Molachtig figuur?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:36 schreef 2Mini het volgende:
Ik ga voor die '82 in beeld.. en het molachtige figuurtje bij Zarayda..
De vijf tweets van de Mol tussen Oud en Nieuw en de eerste aflevering, die allemaal met een O begonnenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:45 schreef MrManiak het volgende:
Iemand nog iets bijzonders gezien voor de special?
dat was toch een grap?quote:
Ja daarom ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, Jelmer zei het gisteren op 3FM toen ze haar aan de lijn hadden.
mole" Swahili vertalingquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
OhWeet niet, maar als het wel zo is is het wel te easy denk ik.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:42 schreef franklop het volgende:
[..]
mole" Swahili vertaling
Resultaten: 1-4 van 4
mole
mole (ook: dig)
fuko
mole (ook: bag, sack, box)
mfuko
Tim Haars -- Haar -- Mol heeft een vachtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:46 schreef franklop het volgende:
En dan nog. Dan kan de theorie Kees Tol rijmt op Wie is de Mol ook uit de koelkast..
Joep rijmt op poep, poep ligt wel eens op de grond buiten als een hond heeft gescheten, en mol zit graag onder de grondquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:47 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Tim Haars -- Haar -- Mol heeft een vacht
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Joep rijmt op poep, poep ligt wel eens op de grond buiten als een hond heeft gescheten, en mol zit graag onder de grond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |