SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geniale LaPoquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb wel een ajacied in het team Chantal
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Beetje jammer alleen dat ik iets over 6 minuten opgestuurd moet hebben en ik pas net halverwege ben.quote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Ja, stelletje heldenquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat wordt dan wat
[..]
tijdens het voetballen nog wel
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
Heb jij ook een panty op je kop en hijs je een broekspijp op?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ben ik dus altijd.
De rijms vliegen altijd door mijn hoofdBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Jij hebt geen vakantie?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat ik iets over 6 minuten opgestuurd moet hebben en ik pas net halverwege ben.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Huphupquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat ik iets over 6 minuten opgestuurd moet hebben en ik pas net halverwege ben.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Nee man, ik ben nog van de oude schoolquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij ook een panty op je kop en hijs je een broekspijp op?![]()
Aiquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat ik iets over 6 minuten opgestuurd moet hebben en ik pas net halverwege ben.![]()
![]()
Groepsopdracht, zit in een groepje van 5, en ik ben de enige niet-streberquote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Blijf dan ook uit KPD!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Iewwwwwquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn stiefpa doetterwijl ik zit te eten
![]()
![]()
Ik heb HJ
[b]AirwiN schreef [/b]
Hij heeft geen pizza en zat gelukkig niet bij mij aan tafel. Ik keek echter wel die kant op.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:59 schreef muhahaha het volgende:
Lekker van je stiefpa. Is die pizza nog wel goed
.
![]()
![]()
Stel je niet aan dan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij heeft geen pizza en zat gelukkig niet bij mij aan tafel. Ik keek echter wel die kant op.![]()
![]()
Afhankelijk van je interesses.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb soms echt het idee dat ik shit mis.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hij zal het vast niet expres doen!quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:59 schreef muhahaha het volgende:
Lekker van je stiefpa. Is die pizza nog wel goed
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik bedoel dat stiefpa ook een hap pizza nam en vervolgens zijn maaginhoud over de tafel drapeerdequote:Op vrijdag 28 december 2012 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zal het vast niet expres doen!.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: