Ik ga Theo en Ronald kijken denk ik. Dit kijk ik wel terug.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:01 schreef Specularium het volgende:
Ben benieuwd naar de woedeaanvallen van Het Unieke Talent.
Is er al hoor. Zit al een half uur te kijken.quote:Op zondag 30 december 2012 00:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Hopelijk komt deze spoedig op uitzending gemist.
Ah, dank u.quote:Op zondag 30 december 2012 00:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Is er al hoor. Zit al een half uur te kijken.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1316167
Tegenwoordig staat alles direct na de uitzending online.quote:Op zondag 30 december 2012 00:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah, dank u.
Staat er sneller op dan ik gewend ben.
Nee hoor, althans niet als ik op m'n tv gemiste uitzendingen wil terugkijken via KPN.quote:Op zondag 30 december 2012 00:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tegenwoordig staat alles direct na de uitzending online.
Saggerijn!!quote:Op zondag 30 december 2012 01:40 schreef golfer het volgende:
Viel mij zwaar tegen.
Megalomane onzekere man die steeds maar bevestigd wil worden met z'n talent.
En verder alleen intussen commercieel bezig is als Vara lid.
Dat!quote:Op zondag 30 december 2012 02:19 schreef Specularium het volgende:
Anderhalf uur zelfbevlekking.
Je verwacht het niet.
Je ziet ook continue hoe bang ze zijn om direct kritiek te leveren.quote:Op zondag 30 december 2012 02:26 schreef Heufd het volgende:
Hij heeft ook echt zo'n groep om hem heen die maar blijft zeggen hoe briljant hij wel niet is.
Even quoten hoor, om te laten zien op welke walgelijke manier jij je gram haaltquote:Op zondag 30 december 2012 02:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat!
Maar voor ElizabethR komt daar niet meer veel van met een gehandicapte man en dus moet ze blijkbaar mij (waarom? Naamgenoot?) vergelijken met PdL ?
Tuurlijk mag jij dat, maar moet ik het daar dan mee eens zijn?quote:Je mag niet gewoon zeggen dat ie een op zichzelf geilende man is?
Ach, een echt homofoobjequote:
Maar dat is ie ookquote:Op zondag 30 december 2012 02:26 schreef Heufd het volgende:
Hij heeft ook echt zo'n groep om hem heen die maar blijft zeggen hoe briljant hij wel niet is.
Gelukkig maar!! Wel typisch dat je het expliciet vermeldt dan.quote:
Oh, het was dus toch (homofobische) kritiekquote:Op zondag 30 december 2012 02:37 schreef Specularium het volgende:Mag kritiek op een dergelijke omgangsvorm niet?
Come againquote:Is het grijze gebied daar ook al vertrokken?
Verbind er maar een conclusie aan die het best uitkomt.quote:Op zondag 30 december 2012 02:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh, het was dus toch (homofobische) kritiekIk dacht slechts een opmerking.
Die geef je zelf aan hoor. Je geschreven intonatie is van een ergelijke soort. Sorry als ik het fout interpreteer.quote:Op zondag 30 december 2012 02:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verbind er maar een conclusie aan die het best uitkomt.
Paul de Leeuw fan gespot!quote:Op zondag 30 december 2012 02:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die geef je zelf aan hoor. Je geschreven intonatie is van een ergelijke soort. Sorry als ik het fout interpreteer.
Dusquote:
quote:Op zondag 30 december 2012 02:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Saggerijn!!
Mijn mening:
Paul (jaja, je naamgenoot, maar ook niet meer dan dat, want jouw talenten moeten nog blijken) is nog steeds een supertalent, met uiteraard zijn onzekerheden, juist omdat ie zo perfectionistisch is. Bovendien wil iedereen op zijn tijd bevestigd worden aangaande zijn talenten, zelfs een willekeurige pennenlikker zoals golfertje. Paul is dus geen uitzondering, maar gewoon, een mens. Beter te pruimen op deze manier dan als een of andere blaaskaak overtuigd van zichzelf.
Ik heb me kostelijk geamuseerd. Leuk om Chander weer eens te zien, heb me rotgelachen om de totale afwezigheid aan IQ van Annie Schilder, en vond Sonja maar een zure, jaloerse Golfer!! Vond Paul erg eerlijk en intiem overkomen.
Ik heb me wel aan een ding erg gestoord en dat is dat ie op 1:13 uur gewoon al zelf rijdende zat te SMS-en in de auto. Mijn echtgenoot heeft een handicap, veroorzaakt door een smerig kutwijf dat zat te SMS-en terwijl ze een auto bestuurde. Zijzelf had uiteraard helemaal niets!! Ik wens mensen die dergelijke praktijken bezigen toe dat ze een eenzijdig ongeval veroorzaken door hun ge-SMS, waarbij ze dusdanig gewond raken dat ze met Koos Alberts kunnen wedijveren, levenslang. Dat zal ze leren anderen in gevaar te brengen. Zware tegenvaller dus van meneer de Leeuw.
Verder een uiterst boeiende docu.
Als je goed kijkt zie je dat hij niet zelf achter het stuur zit van de auto. Of je moet een ander moment bedoelen dan ik.quote:Op zondag 30 december 2012 02:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Saggerijn!!
Mijn mening:
Paul (jaja, je naamgenoot, maar ook niet meer dan dat, want jouw talenten moeten nog blijken) is nog steeds een supertalent, met uiteraard zijn onzekerheden, juist omdat ie zo perfectionistisch is. Bovendien wil iedereen op zijn tijd bevestigd worden aangaande zijn talenten, zelfs een willekeurige pennenlikker zoals golfertje. Paul is dus geen uitzondering, maar gewoon, een mens. Beter te pruimen op deze manier dan als een of andere blaaskaak overtuigd van zichzelf.
Ik heb me kostelijk geamuseerd. Leuk om Chander weer eens te zien, heb me rotgelachen om de totale afwezigheid aan IQ van Annie Schilder, en vond Sonja maar een zure, jaloerse Golfer!! Vond Paul erg eerlijk en intiem overkomen.
Ik heb me wel aan een ding erg gestoord en dat is dat ie op 1:13 uur gewoon al zelf rijdende zat te SMS-en in de auto. Mijn echtgenoot heeft een handicap, veroorzaakt door een smerig kutwijf dat zat te SMS-en terwijl ze een auto bestuurde. Zijzelf had uiteraard helemaal niets!! Ik wens mensen die dergelijke praktijken bezigen toe dat ze een eenzijdig ongeval veroorzaken door hun ge-SMS, waarbij ze dusdanig gewond raken dat ze met Koos Alberts kunnen wedijveren, levenslang. Dat zal ze leren anderen in gevaar te brengen. Zware tegenvaller dus van meneer de Leeuw.
Verder een uiterst boeiende docu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |