viel het me meteen al op.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet zo goed wat ik daar van moet vinden, eigenlijk. Foutje? Al weet ik ook wel dat in WIDM weinig dingen zo maar een foutje zijn...
Volgens mij doen ze nooit in de leader geluiden uit het fragment zelf, het enige dat je normaal gesproken hoort is de standaard tune...quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:22 schreef MrManiak het volgende:
Nu je het zegt... Ik denk eerder dat er iets wordt geroepen dat ze moeten bukken, ze lijken aan het lasergamen. Vanavond zien we deze beelden, ik ben benieuwd of we de gesproken tekst dan ook beter horen.
Bij De Mol is alles van belangquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:53 schreef Tommyjunk het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze nooit in de leader geluiden uit het fragment zelf, het enige dat je normaal gesproken hoort is de standaard tune...
Ik heb het stukje opgenomen en vervolgens met 'Audacity' omgedraaid en vertraagd. Ik zou niet weten of ik dit bestand hier kan posten, ben niet echt een ervaren Fok!er, maar ik zou het opzich wel willen doen als daar belang bij is...
Goed gevonden!quote:
Dat.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 08:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Volgens mij bedoelt hij: ik heb een nekhernia als excuus om te verliezen maar als ik die nekhernia niet had had ik ook verloren. Dat wisten hij en zoon ook wel zonder t uit te spreken.(Hij zei ook zoiets in mannen van een zekere leetijd)
De file heb ik geupload, nieuwsgierige mensen kunnen hier even op klikken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:53 schreef Tommyjunk het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze nooit in de leader geluiden uit het fragment zelf, het enige dat je normaal gesproken hoort is de standaard tune...
Ik heb het stukje opgenomen en vervolgens met 'Audacity' omgedraaid en vertraagd. Ik zou niet weten of ik dit bestand hier kan posten, ben niet echt een ervaren Fok!er, maar ik zou het opzich wel willen doen als daar belang bij is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |