quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Man, man, die jankbui zojuist, geweldig, wat een kracht, wat een betrokkenheid, .......wat een megool
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja zeg, hij heeft continue telepathisch contact met Barney hè, als zijn aandacht verslapt zijn de gevolgen niet te overzien.
Man, man, die jankbui zojuist, geweldig, wat een kracht, wat een betrokkenheid, .......wat een megool
Ja, maar omdat Barney een partijtje pijltjesgooien wint, ja en niet de finale ofzo, gewoon een kwartfinale, echt die man is niet goed hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:56 schreef Toverheks het volgende:
heb Opa gehuild? alweer.............bij die Robert ten B toch ook van de week, Opa jankt meer dan mij
in de week,maand en jaar.
caps?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:56 schreef Toverheks het volgende:
heb Opa gehuild? alweer.............bij die Robert ten B toch ook van de week, Opa jankt meer dan mij
in de week,maand en jaar.
vind het ook beetje overdreven, kijk als AJAX nou landsKampioen wordt, of Nederlands elftal wint het WK kan ik me iets bij voorstellen, maar puntjes in een dartbord gooienquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar omdat Barney een partijtje pijltjesgooien wint, ja en niet de finale ofzo, gewoon een kwartfinale, echt die man is niet goed hoor
Caps van Opa die huilt?? ik maak geen caps, weet niet eens hoe dat moet en kijk TV net Reporter gezien, en straks AbFabquote:
Sport is emotie, zeggen ze toch altijd?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar omdat Barney een partijtje pijltjesgooien wint, ja en niet de finale ofzo, gewoon een kwartfinale, echt die man is niet goed hoor
Oop kent Barney persoonlijk, dus de emoties zijn wat heftigerquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het ook beetje overdreven, kijk als AJAX nou landsKampioen wordt, of Nederlands elftal wint het WK kan ik me iets bij voorstellen, maar puntjes in een dartbord gooien![]()
![]()
Sorry Opa
pijltjes gooien is geen sport PBquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sport is emotie, zeggen ze toch altijd?
En hij is er ook niet vies van om dat uitgebreid te exploiterenquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:07 schreef tonja het volgende:
Die ouwe is een emotionele dweil. Die jankt om alles wat ie 'mooi' vindt
Dan is handelen op de beurs ook ineens een sport geworden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:11 schreef tonja het volgende:
Elk spelletje waar je geld mee kan verdienen is een sport.
Ook Bingoquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:11 schreef tonja het volgende:
Elk spelletje waar je geld mee kan verdienen is een sport.
Ik heb dat altijd met mijn buurman, komt ie zaterdags terug van zijn wekelijkse partijtje voetbal, roep ik en? Zegt ie gewonnen, nou dan heb ik het niet meer, tranen met tuiten ......quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop kent Barney persoonlijk, dus de emoties zijn wat heftiger
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd met mijn buurman, komt ie zaterdags terug van zijn wekelijkse partijtje voetbal, roep ik en? Zegt ie gewonnen, nou dan heb ik het niet meer, tranen met tuiten ......
Ja, maar niet met tegenzin. Ze juichten zowat nog harder dan Oop toen Barney speeldequote:Op vrijdag 28 december 2012 22:14 schreef beequeen het volgende:
Liggen de dames al op bed?
Edit: nee dus, verplicht darts kijken .![]()
Dus dat. Wesley Sneijder is de neef van mijn tante en daar de oom weer van. Janken toen ik hoorde dat hij voor 15 miljoen verkocht is. Het zal je maar gebeuren.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:16 schreef Jian het volgende:
Ik heb dat altijd met mijn buurman, komt ie zaterdags terug van zijn wekelijkse partijtje voetbal, roep ik en? Zegt ie gewonnen, nou dan heb ik het niet meer, tranen met tuiten ......
Had jij zoiets ook alquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat. Wesley Sneijder is de neef van mijn tante en daar de oom weer van. Janken toen ik hoorde dat hij voor 15 miljoen verkocht is. Het zal je maar gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |