Lol neenquote:
Oeh pwettyquote:
Ik denk dat ik dit boek maar ga bestellenquote:The Antidote is a celebration of the power of negative thinking.
Die met dat blauw en shimmer?quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai
Ik vind die lak op de laatste pagina van het vorige topic echt te geil voor woorden
quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die met dat blauw en shimmer?
Jammer dat het zo via etsy wordt verkocht en dat je dus midden in de nacht klaar moet gaan zittenquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Soberso, dat mens heeft echt mooie lakken gemaakt
echt hequote:Op vrijdag 28 december 2012 19:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Soberso, dat mens heeft echt mooie lakken gemaakt
Echt, ik blijf kwijlen.. Zelfs de nudes zijn bijzonderquote:
Hoezo gewoon?quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
Hoewel ik die lakjes nog wel eens op gewone nagels wil zien
oh deze zijn realistischer. Ik had alleen die van fashionpolish gezien.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoezo gewoon?
http://nailsandnoms.com/2(...)swatches-and-review/
Waaaaaaaaaaaaaaaaar??/quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
Oh mss, ik ben net in dikke tetten heaven geweestik had daar zelfs een klein maatje
Komt dit nou echt uit jouw mond?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
$15, meheh vind best wel veel voor 'zelfgemaakte' lak. Duurder dan A england
Ik snap niet dat ze de prijzen overal zo wisselen. Zelfs in winkels onderling is het vaak andersquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:06 schreef Diconnected het volgende:
Vanmiddag shirtje gekocht bij de H&M, blijkt ie op de site 10 euro goedkoper, dus op de site besteld met nog een ander shirtje en vestje, en kwam nog wat kortingscodes tegen dus nou heb ik dat shirtje gewoon gratis. Dus v/d week dat dure shirtje dus terugbrengen
Ja dat snap ik dus ook niet. Maja dikke pech nu voor hun, ik heb nu een gratis shirtquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze de prijzen overal zo wisselen. Zelfs in winkels onderling is het vaak anders
Ja datquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze de prijzen overal zo wisselen. Zelfs in winkels onderling is het vaak anders
Ja dat dus. En ik had dus 5 euro tegoed, kreeg ik laatst een brief over. En nu staat er dus dat ik -5 staquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Misschien omdat best toffe kleding en cheap, maar toch, ze falen zo ontzettend hard
Seche meeeeeeeeeeeeurtquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wil ik seche vite? Ik was eerst helemaal fan van poshé maar ik heb steeds vaker shrinkage
Dat betekent dat je 5 euro van hun krijgt, heb ik ook ooit voor gebeldquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dat dus. En ik had dus 5 euro tegoed, kreeg ik laatst een brief over. En nu staat er dus dat ik -5 stav/d week maar bellen als ik de acceptgiro voor deze bestelling krijg
nickys lingerie in eindhoven. De eigenaresse is ook zo leuk, ik durfde zelfs halfnaakt met r te pratenquote:
Revlon quick dry topcoatquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wil ik seche vite? Ik was eerst helemaal fan van poshé maar ik heb steeds vaker shrinkage
Die droogt niet snel genoegquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Seche meeeeeeeeeeeeurt![]()
Die Essence topcoat blijft ook baas
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kost toch pakweg hetzelfde als seche?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die heb ik al, maar zo duur, in NL iig
Waar een boel lakken? Waar moet ik kijken? IK WIL HET ZIENquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:14 schreef PriemGirl het volgende:
Holy.... sjaan !!! Wat een boel lakken zijn dat zegKun je er een beetje wegwijs in vinden thehehe?
[..]![]()
Hij meurt effe; maar daar heb ik eik niet zoveel last van. Verder droogt ie echt nog tig keer sneller dan david en sindsdien ook geen shrinkage meer.
Volgens mij ook 8 euro ofzoquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik weet niet wat seche kost?
Nou dan koop je toch lekker Sechequote:Op vrijdag 28 december 2012 20:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
8$ met shipping, goedkoper dan 9euro revlon quickdry in NL
Oh dan heb ik me vestje ook met 50% kortingquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat betekent dat je 5 euro van hun krijgt, heb ik ook ooit voor gebeld
Vind ik ook, en toen had is poshe, MAAR SHRINKAGE echt dafuqquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
David droogt heul niet zo snel vind ik. Poshe
Ik moest lachenquote:
wet n wild pallet!quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:15 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah! 7 euro tegoed gekregen bij nelly.com. Eens kijken wat ik kan falen voor dat bedrag
Had ze op instagram gepostquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar een boel lakken? Waar moet ik kijken? IK WIL HET ZIEN
INM droogt zo langzaamquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:17 schreef Miezziej het volgende:
Ik gebruik imn out the door.. Volgende wordt poshe denk ikMaar duurt nog wel ff voordat imn op is
Jupquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
.5 oz is dat fullsize?
Dan is het namelijk 8.50$ met shipping
literfles gekocht?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:17 schreef Miezziej het volgende:
Ik gebruik imn out the door.. Volgende wordt poshe denk ikMaar duurt nog wel ff voordat imn op is
Heb je een link?quote:
Goeden compromis welquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders bestelt seche vite en koopt alsnog wel revlon quick dry als seche niet bevalt.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders bestelt seche vite en koopt alsnog wel revlon quick dry als seche niet bevalt.
Heb geen pallet nodigquote:
Heeft Chanel geen topcoats?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil gewoon nieuwe proberen, nog nooit seche gehad en misschien is het nog wel beter
Heb ik geen last van.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
trage stront door een trechter dit dat alles
net alsof dat een geldig argument isquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb geen pallet nodigZit bij accessoires te kijken
hehehequote:Op vrijdag 28 december 2012 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
trage stront door een trechter dit dat alles
Ook shrinkage?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
Seche is vergelijkbaar met poshe, wordt alleen wel sneller dik.
Hiero:quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je een link?
Ik zit niet thuis
(zit weer te fokken op het werk, hihi stoute ik)
heb je wel eens seche of poshe geprobeerd?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:20 schreef Miezziej het volgende:
[..]
hehehe
Bij mij droogt hij normaal?Geen last van dat hij langzaam is ofzo.
True true.... maar bij dat vind ik het wel zonde want ik gebruik altijd mijn ud...quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net alsof dat een geldig argument is
HOLY FUCKER DE NEUK EINZquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hiero:
[ afbeelding ]
1ste deel van haar nailmail![]()
![]()
makeup en nagellak hoeven toch niet persee gebruikt te worden?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
True true.... maar bij dat vind ik het wel zonde want ik gebruik altijd mijn ud...rest doe ik niks mee.... dus nu naar oorbellen/armbanden/kettingen te kijken
ja goed hequote:Op vrijdag 28 december 2012 20:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd, gewoon velen keuzen in mijn maat
Seche wel, poshe nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je wel eens seche of poshe geprobeerd?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hiero:
[ afbeelding ]
![]()
Thehehehhequote:Op vrijdag 28 december 2012 20:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heeft Chanel geen topcoats?
ACCESSOIRES ZEG IKquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
makeup en nagellak hoeven toch niet persee gebruikt te worden?
velenquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hiero:
[ afbeelding ]
![]()
Ja daar had ik eerst naar gekeken maar er zijn geen leuke bij die maar 7 euro kostenquote:
panty?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja daar had ik eerst naar gekeken maar er zijn geen leuke bij die maar 7 euro kostentheheheheh
Goeikoopste is 7,95. Ik mag 7euro uitgeven en wil geen cent meer gevenquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
PRIEM DOE DEZEN!
http://nelly.com/nl/kledi(...)-headband-540653-14/
Die euro extra krijg je van mij![]()
![]()
Dat heb ik alleen wanneer het tijd is voor wat verdunner.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:27 schreef Mss het volgende:
Ik zit ook te twijfelen om misschien eens poshé te bestellen. In principe werkt seche bij mij prima. Als ik mijn tips wrap heb ik geen shrinkage, ik heb alleen nog wel eens dit soort dingen in mijn topcoat, en ik weet niet waar dat door komt.
[ afbeelding ]
Gewoon kraters in de topcoat. De lak zit prima maar er zit een gat in de topcoat. Moeilijk vast te leggen.
Het is nelly hequote:Op vrijdag 28 december 2012 20:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wie heeft dit matigen kutidee gehad zeg?
[ afbeelding ]
Ik heb hem juist net verdund. Hij was stroperig aan het worden, maar had er weer verdunner bijgegooid. Hij is nu weer normaal, vandaar.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat heb alleen ik wanneer het tijd is voor wat verdunner.
Inderdaad, nu je het zegt, had ik met mn basecoat ook last vanquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen wanneer het tijd is voor wat verdunner.
dan zijn ze te warm of je schudt te hard.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb hem juist net verdund. Hij was stroperig aan het worden, maar had er weer verdunner bijgegooid. Hij is nu weer normaal, vandaar.
Ik heb ook vaak luchtbelletjes in mijn lak.
Ja, van die belletjes wist ik, maar die kraters ook?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan zijn ze te warm of je schudt te hard.
Mijn meneerquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:31 schreef Diconnected het volgende:
oh bb, mijn meneer heeft ook Star Wars lego. ik zie jou en ik moet aan lego denken
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:31 schreef Diconnected het volgende:
oh bb, mijn meneer heeft ook Star Wars lego. ik zie jou en ik moet aan lego denken
nee, dat weet ik nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, van die belletjes wist ik, maar die kraters ook?
Honderd wordenquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd over 6 nachtjes slapen kom ik nooit meer van de tig af
DAN BEN JE OUDquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd over 6 nachtjes slapen kom ik nooit meer van de tig af
Zo'n zeikende oude graftak wordenquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan al lang dood ben, wat heb je daar nou aan als je zo oud en verlept bent
Dan ga ik liever dood op mn 50e ofzoquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Zo'n zeikende oude graftak worden. Een beetje zoals de buren van Kip, en dan iedereen over de zeik helpen
hoezo worden?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Zo'n zeikende oude graftak worden. Een beetje zoals de buren van Kip, en dan iedereen over de zeik helpen
och nee tochquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nog maar 10 jaar en 6 dagen tot de 30
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:36 schreef megamandy het volgende:
Mijn nichtje was trouwens met kerst helemaal gefascineerd door mijn nagels. Vroeg ze ook of ik zelf mijn nagels had gelakt![]()
Ja, lukte mij alleen niet om uit te leggen hoe de gouden stukjes erop kwamenquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Heerlijk is dat he. Ik kreeg de vraag of het stickers waren of dat het echt was, haha.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, lukte mij alleen niet om uit te leggen hoe de gouden stukjes erop kwamen
Goeden deal welquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
Morgen 30 euro verdienen met 4 uur oppassen. Terwijl 1 kind al op bed ligt, en de ander daarin gaat vlak nadat ik er ben.
Gisteren hadden we afgesprokenquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Whehe, yupze heeft geen zin om buiten te spelen denk ik.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, kinderen van de tv weggerukt en opdracht gegeven nog iets zonder tv te doen voor ze gaan slapen.
Zulks een goeden pedagogisch medewerker ben ik
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nu zijn ze met lego aan het spelen
Dat ik ondertussen achter Fok zit is slecht een klein detailquote:
Jah, net een meisje, nu al fashionably latequote:Op vrijdag 28 december 2012 20:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gisteren hadden we afgesproken![]()
Kinderen![]()
Precies.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat ik ondertussen achter Fok zit is slecht een klein detail
Gaan ze het dan opwekken?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:49 schreef Incantrix het volgende:
(en ze ís nog niet eens laat, na morgen pas)
Het wordt echt 31 december, tijdens al het vuurwerk, ik zie het al helemaal voor mequote:Op vrijdag 28 december 2012 20:49 schreef Incantrix het volgende:
(en ze ís nog niet eens laat, na morgen pas)
Dat is niet wat we hadden afgesproken heyquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Whehe, yupze heeft geen zin om buiten te spelen denk ik.
Neuh, 2 weken na morgen pas ofzo. Maar morgen is de uitgerekende datum, dus daarna ben ik 'over tijd'.quote:
Daar zijn we wel bang voor eigenlijk, dat we echt tussen de vreugdevuren door moeten slingerdeslangen richting ziekenhuisquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het wordt echt 31 december, tijdens al het vuurwerk, ik zie het al helemaal voor me
Oh ik dacht dat je al over tijd wasquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Neuh, 2 weken na morgen pas ofzo. Maar morgen is de uitgerekende datum, dus daarna ben ik 'over tijd'.
Taart, nee, ja, talk to the kidik heb mijn best gedaan hoor
dat zou ook wel een goede troll zijn, maar niks overtreft de troll van Schaarquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ze is al geboren maar Trix is te lam om dat te vertellen, einz!
Waarom moest ik lachen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ze is al geboren maar Trix is te lam om dat te vertellen, einz!
Nee hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je al over tijd was
Ja maar elk moment kan......quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
En Trix krijgt tot aan het baren vanaf nu 50 keerper dag die kutvraag
Was dat mijn verhaal van dat mokkel op m'n feestboek?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee hoorwel over de termijn heen waarop Stef geboren werd, en omdat de meeste volgende kindjes iets eerder geboren worden als nummer 1 zit iedereen een beetje op hete kolen nu
behalve ik dan
Skjoe, ik hoorde laatst zo'n verhaal van iemand die.. Weet ik veel, pas 1 of 2 weken na de bevalling riep 'ohja, en de baby is er lekker allang, haaahaaaa'
Jah, och.. Verder heb ik ook gewoon belachelijk weinig te melden hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
En Trix krijgt tot aan het baren vanaf nu 50 keerper dag die kutvraag
EN NU DAN?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar elk moment kan......
btw trix: Is ze er al???![]()
![]()
of....of..................... MISSCHIEN NU??quote:
Noh! Ze plopt er net uit!!quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar elk moment kan......
btw trix: Is ze er al???![]()
![]()
SCOREquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Noh! Ze plopt er net uit!!goeden timing, je vraag!
/I wish
Schaar, zou heel goed kunnen, was iemand van hier die dat vertelde meende ik al..
VERDOMD DAAR IS ZE ALquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Noh! Ze plopt er net uit!!goeden timing, je vraag!
/I wish
Schaar, zou heel goed kunnen, was iemand van hier die dat vertelde meende ik al..
Ik zal dr wel es ff toespreken als ze geboren is. Afspraak is afspraakquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Neuh, 2 weken na morgen pas ofzo. Maar morgen is de uitgerekende datum, dus daarna ben ik 'over tijd'.
Taart, nee, ja, talk to the kidik heb mijn best gedaan hoor
Ik deed net het *poit* geluid out loudquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Are we there YET?
ARE we there yet?
Are we THERE yet??
*poit*
Wat is het poit geluidquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik deed net het *poit* geluid out loud![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zal dr wel es ff toespreken als ze geboren is. Afspraak is afspraak
Niet moeilijk; gewoon zeggen: OPBOKKEN NU.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme, wil gewoon fatsoenlijk fokken, gaat dat kind tegen me aan zitten praten![]()
Wat donkey doet als ie zn bek moet houdenquote:
Ik weet heul niet waar dit over gaatquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat geluid dat hij gaat maken nadat hij toegebruld kreeg dat hij zijn kop moest houden
Ah, Donkey, Shrekquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niet moeilijk; gewoon zeggen: OPBOKKEN NU.
[..]
Wat donkey doet als ie zn bek moet houdentheheheh
Ik associeerde het met shrekquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik weet heul niet waar dit over gaat![]()
(are we there yet is een redelijk algemene garp he?)
Je quote-te Shrek 100quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik weet heul niet waar dit over gaat![]()
(are we there yet is een redelijk algemene garp he?)
Ik vond het idd ook een wat minder algemene quotequote:Op vrijdag 28 december 2012 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik associeerde het met shrekEn trix zo te lezen ook
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ah, Donkey, Shrek
Waarom heb ik daar geen herinnering bij?![]()
Zou het op youtube staan?
Baasquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:08 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Armband en ketting gefaald. 6,90Niks betalen yay
GRATISSSSquote:
Ik weet hem weerquote:
Ermahgerd koetchiekoetchiequote:Op vrijdag 28 december 2012 21:17 schreef megamandy het volgende:
Ik heb een la gekregen voor mijn nagellaknu stelt het helemaal niets meer voor
[ afbeelding ]
Ik hoop het toch echt nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:22 schreef Mss het volgende:
Ik verwacht gewoon dat Trix in het ziekenhuis iemand ronselt die hier constant live updates post over de voortgang van de bevalling
Ook echt kring en alles?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef megamandy het volgende:
Oja en ik heb een schimmelAl twee maanden een plek op mijn been en het is waarschijnlijk ringworm
Je kan het ook gewoon vragen, ik wist allang dat ze het daar haddenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.wehkamp.nl/moo(...)/C29_9I7_I66_552268/
Ja hallo, dat kan ze zelf toch wel even doenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:22 schreef Mss het volgende:
Ik verwacht gewoon dat Trix in het ziekenhuis iemand ronselt die hier constant live updates post over de voortgang van de bevalling
Ze verkopen ze hier gewoon in de winkel, dus als de verzendkosten niet gratis zijn kan ik ze beter gewoon zelf halen. Maar ik dacht dat wehkampf gratis verzendkosten had maar niet dusquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon vragen, ik wist allang dat ze het daar hadden
Ik meen dat ze het ook bij drogisterij.net hebben, geen idee wat daar de verzendkosten zijn.
Ja, maar sommige dagen is het roder dan anderen en het jeukt niet ofzo. Het was er ook gewoon van de een op de andere dag, niet zien groeien, nee opeens was er zo'n plek.quote:
lolwhutquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef megamandy het volgende:
Oja en ik heb een schimmelAl twee maanden een plek op mijn been en het is waarschijnlijk ringworm
Gewoon daktarin halen en elke dag even opsmerenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, maar sommige dagen is het roder dan anderen en het jeukt niet ofzo. Het was er ook gewoon van de een op de andere dag, niet zien groeien, nee opeens was er zo'n plek.
Nu moet je menselijk contact ondergaanquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze verkopen ze hier gewoon in de winkel, dus als de verzendkosten niet gratis zijn kan ik ze beter gewoon zelf halen. Maar ik dacht dat wehkampf gratis verzendkosten had maar niet dus
Thehehehehquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:22 schreef Mss het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik hoop het toch echt niet
'ik zie enen bloederigen vajien................'
Heb nu een panty aan, zal dalijk wel een foto makenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:25 schreef Diconnected het volgende:
[..]
lolwhutdoe eens een pic maken
yayquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb nu een panty aan, zal dalijk wel een foto maken
Die opdracht heb ik al gekregenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gewoon daktarin halen en elke dag even opsmerenZalfje werkt het best
JONGE IK TRAPTE ER BIJNA IN!quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
OMG BIJNA PUFPUFPUF
Ohnee, toch niet
Gewoon nu alvast iemand fixen!quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[..]![]()
Kans is groot dat ik niet heel veel meer ronsel, bij Stef kwam er niet veel meer uit dan 'en wanneer krijg ik die ruggenprik nou?'
Ja want de jeuk kan echt killing zijn (ik heb wel vaker last van schimmel op mijn arm. Vooral als ik niet de goeie douche geld gebruik; lijkt mn huid erg gevoelig te zijn en dan kan ik het plots meteen weer hebben.... tjahquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die opdracht heb ik al gekregenloop gewoon iedere dag langs de kruidvat en ben gewoon te lui om naar binnen te gaan
morgen maar even halen.
Ik denk dat ik hier gewoon elke dag iets ga posten als 'OMG JA RAAD EENS WIE ER IS??' en dan doen jullie allemaal 'huuuu' en dan zeg ik 'Stef!'quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JONGE IK TRAPTE ER BIJNA IN!![]()
Wrom.... We horen het wel als ze het willen posten; toch?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
Laat je man mij whatsappen met jouw telefoon Trix, dan post ik het wel.![]()
Kut ik moest lachenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier gewoon elke dag iets ga posten als 'OMG JA RAAD EENS WIE ER IS??' en dan doen jullie allemaal 'huuuu' en dan zeg ik 'Stef!'
Ofzo
Ik ben toch heul niet goed in practical jokes jonge
Naja ik vergeet ook heel vaak dat ik het hebquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:28 schreef Incantrix het volgende:
MM, vervelend! Noop dat zalfje snel helpt
Ik denk dat die wel wat beters te doen heeftquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
Laat je man mij whatsappen met jouw telefoon Trix, dan post ik het wel.![]()
Vandaar ook dequote:Op vrijdag 28 december 2012 21:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wrom.... We horen het wel als ze het willen posten; toch?
Jaja....quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vandaar ook de.
Ik neem aan dat ze wel iets beters te doen hebben dan ons op de hoogte houden, haha.
ERMAHGERD WAT EEN GOEIEN IDEE!quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of we doen gewoon een meet bij de bevalling van Trix![]()
![]()
Nee?
En tijdens het hele gebeuren hebben we ws nogal weinig tijd, zeg maar. Mijn schoonmoeder riep vandeweek ook al 'ja maar dan moeten jullie wel snel bellen hoor, de vorige keer duurde echt te lang want wij moeten nog helemaal in de file enzo'quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wrom.... We horen het wel als ze het willen posten; toch?
Omg brilliantquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of we doen gewoon een meet bij de bevalling van Trix![]()
![]()
Nee?
EN DAN DE HELE TIJD GENIET ROEPEN EN VELEN BIER DRINKENquote:
net alsof je je familie binnen het uur naast je bed wilquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En tijdens het hele gebeuren hebben we ws nogal weinig tijd, zeg maar. Mijn schoonmoeder riep vandeweek ook al 'ja maar dan moeten jullie wel snel bellen hoor, de vorige keer duurde echt te lang want wij moeten nog helemaal in de file enzo'echt, as if
als je bevalt, je partner bevalt of het kind er net uitgeflobberd is dan ben je zķ van de wereld, dan zijn dat echt niet de dingen die in je opkomen
/serieuze noot
En waarschijnlijk duurt het niet eens heel langquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja ik vergeet ook heel vaak dat ik het hebmaar is wel slimmer om het even tegen te gaan ja.
challenge accepted.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik woon om de hoek jongeh! Ik maak de foto's wel
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En tijdens het hele gebeuren hebben we ws nogal weinig tijd, zeg maar. Mijn schoonmoeder riep vandeweek ook al 'ja maar dan moeten jullie wel snel bellen hoor, de vorige keer duurde echt te lang want wij moeten nog helemaal in de file enzo'echt, as if
als je bevalt, je partner bevalt of het kind er net uitgeflobberd is dan ben je zķ van de wereld, dan zijn dat echt niet de dingen die in je opkomen
/serieuze noot
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:35 schreef Incantrix het volgende:
En Schaar, jeuj![]()
[..]
En waarschijnlijk duurt het niet eens heel lang
Bambi, ik snapte je hoorhet is alleen jammer dat onze omgeving het dan ook echt meent ja
En dan elke 2 minuten foto's op fb zetten; incl. ontsluiting allesquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
EN DAN DE HELE TIJD GENIET ROEPEN EN VELEN BIER DRINKEN
En een kapsalonnetje erbij bestellenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
EN DAN DE HELE TIJD GENIET ROEPEN EN VELEN BIER DRINKEN
Godsamme, ik moest lachen. Hardquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Trix, heb je interesse om te bevallen in een luxe comfort home matigen kutcaravan?
Je weet dat je dat meet met je vingers.. Erín he?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En dan elke 2 minuten foto's op fb zetten; incl. ontsluiting alles![]()
Ik pak het meetlint mee!!1!!1!
Nou, dat vooral. Je hebt als gezinnetje een supergroot iets meegemaakt, daar moet je toch gewoon rustig van kunnen genieten? Een beetje 'jullie geheimpje', voor die paar uur. Echt hoor, wat maakt het nou uit of ze de baby zien als ze 5 uur oud is of 10 uur oud? Zo snel groeien ze nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En een kapsalonnetje erbij bestellen
skjoe, mijn schoonouders moeten dik een uur rijden excl. eventuele file, dus in die zin snap ik het wel. Maar écht, het kwam zo enorm lomp over.. Eerst krijg je de apgartestjes nog, en de placenta moet er dan nog uit, hechten (duurde bij mij nogal lang ook), gewoon je baby bewonderen..
Ik ookquote:
Oeh! (bovenmatige interesse)quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:37 schreef PriemGirl het volgende:
OEH EN IK NEEM DE TARTAAR MEE11!!!! Als peach er uit is dan kan ik trix meteen feeden
Ik moet steeds m'n lachen inhouden omdat ik anders m'n gezag verlies tegenover de kinderenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ooken toen kon ik het niet uitleggen aan cif want dat klonk te stom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik moet steeds m'n lachen inhouden omdat ik anders m'n gezag verlies tegenover de kinderen
Dattequote:Op vrijdag 28 december 2012 21:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, dat vooral. Je hebt als gezinnetje een supergroot iets meegemaakt, daar moet je toch gewoon rustig van kunnen genieten? Een beetje 'jullie geheimpje', voor die paar uur. Echt hoor, wat maakt het nou uit of ze de baby zien als ze 5 uur oud is of 10 uur oud? Zo snel groeien ze nou ook weer niet.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:39 schreef Mirjam het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar... ruzie op terugweg dan?
Das behoorlijk kut (om het even lomp neer te zetten
)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kan ik niet zoveel zinnigs over zeggen ben ik bang, dus ik houd het hierbij:
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Babe. Ik weet niet echt wat ik moet zeggen behalve dat ik het heel klote voor je vind
Aids.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
al moesten ze vijf uur rijden. Doe ff normaalquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En een kapsalonnetje erbij bestellen
skjoe, mijn schoonouders moeten dik een uur rijden excl. eventuele file, dus in die zin snap ik het wel. Maar écht, het kwam zo enorm lomp over.. Eerst krijg je de apgartestjes nog, en de placenta moet er dan nog uit, hechten (duurde bij mij nogal lang ook), gewoon je baby bewonderen..
Mag wiet wel dan?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Datteen je mag toch pas tijdens bezoektijden naar binnen (mits mans und baby in het ziekenhuis moeten blijven)..
Die caravan trouwens he? Is daar ook een vorm van pijnbestrijding? Wiet ofzo? Kom niet met alcohol, dat mag niet voor de baby
nee op de heenweg, lekker voor niks alles gedaanquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Maar... ruzie op terugweg dan?
Das behoorlijk kut (om het even lomp neer te zetten
)
En dat de oostappen dokter komt hechtenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme, ik heb echt een beeld in m'n hoofd nu van Trix die ligt te bevallen in dat kleine kutkamertje in die kutcaravan en ons met z'n allen eromheen die staan aan te moedigen van GENIET OOK GRATIS EINZ
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |