Lol neenquote:
Oeh pwettyquote:
Ik denk dat ik dit boek maar ga bestellenquote:The Antidote is a celebration of the power of negative thinking.
Die met dat blauw en shimmer?quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai
Ik vind die lak op de laatste pagina van het vorige topic echt te geil voor woorden
quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die met dat blauw en shimmer?
Jammer dat het zo via etsy wordt verkocht en dat je dus midden in de nacht klaar moet gaan zittenquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Soberso, dat mens heeft echt mooie lakken gemaakt
echt hequote:Op vrijdag 28 december 2012 19:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Soberso, dat mens heeft echt mooie lakken gemaakt
Echt, ik blijf kwijlen.. Zelfs de nudes zijn bijzonderquote:
Hoezo gewoon?quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
Hoewel ik die lakjes nog wel eens op gewone nagels wil zien
oh deze zijn realistischer. Ik had alleen die van fashionpolish gezien.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoezo gewoon?
http://nailsandnoms.com/2(...)swatches-and-review/
Waaaaaaaaaaaaaaaaar??/quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
Oh mss, ik ben net in dikke tetten heaven geweestik had daar zelfs een klein maatje
Komt dit nou echt uit jouw mond?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
$15, meheh vind best wel veel voor 'zelfgemaakte' lak. Duurder dan A england
Ik snap niet dat ze de prijzen overal zo wisselen. Zelfs in winkels onderling is het vaak andersquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:06 schreef Diconnected het volgende:
Vanmiddag shirtje gekocht bij de H&M, blijkt ie op de site 10 euro goedkoper, dus op de site besteld met nog een ander shirtje en vestje, en kwam nog wat kortingscodes tegen dus nou heb ik dat shirtje gewoon gratis. Dus v/d week dat dure shirtje dus terugbrengen
Ja dat snap ik dus ook niet. Maja dikke pech nu voor hun, ik heb nu een gratis shirtquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze de prijzen overal zo wisselen. Zelfs in winkels onderling is het vaak anders
Ja datquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze de prijzen overal zo wisselen. Zelfs in winkels onderling is het vaak anders
Ja dat dus. En ik had dus 5 euro tegoed, kreeg ik laatst een brief over. En nu staat er dus dat ik -5 staquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Misschien omdat best toffe kleding en cheap, maar toch, ze falen zo ontzettend hard
Seche meeeeeeeeeeeeurtquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wil ik seche vite? Ik was eerst helemaal fan van poshé maar ik heb steeds vaker shrinkage
Dat betekent dat je 5 euro van hun krijgt, heb ik ook ooit voor gebeldquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dat dus. En ik had dus 5 euro tegoed, kreeg ik laatst een brief over. En nu staat er dus dat ik -5 stav/d week maar bellen als ik de acceptgiro voor deze bestelling krijg
nickys lingerie in eindhoven. De eigenaresse is ook zo leuk, ik durfde zelfs halfnaakt met r te pratenquote:
Revlon quick dry topcoatquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wil ik seche vite? Ik was eerst helemaal fan van poshé maar ik heb steeds vaker shrinkage
Die droogt niet snel genoegquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Seche meeeeeeeeeeeeurt![]()
Die Essence topcoat blijft ook baas
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |