quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:23 schreef Pino112 het volgende:
Ik was op zoek naar een gifje van een paalomtrappende Tim, en toen vond ik dit:
[..]
Vind het nog best een goede theorie
Ik was naar de nummers van de stoeltjes aan het kijken waarop de kandidaten zatenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:44 schreef MrManiak het volgende:
Buuf, ik was net klaar met dat gedicht, nu denk ik er weer aan plus de mogelijke hints die er in kunnen zitten
(Mmmh... Dertiende letter van elke zin?)
waarquote:
Hoe kun je nou in spiegelbeeld praten?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zei Tania. Wel opletten als je kijkt he.
De letters M O L verkeerd om.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:37 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hoe kun je nou in spiegelbeeld praten?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:37 schreef DaMart het volgende:
Trouwens wel apart dat Daniël zei dat de boot naar 5 over 6 moest... 18:05 dus... 18-5=13 en het is de 13e serie van WIDM.
Dan moet hij die hint ter plekke hebben bedacht? Want hij kwam niet zelf met het idee om met uren te werken. Normaal gesproken zouden ze dat wel gedaan hebben denk ik, maar doordat Tania (geloof ik) met uren wilde werken gebeurde dat. En stel dat Daniel de mol is, moest hij daar blijven doordringen om met ''tijd'' te gaan werken. Ik vind het een beetje rare hint dus, en geloof niet dat dit er een voor de laatste aflevering is, simpelweg omdat het bijna niet kan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |