Het zijn net 5 zwarte Pieten op een rij..quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[..]
Behalve Gordon dan, die is terug naar zijn begintijd, maar dan in 't zwart
Maya Eksteenquote:
Patriekje, vond jij Ferry nou wel leuk of juist niet? Die zong ook.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Zit nu in de bus naar huus. Is het een beetje leuk?
Wat zei ze?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh wat een kutopmerking weer van Chantal. Ik hoop dat ze door haar stoel zakt
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Adele is nog nooit zo slank geweest
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hetzelfde als jij zo'n beetje
Maar wat riep jij dan een uur geleden?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hetzelfde als jij zo'n beetje
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Marianne is in elk geval slanker dan ze de afgelopen 60 jaar is geweest
Winston ook?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Het is dat het homo's zijn, anders waren ze zo met 'haar' naar huis gegaan
Ja klopt. Maar ik zei het niet met zoveel venijn als die gemene trut. Maar ik moet Chantal niet, het enige dat ze wat mij betreft ooit goed kan doen is ergens veeeeeeer wegquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wat riep jij dan een uur geleden?
[..]
Zolang ze gewoon zingt en geen praatjes kan houdenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar ik zei het niet met zoveel venijn als die gemene trut. Maar ik moet Chantal niet, het enige dat ze wat mij betreft ooit goed kan doen is ergens veeeeeeer weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |